#پارت چهارم
#بازخورددهندگان
4⃣3⃣خانم هاشم زاده: سلام خانم چهرازی وخانمهای گل گروه روزهمگی بخیر ..عذرخواهی میکنم بابت تاخیرم..من ازجلسات مشاوره شمانهایت استفاده رومیبرم وبرام جالب ولذتبخشه چون با بیان مشکلات همه عزیزان درموردفرزندان  خودمرابه سکوت وامیداردچون به این نتیجه میرسم که تنها مشکل من وفرزندم نیست وکمی به آرامش میرسم چون همیشه این دغدغه خاطرو داشتم که چگونه بتونم بافرزندم برخوردکنم وبه نتیجه درست برسم ولی خداراشکر با برگزاری این دوجلسه تاحدودی مشکلات من وخانوادم دربرخوردبافرزندم کاهش پیداکرده ودخانه به سمت آرامش پیش میرویم هرچندکه این جلسه تکمیل کننده حلسه قبل بودولی جالب ومفیدبودامیدوارم که این جلسات همیشه وبافاصله زمانی کم برگزارشود من نمره ۹۵ میدم بدلیل محدود بودن زمان

5⃣3⃣خانم منتظر: سلام به همگی امیدوارم آدینتون بخیر باشه؟ شرمنده خانم چهرازی که دیر جواب میدم بخاطر کلاسای دختر بزرگم اصلا وقت نمیکنم ببخشید اما جلسه ایندفعه خیلی خوب بود ولی زمانی که مدتش محدود هست اینجا باید تعداد هم محدود باشد اگر مثل جلسه اول فقط ی کلاس باشند خیلی بهتره البته لازم به ذکر هست زمانی که والدین دیگر کلاسها مشکلات بچه ها شون میگفتن اشاره به نکات خوبی میکردن که باعث آگاهی بیشتر ما میشد ولی با این همه جمعیت وقت بیشتر هم لازم هست. ای وای ببخشید نمره نداده بودم 😧نمره من از این جلسه بدلیل مشکلاتی که ذکر کردم 80 میباشد. 😘

7⃣3⃣خانم عسکری: خانم چهرازی عزیزی جلسات شما عالی و صبحت هاتون هم دلنشین هستن امیدوارم ما هم بتوانیم مثل شما با همه مسایل راحت کنار بیایم نمره جلسه هم از نظر من 100 بود.   ‌‌ خانم عسکری.

8⃣3⃣خانم مکوندی راد: با سلام خدمت دوستان از این که توی این جلسه که جلسه دومم بود شرکت داشتم  مطلب جدیدی نبود وبیش تر حالت تکراری داشت برا من  ولی آموزنده بود وحالا زوده که قضاوت کنیم و من نمره 100را می دهم چون جلسه اول برا من مفید بوده حتما برا اونهایی که جلسه اولشون بوده اثر بخش هست.متشکر از راهکارهای خوبتان خانم چهرازی عزیز ،مکوندی رادهستم🌹

9⃣3⃣خانم بارانی: سلام ممنون
نمره ی کلاس عالی بود چون حرفاتون خیلی ب دل میشینه
مامان ریحانه هستم

0⃣4⃣خانم ممبینی: سلام به اعضای محترم گروه من نمره صد میدم ولی اگه بشه هر جلسه هر وقت که جلسه هفته 3بود این جلسات به صورت فردی باشه وهر جلسه پنچ شش نفر باشه بتونی در مورد مشکلات خود دانش آموز صحبت کنه  فکر کنم بهتر باشه ودر جلسات در مورد دانش آموز خاصی صحبت نمیشه البته این نظر شخصی منه ولی فرمایش شما هر چه باشه برا من متین وقابل قبول ممنون از شما