#بازخورد .....❤️ با سلام حجتی هستم

1⃣خوشحالم ک اولین بازخورد جلسه امروز رو من شروع میکنم ... 😜 امیدوارم دستم برکت داشته باشه پشت سرم شلوغ بشه 😂😂

امروز همچون روزها و جلسات قبل مفید و پر بازده بود و تمام افراد حاضر هنگام خارج شدن سراسر اندیشه بودند و دنبال وفق دادن اطلاعات امروز به تجربه های دیروز بودند ...
هنگام وارد شدنم به سالن ک هماهنگ شده بود با نواختن موسیقی به ارامشی رسیدم ک به جرات تا اون موقع نداشتم
حس خوبی بود دوست داشتم از صمیم قلب از گروه موسیقی تشکر کنم جوری ک از تشکرم رضایت درونم رو بفهمن
استاد طهماسبی شعرایی ک خوندن و معمولا مثال هایی ک میزنن رو خیلی دوست دارم امروز هم عالی بودن و اموزنده
و استاد مردانی عزیز مثال سنگ رو ک زدن به قدری لذت بردم از این تعبیر زیبا ک به وجد امدم
من یه وقتایی سر جلسه چیز جدیدی ک یادمیگیرم به قدری مشتاق و خوشحال میشم ک دوست دارم بلند بشم و خوشحالیمو داد بزنم ولی احساساتمو کنترل میکنم 🙈  امیدوارم ارزوم براورده بشه یه روزی 😄

و اما استادخوبم اقای افریدون ک بسیار زیبا و خلاصه باید ها و نبایدهای ازدواج رو گفتن و همچنین تیپ های شخصیتی
باور کنید روز تعطیل بود تا صبح بیدار بودم چشام مست خواب بودن صدایی درونم میگفت نرو جلسه بخواب خسته ای روز تعطیله ولی میدونستم خوابم تموم بشه پشیمون میشم ک نرفتم
و الان خوشحالم ک اومدم و این خوشحالی و انرژی رو مدیون استادای خوبمم 🌹🌹
به جلسه امروز 100 میدم 👏👏👏👏👏🌺🌺🌺
2⃣سلام جناب، میشه لطف کنید جلساتی ک برگزار میکنید مختصر و مفید تو گروه بذارید!! بسیار مشتاق هستم اما متاسفانه ایذه نیستم ک خدمتتون برسم .

#یا حداقل از اول جلسه تا پایان صدا ضبط کنید بذارید تو کانال

🙏

3⃣باسلام.صالحی هستم.
جلسه امروز عالی بود..
بخصوص قسمت نواختن ساز و..واقعا برام خیلی جذاب دلنشین بود.و به دل نشست احساس خیلی خوبی بود که اولین بار بود تجربه کردم...
سخنان گوهر بار شما مثل همیشه مارو با دنیای اطرافمون بیشتر اشنا کرد...من هر جلسه که میام واقعا تا جلسه بعدی شارژم...موضوع ازدواج و حالا ۵نیازی که شما گفتین و مثال های که زده شد.تیپ های شخصیتی که باید درمان بشن.جالب بود برام. و خیلی چیزا یاد گرفتم..
واقعا از صمیمیم قلبم از شما و کسایی که همچین جلساتی رو حمایت میکنن تشکر میکنم.
زنده باشین😊

4⃣باسلام و خسته نباشید خدمت تیم روانشناسی و مشاوره دورهمی ...
 جلسه امروز جلسه بسیار خوب و سازنده ای بود. واقعا خسته نباشید و خدا قوت میگم به شما دست اندرکاران این حرکت سازنده ک بدون هیچ چشم داشتی و با دل و جان برای آگاهی و خدمت به مردم وطنتان حرکت بسیار هوشمندانه و انسان دوستانه ای را انتخاب کردید... برایتان از خداوند منان سلامتی و موفقیت روز افزون میطلبم.
در پناه خدا

5⃣سلام خدمت اساتید عزیزوزحمت کش خداقوت،جلسه خیلی خوب من خیلی استفاده کردم چیزای یادگرفتم که فکر میکردم خیلی مهم نیستن وبعداز ازدواج میشه حلشون کرد به جلسه 95میدم 🌹

6⃣سلام ،جلسه ی امروز عالی بود و خیلی ازمطالب رو اصلا اشنایی نداشتم باهاشون و الان خیلی از مطالب رو میدونم که باید بیشتر و بیشتر  یاد بگیرم
ممنون


7⃣با سلام خدمت شما و تک تک اعضای گروه قبل از همه چیز وظیفه خودم میدونم از زحمات شما استاد آفریدون و سرکار خانم طهماسبی تشکر کنم و همچنین از حضور خانم دکتر شیرمردی و از خانم مردانی بخاطر میزبانی ایشون و گامهایی که شما بزرگواران برای بهبود روابط و فرهنگسازی جامع خویش برمیدارید.بی شک دعای خیر مردم همراه شما عزیزان خواهد بود. که همچنان بدون چشم داشت و منت به همشهریان خود یاری میرسانید.
جلسه امروز عالی بود هم خلاصه ای از جلسات قبل بود و هم نیازهارو کامل تشریح کردید و هم مشارکت اعضای شرکت کننده و تبادل تجربه و هم تقسیم وقت بدرستی شکل گرفت و مثل تمام جلسات قبل عالی بود و من تونستم نهایت استفاده رو از جلسه امروز ببرم.بی نهایت از همه شما تشکر میکنم.از گروه موسیقی ایلیا نیز تشکر میکنم و برای همه شما اعضای گروه مشاوره دورهمی آرزوی موفقیت و شادکامی دارم . من نمره ۱۰۰ میدم.
8⃣باسلام وشبخیرخدمت استادآفریدون عزیز و خانم طهماسبی بزرگوار خانم شیرمردی وهمه اعضای دورهمی وخسته نباشید خدمت اساتید محترم.موضوع جلسه خیلی خوب بود هم اینکه مروری بر مطالب جلسات قبل بود وهم اینکه موضوع جلسه تاحدودی گفته شد فقط وقت مختص خود جلسه سخنرانی و پرسش وپاسخ خیلی کم بود و جلسه تقریبا ساعت۷:۲۰ شروع شد
وخیلی زود تموم شد البته بخاطر تاریکی هوا وهم اینکه توی سالن منشی یا سالن مدیر خیلی سروصدا بود وباعث عدم تمرکز میشد اگه این مواردحل بشه جلسه عالی میشه. لطفا جلسه بعدی رو ادامه موضوع این جلسه قرار بدید که بیشتر صحبت بشه.نمره من ۸۵ممنونم از همگی دوستان🌹🌹🌹🌹

9⃣سلام  اعظمم
امروز اولین جلسه ای بود که حضور  داشتم..... خداوند رو سپاسگزارم که این توفیق و پیدا کردم.....🙏🙏🙏🙏🙏.
جلسه از موسیقی.... صحبتهای استاد عزیز.... خانوم طهماسبی نازنین و خانوم مردانی بزرگوار همه عالی عالی عااااااااااالی بود..........
خیلی استفاده  کردم..... و کاملا شارژ  جلسه رو ترک کردم.🌷🌷🌷🌷🌷🌷...... من امتیاز صد میدم......از همه دست اندرکاران کمال  تشکر رو دارم...... .🌺🌺🌺🌺🌺 با آرزوی بهترینها..... شاد شاد شاااااااااااااد  باشید 🌸🌸🌸🌸🌸

🔟با سلام وخسته نباشی خدمت شما استاتید بزرگوار ..موضوع جلسه خوب بود امیدوارم ادامه داشته باشه  .ولی جلسه امروز کوتاه بود خیلی دیر شروع شد  دوست داشتم استادید بیشتر صحبت کنن تا از تجربیاتشون بیشتر بهره ببریم باتشکر وسپاس از شما بزرگواران که وقتتون رو در اختیار ما میزارید

1⃣1⃣باسلام
جلسه خوب وعالی بود چون بیشتر اساتید صحبت کردند .جزوه معرفی شده جزوه خوبی است تکمیل کننده هست پیشنهاد میشود دوستان حتما تهیه کنند .با تشکر از گروه موسیقی بخاطر اجرای خوب وتشکر از مدیر موسسه هوای خوب اردیبهشت.امتیاز صد به خاطر بیان خوب آقای آفریدون وسرکار خانم طهماسبی.


2⃣1⃣خانم عباسی:
باسلام و شب بخیر خدمت دوستان و استادای گلم 🌹امیدوارم حالتون خوب باشه و مثل من انرژی مثبت جلسه رو هنوز دور و برتون حس کنین . من بااینکه زیاد توی بحث نموندم چون موضوع اصلی یکم دیر شروع شد ومجبور شدم بلندشم اما بخاطر اینکه چندوقتی از جلسات دور بودم با یه شور و شوق خاصی اومدم جلسه و توی همون مدت کم هم انرژی مثبت جلسه رو از دیدن دوستای خوبم و استادای گلم و سخنان شیواشون وهمچنین از گروه موسیقی ایلماه ک واقعا عالی بود ودستشون دردنکنه دریافت کردم.بسیار بسیار خوشحالم ک جام توی این جلسات هست و میتونم ازش استفاده کنم . موضوع جلسه (مشاوره قبل از ازدواج وبایدها ونبایدهای ازدواج )بااینکه یه موضوعی هست ک همیشه بوده واستادای عزیز همیشه برش تاکید داشتن اما ب دلیل اهمیت زیادی ک توی زندگی داره اگ بارها تکرار بشه باز شیرینه و باز جای حرف وبحث توش هست..من توی این جلسات خودمو پیداکردم راهمو پیدا کردم خودمو شناختم خواسته هامو نیازامو فهمیدم.حالا دیگه میدونم طرف مقابلم باید توی خواسته هام بامن یه جهت باشه ک بتونیم کنار هم باشیم ن مقابل هم و همه چیزایی رو ک یاد گرفتم مدیون استادای عزیزمم .مرسی ک هستین مرسی ک کنارمونین .ازتون ممنونیم.جا داره از خانوم مردانی هم تشکر کنم بخاطر وقتشون و مکانشون ک دراختیارمون میزارن.شبتون قشنگ🌹عباسی


3⃣1⃣بنام آنکه قلب را ایستگاه محبت قرار داد،
خرسندم از اینکه هنوز کسانی در بین ما هستند که کلمه عشق برایشان معنیدار است،اساتیدی که به اعتلای فرهنگ و استحکام روابط خانواده عشق میورزند،کاری که آنقدر ارزشمنداست که هیچ محبتی از جانب ما پاسخگوی آن نیست ،،جلسه مثل بقیه جلسات گرمای خودش رو با گرمای حضور بچه‌ها تلفیق کرده بود و همه چیز عالی پیش رفت،فقط مشکل همیشگی که مکان هستش وجود داشت،،نمره ۹۵ رو میدم،ممنون هستم ازتمام بچه هایی که به نوعی تلاش میکنن واسه جلسات از خانم مردانی هم بابت زحماتی که کشیدن کمال تشکر را دارم


4⃣1⃣سلام خسته نباشید من ازتهران کانالتونو دنبال میکنم میشه ازمباحثتون بصورت خلاصه توی کانال بزارید ماهم استفاده ببریم ممنون میشم بنده دانشجوی ارشد مشاوره خانواده هستم
کاش تهران هم دورهمی داشتید
واقعا تبریک میگم بدون هیچ چشمداشتی چنین برنامه ی رواجرامیکنید خدابهتون سلامتی واجربده که برای خدمت به خلق الله کمرهمت بسته اید موفق وموید باشید.


5⃣1⃣سلام
 من اولین جلسه ای بود که شرکت
 می کردم.انرژی مثبت مسئولین موسسه، اساتید و حتی محیط موسسه خیلی عالی بود. این اولین موردی بود که خیلی قشنگ جلب توجه می کرد.
 مطالبی که اساتید عنوان کردن و همینطور مدیریت استاد آفریدون روی جلسه هم عالی بود.

6⃣1⃣با سلام خدمت شما استاد بزرگوار
من اولین جلسه ای بود که شرکت کردم مطالب بسیار مفید و پرکاربرد بود مطالبی بود که همه ی ما میبینیم باهاشون برخورد میکنیم اما نمی دونیم چه جوری باهاشون کنار بیاییم.
و از همه مهمتر موج مثبتی ک توی فضا حاکم بود.
انرژی مثبت جو رو خیلی دوست داشتم.
انرژیه مثبت رو ۱۰۰میدم و به خوده جلسه ۸۵.
و اگر وقت شناسی رو همگی رعایت کنیم عالی تر میشه.
موفق باشید🌹


7⃣1⃣درودبراساتیدودوستان خوبم . جلسه جمعه رو بخوام نظر بدم فوق العاده عالی بود.سطح آگاهی بالا رفت و احتیاج میدونم همه ی ما قبل از ازدواج به یه نفر آگاه،متخصص که مشاور نام داره احتیاج داریم.بازم از اینکه درجمع اساتید و دوستان هستم خیلی خوشحالم.به خدا میسپارمتون . سارا کیان ...


8⃣1⃣سلام و عرض ادب خدمت استاد عزیز و بزرگوار. من تا حالا افتخار این نصیبم نشد کلاسها رو حضور داشته باشم به این خاطر که اصلا از چنین کلاسهایی اطلاع نداشتم. با تعریفی که دوستان از جلسه ی دیروز دادن خیلی ناراحت شدم چرا خدمت نرسیدم. ان شاالله بتونم جلسات رو شرکت کنم و از سخنان ارزشمند شما بهمره مند بشم.


9⃣1⃣🌺به نام پروردگار یکتا🌺
📝موضوع جلسه:ارتباط قبل و بعد از ازدواج (مشاوره ازدواج)
🗓۹۶/۴/ ۳۰
⏰۶_۸
✏️عرض سلام خسته نباشید خدمت دوستان گرامی و استاد های عزیز🌼
جناب آقای آفریدون سرکار خانم شیرمردی و خانم طهماسبی بخاطر زحمات تک تک شما ازتون تشکر میکنم جلسه ی دیروز واقعا جلسه ی بی نظیری بود عالی سرشار از انرژی بود از گروه🎻 موسیقی ایلماه تشکر میکنم جلسه ی دیروز در مورد ارتباط قبل و بعد از ازدواج بود این چندمین جلساتی هست که در  مورد این موضوع جناب آقای آفریدون برگزار میکنند و همیشه هم جلسات پر از محتوا و واقعا بهره مند میشویم.دیروز یه سوال پرسیده شد که چرا ازدواج میکنیم یکی از دوستان گفتن ازدواج بدبختی ولی این نظر شخصی من ازدواج بدبختی نیست ازدواج یه خوشبختی کامل هست کسی که ازدواج نکنه آخر به پوچی و بن بست میرسه زندگیش هدفی معنایی نداره انگیزه نداره آدمی که درست تصمیم بگیره و ازدواج کنه خوشبخت میشه زندگی سختی داره خوشبختی داره بالا و پایین داره ولی به این معنی نیست که آدم بدبخت بشه زندگی به دوطرف بستگی داره به حرفای که آقای افریدون همیشه تکرار میکنن و لازمه زندگی این پنج نیاز 📗۱)نیاز به بقاء📙۲)نیاز به عشق 📘۳)نیاز به قدرت 📕۴)نیاز به آزادی 📒۵)نیاز به تفریح این پنج نیاز باید به اندازه مساوی به هر کدوم که طرف مقابلمون نیاز داره بر آورده بشه و دوم اینکه قراردادی که بین زن شوهر بسته میشود ۱-محترمانه ۲-منصفانه۳-قاطعانه و همیشه ۷ عادت مهرورزی وارد دایر شود محال کسی این کارها انجام بده و از زندگیش لذت نبره واقعا زندگی شیرین و لذت بخشه آدم باید از تک تک ثانیه های زندگیش لذت ببره و سخت نگیره زندگی رو لازمه هر ازدواج هدف.انگیزه اینا خیلی مهم است 🍀🍀🍀🌹🌹🌹🌼🌼💐💐💐🌷🌷دوباره تشکر میکنم از آقای افریدون بابت برگزاری جلسات با تشکر از خانم مردانی عزیز بخاطر اینکه مکان در اختیار ما قرار میدن 👏🌸نمره من به جلسه دیروز روز جمعه 0⃣0⃣1⃣ روزتون بخیر پر  از شادی و موفقیت این بازخورد از طرف🍀 نسترن 🍀