1⃣درود خداقوت به شما و تمام تیم دورهمی...
سپاس از همت و تلاش  ِبی دریغتون...
جلسه بسیار جَو ِخوب و تاثیرگذاری  داشت ...شعر خوانی باعث تاثیر پذیری بیشتر مخاطب میشه ...حضور شعرای عزیز و اجرای اونها بسیار لذت بخش بود.
همچنین حضور آقای دکتر عینک چی و فرهنگیان  ِعزیز و مشارکت اونها با دایره مشاوره دورهمی میتونه بسیار اثربخش باشه ... در خصوص نوجوان ها پیشنهاد میکنم جلسات جداگانه ای برگزار بشه و ب طور خاص در رابطه با مشکلات نوجوان صحبت بشه  ...فرهنگیان بازنشسته ای ک سالها تجربه زندگی در کنار هزاران جوان و نوجوان رو داشتن میتونن در این زمینه خیلی کمک کنن ...
حضور بسیاری از جوان ها و نوجوان های موفق  در عرصه های مختلف فرهنگی ,ورزشی,هنری,علمی و... در جمع بقیه هم سن و سالانشون و ارتباط برقرار کردن با اونها ب جهت الگو گرفتن و تشویق شدن بقیه بچه ها میتونه تاثیر بسیار بالایی داشته باشه ...(  با تکیه بر این نکته ک جوانان و نوجوانان ما خودشون از مشکلات و نیازهاشون آگاه بشن و ب درک واقعی از شخصیت خودشون برسن وخودشون برای رفع این مشکلات شروع ب کار کنن)  من در این زمینه میتونم  در خدمتتون باشم و همکاری کنم سپاس غلامی

2⃣سلام خدمت استاده عزیز اقای   افریدون و سرکارخانم طهماسبی خیلی عالی بود جلسات امروز شعرخوانی هم اضاف شد وخیلی جو بقولی خودمونی و صمیمی تر شد اگه هر جلسه یکی دونفر شعراشونو بخونن عالی میشه مرسی🌹فریده نوروزی

3⃣با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما که میتوان شمارا نمونه ای از انسانی میهن دوست و وظیفه شناس قلمداد کرد واز شما الگو گرفت!
جلسه ی امروز هم مثل همیشه سرشار از صمیمیت و دانش اندوزی بود و خیلی خوشحال شدم که جلسه روز به روز داره گسترده و بزرگ ترمیشه و همچنین تشکر میکنم بابت دعوت ازمیهمانان عزیز با مطالب پر از محتوایشان...امیدوارم هر کجا هستین سالم و سلامت باشید و تمام پله های ترقی رو طی کنید!🙏🙏🌹🌹

4⃣باسلام خدمت شما استاد گرامی و همکارانتون
جلسه امروز خیلی پربار بود وحضور شاعران گرمی خاصی به جلسه داده بود حضور شما و تشکیل این جلسات برای شهر ما نعمت بزرگی هست .ممنون ازدکتر عینک چی و توضیحات مفیدی که دادن .

5⃣سلام استاد آفریدون
جلسه ی امروز نسبت به جلسات قبل متفاوت تر وکاربردی تربود بنظرمن خودشناسی مهمترین چیزیه که آدما باید نسبت خودشون داشته باشن ما باید برای داشتن ارتباط بهترو پایدارتر اول خودمونو بشناسیم، خصوصیاتمون رو بشناسیم اون خصوصیات رو طبق مطالبی که شما ذکرکردید درنظربگیریم بعد کنترل یا درمان کنیم وبه طور آگاهانه رابطه ای رو شروع کنیم.
سپاس ازاینکه این فرصت رودراختیار ماقراردادید تا از دانش شما بهره ببریم من ازوقتی باشما آشنا شدم سعی کردم الگوی خودم قرارتون بدم که اینطور در جهت ارتقای سطح دانش وآگاهی وفرهنگ شهرتون تلاش میکنید

6⃣باعرض سلام خدمت استاد بزرگوار دکتر آفریدون
خسته نباشید میگم از کارتون که جلسه به جلسه قووی تر و پشتکاری فراوان دارید امروز مثل  جلسه پیش  عالی بود این جلسه شعر خوانی  خیلی خوب بودش
وکمک گیری از خانم معلم های بازنشسته یه ایده خیلی خوبیه 
انشالله این کاری که میکنید  قدرشو بدونن و از دانشتون  استفاده کنن 🌷🌷🌷سجاد احمدی

7⃣✔️با سلام خدمت شما استاد آفریدون و همه دوستان کانال دورهمی،،،،جلسه امروز خیلی خوب بودتشکرمیکنم..این جلسه خشک نبودخیلی خندیدیم شادشدیم جو صمیمی بود....امتیاز95رومیدم به جلسه امیدوارم که همچنان این جلسات بخوبی برگزاربشن🌹🌹🌹
#خانم شاهولی#


8⃣✔️درود بر تک تک اعضای دورهی

جلسه ی امروز جلسه ی پیوندها بود.
پیوند هنر، عشق، پیر، جوان...

خیلی خوشحالم مهمانان ما بازنشستگانی بودند که شاید کمتر مورد توجه قرار می گیرند کسانی که سال ها تلاش کرده اند و درخت زندگی را پر بار ساخته و حال در جمع ما حضور پیدا کرده اند. کار بسیار خوبی بود❤️
از دعوت شاعران و هنرمندان شهرمون که با شعرهای زیباشون نفس های دور همی رو جان بخشیدن هم تقدیر می نماییم و این حرکت رو لااایک می نماییم 😊

اما از محتوای جلسه بگیم دعوت از دکتر عینک چی (روانپزشک ) و حضور ایشون هم باعث دلگرمی بود و هم سرآغاز ورد متخصصین سلامت روان دیگر شهرمان خواهد شد.

امروز به دلیل حضور مهمانان استقبال بالا، زیاد به صورت تخصصی به روانشناسی پرداخته نشد و به قول استاد افریدون امروز روز پیوند رابطه ها بود که به زیبایی صمیمت رو در جلسه احساس می کردم.
یک رواندرمانگر واقعی فقط می داند  که در شرایط مختلف چگونه جلسه رو جهت بدن که من این رو در اقای افریدون همیشه دیدم و بیش از هر چیزی من به توانایی های ایشون باور دارم و تا هر زمان توانم بود در کنارشون خواهیم بود❤️
از بانو طهماسبی هم کمال تشکر رو داریم ما به بانوان متخصص نیازمندیم.

از همه ی دوستانی که میتونن به توسعه ی مشاوره دور همی کمک کنند دعوت می کنم که به جمع خودشون حضور پیدا کنند و هر کمکی میتونند در عمل به پیشرفت دورهمی انجام دهند.
برای همکاری و بیان طرح ها و ایده ها به ایدی زیر پیام بدید.
@hoorad74
شاهپیری


9⃣درود دکتر
جلسه بسیار مفید و پرانرژی بود.
به نظرم بهتره تفکیک سنی صورت بگیره و به خصوص برای نوجوانان کارگروهی تشکیل بشه که در ساعت و مکان مشخصی تحت نظر تیم دورهمی هدایت بشه.

🔟سلام وسپاس ودرودفراوان ازاستادبزرگوارومهربان دکترآفریدون که بنظرمن اولین مشاوروساده وخالصانهوهمیشه باخوشرویی و بدون هیچ چشم داشتی مشاوره رادرشهرما رایگان منظورم گروه مشاوره ی دورهمی راشروع کردن بی اندازه تشکرمی کنم وشرکت دراین جلسات کمک خیلی بزرگ وتاثیر گذاری روی خانواده ی من وخودم گذاشته وخیلی خوشحالم وهمیشه آرزوی سلامتی برای ایشان وخانواده ی محترمشان ازخداوندبزرگ دارم وواقعاانرژی مثبت میدن بهگروه ومن وازسرکارخانم طهماسبی هم مثل همیشه کامل وشیواورسامشاوره میدهوتکمیل ویاجمع بندی میکنه صحبتهای استادآفریدون راتشکروسپاس فراوان می کنم وآرزوی سلامتی وشادی همیشگی را می خواهم وتشکرازآقای خاجوی وهمکاری هایی برای گروه انجام میدن وشعرامروزش خیلی دلنشین بودوتشکرازآقای باقرشهپیری وتشکرازدکترعینکچی که امروزتشریف آوردن وتشکرویژه ازدبیران واساتیدبازنشسته که تجارب خودرادراختیارماگذاشتن ودرپایان جلسه ی امروزعالی وسودمندوبسیارتاثیرگذاربودنمره ی 100 میدم خانم رحمانی هستم🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌷🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌷🌷🌷
1⃣1⃣درود وقت بخیر جلسه ای عالی بود با شعر خوانی تنوع خوبی ایجاد شد فکر میکنم که حضور شخصیت های با تجربه تاثیر گذار باشه تا جوانان از آنها استفاده کنند کریم مرادی

2⃣1⃣سلام خداقوت استاد بزرگوار جلسه امروز انصافا خییییییلی خوب و عالی برگزار شد جای هیچ حرفی نیس ممنونم ازتون 🌺 ازخانم طهماسبی عزیز تشکر میکنم 🌺 ب جلسه امروز نمره ۸۰ میدم🌺ان شاءالله همیشه شاد باشید🙏محدثه بندانی

3⃣1⃣با سلام خدمت استاد آ فریدون جلسه امروز واقعا عالی بود  جو  صمیمی بودش اولین جلسه من بود خیلی راضی بود‌‌م همینطور درمورد اختلالات ک مطرح شد خوب و مفید بود .با تشکر‌‌..مریم بویری.

4⃣1⃣سلام و خداقوت خدمت استاد عزیز وهمچنین خانم طهماسبی گل😊
جلسه ی امروزم مثل جلسه ی قبل مطالب مفید وجامع بودن واقعا استفاده ی کافی رو بردم جا داره از اقای دکتر عینک چی و تمام مدیران باتجربه که افتخار دادنو به جمع ما پیوستن تقدیرو تشکر کنم وقتی خانم اتابکی رو دیدم بحدی شور وخوشحالی تووجودم بود ک نگو اخه معلم دوران راهنماییم بود هنوز همون ارامش همیشگی تو چهره اش نمایان بود😍😘مطالبشونم ک بیان یعنی عااااااالی بود حض کردم هرجلسه که میام دیدگاهم نسبت به مسائلی ک بیان میشود بازترو گسترده ترمیشه واقعا نمیدونم چطور از تک تک شماه،ا دوستان ک باهاتون همکاری میکنن قدردانی کنم نمره ی این جلسه واقعا بیش از 100می ارزید 👌🏻🤞🏻😊😉

5⃣1⃣باسلام و خسته نباشی خدمت اساتید عزیزم.تو نباید آن کسی باشی که من میخواهم و من نباید آن کسی باشم که تو میخواهی،کسی که تو از من میخواهی بسازی یا کمبودهایت هستند یا آرزوهایت،من باید بهترین خودم باشم برای تو وتو باید بهترین خودت باشی برای من،خوبِ من هنرعشق درپیوند تفاوت هاست و معجزه اش نادیده گرفتن کمبودهاااااااااا
به جلسه ی امروز۹۵میدم و بسیار خرسندم از اینکه هنوز نسل آدم های خوب با هدف کمک به همنوع بخصوص همشهریای خودشون از بین نرفته.خدا قوت.اسماعیل وندی


6⃣1⃣سلام
من بعد از مدت ها دوباره اومدم به دورهمی عالی بود ..فقط حسرت این موند به دلم که چرا دورهمی های قبلی رو از دست دادم ...
خیلی از دوستای من بعد از ازدواج درسو کنار گذاشتن می گفتن با بچه نمیشه دیروز که خانم احمدی اگه اشتباه نکنم گفتن با چهارتا بچه شروع به ادامه تحصیل دادن گفتم یادم باشه اونایی که میگفتن نمیشه رو این رو براشون بگم ..
خسته نباشید میگم به شما استاد وخانم طهماسبی عزیز و همه کسایی که برای این دورهمی زحمت می کشن 🌺🌺