1⃣سلام استاد خداقوت.پیام دادم فقط بخاطر اینکه تشکر کنم ازتون که بابرگزاری این جلسات باعث آگاهی بخشیدن به جمعی میشد که احتمال انتخاب اشتباه رو تقلیل میده ونتیجه ش میشه اینکه کسی مثه من بعد 6سال متوجه نشه که راهشو اشتباه رفته. حسرت میخورم که چرا قبل از انتخابم برای مشاوره قبل از ازدواج به جایی مراجعه نکردم که عاقبتش بشه اینی ک هستم. ولی خوشحالم که انسانی مثه شما وجود داره که آگاهی میده به منه جوان که اگه تاحالا اشتباه کردم باقی راه رو درست برم وحالا نوبت منه که عملی کنم چیزایی رو که یاد گرفتم😊🌹🌹🌹فقط پیام دادم که بدونین چقد با برگزاری این جلسات حس خوب به ما میدین 🙏🏻

2⃣سلام،با آرزوی سلامتی و موفقیت برای اساتید عزیز،خانم طهماسبی و آقای آفریدون،جلسه امروز هم مثل جلسات قبل بسیار خوب وآموزنده و رضایت بخش بود و آگاه شدیم از مسائل و موضوعاتی که قبلأ آگاهی نداشتیم و این علم و آگاهی برای تصمیم گیریهای مهم زندگیمون کمک شایان میکنه،ممنون که آگاهمون میکنید تا در مسیر زندگی تصمیم درست اتخاذ کنیم...نمره90 به جلسه امروز میدم.باقری.

3⃣سلام استاد جلسه امروز عالی بود🌺🌺
چیزی که از این جلسه برداشت کردم :
اینکه علاقه بعد از ازدواج به وجود میاد ، نظر اون دوستمون رو قبول دارم که گفتن آدما برای شناخت شش ماه رو باید به خودشون زمان بدن اگه تو این شش ماه معیارهاشون به هم خورد وقبل ازدواج یه علاقه بینشون ایجاد شد بعد از ازدواج با توجه به اون شناخت می تونه علاقه ایجاد شه ...
اما در مورد بحث خیانت اینکه اول در اون لحظه که عصبیم سعی کنم تصمیم نگیرم واینکه این مورد پیش اومده رو بیرون از خانواده نبرم چون نظرات بقیه می تونی تاثیر نداشت باشه رو تصمیم من بهترین کار اول اینه که قبل از هر چیز سعی کنیم بفهمیم علت خیانت چی بود اگه علت از طرف ما بوده سعی کنیم با تغییر رفتارمون ببینیم تاثیری داره یا نه یا اینکه خود طرف مقابل بیماره وباید حتما با یه مشاوره صحبت کنیم بنظرم صبر خیلی مهمه اینکه تو می تونی بعد از بخشید اعتماد داشته باشی وهمیشه این ترس همراهت نباشه که ممکنه باز خیانت کنه ...
بازم ممنون از شما و خانم طهماسبی عزیز 🌺🌺

4⃣باسلام وسپاس ودرودفراوان ازاستادبزرگوارمن دیگه واقعانمی دونم بااین همه خوبی وگذشتی که شمااستادمهربان چطوری وازچه واژه ای بکارببرم تلاش بی اندازه ی شما راچطوری وصف یا توصیف کنم ووچکترین کاروتشکرمن حقیردعابرای سلامتی شماوخانواده ی محترمتان وهربارکه شرکت می کنم هزاران درس وتحربه ازشماومشارکتهای گروه می گیرم وخیلی خوشحالم شادوسلامت باشیدوتشکر وسپاس ازسرکارخانم واستادوعزیزکه باتواضعوخالصانه به مامشاوره میدن خانم طهماسبی گل تشکربی اندازه دارم وآرزودارم همیشه شادوسلامت باشن وتشکرازاستادان ودبیران بازنشسته که تجارب تودرادراختیارما می گذارن جلسه ی امروزعالی بودباتشکرفراوان ازتک تک اعضای گروه نمره ی 100میدم🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌷🌷🌷🌷🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌷🌷🌷🌹🌹🌹🌹
5⃣سلام استاد جان خسته نباشید
این جلسه هم مثل جلسه های گذشته عالی بود
فقط
ای کاش باسرعت  بیشتر به پرسش ها پاسخ بدین که پرسش های بیشتری رو بتونید پاسخ بدید
این جلسه درمورد رفتار بعد از فهمیدن اینکه خیانتی شده عالی بود به خصوص که هم خانم ها و هم آقایان جواب دادن

درمورد افرادی که اعتیاد داشتن هم صحبت شد که این هم باعث آگاه شدن حضار بود برای انتخاب بهتر افرادی که اعتیاد داشتن و ترک کردند

و اینکه به این جلسه ۸۵ میدم انشالله جلسه های بعدی بهتر و بهتر میشیم
با سپاس
محمد رحیمی

6⃣.🍁🍁جان و سر تو ای پسر نیست کسی به پای تو/آینه بین به خود نگر کیست دگر ورای تو🍁🍁
🍁🍁بوسه بده به روی خود راز بگو به گوش خود/هم تو ببین جمال خود هم تو بگو ثنای تو🍁🍁
سلام و درود..
سپاسگزارم آقای آفریدون عزیزم و خانم طهماسبی نازنین بابت زمانی که برای این جلسات و در اختیار ما قرار میدید..بی نهایت ارزشمند هستید...ممنونم...

7⃣دورد بر دورهمی ها
در جلسه ی امروز پرسش هایی پاسخ داده شد که در مورد ازدواج بود از خواستگاری تا عقد.
مثلث ازدواج گفته شد دوباره: که از سه ضلع صمیمیت ، تعهد و هیجان جنسی تشکیل می شود.
نبود هر کدام از این ها در رابطه مشکل به وجود می آورد.(خیانت، طلاق عاطفی، کنترل گری و...)
موضوع خیانت بررسی شد که خیلی برام جالب بود نظرات دیگران. و نظارات اساتید که به خوبی در پایان اینکه همه نظراتشون رو دادند خیلی خوب جمع بندی و پاسخ علمی و قانع کننده دادند.
زیاد نمیخوام به محتوا بپردازم چون واقعا محتوا روی جزئیات زیادی کار کرد که همه اون ها هم مهم و کاربردی بودند و خیلی ها رو برای اولین بار می شنیدیم.
در کل جلسه ی عالییی ای بود
و از صد نمره ی 99 میدم.
با سپاس شاهپیری


8⃣سلام  و خسته نباشید به استاد بزرگوار که  خستگی تو کارشون نیست🌷🌷
موضوع امروزتون  خوب بودش به موضوعات خیلی خوبی  اشاره کردن همه دوستان این جلسه متفاوت تر بودش افراد بیشتر نظر دادن و خوشبختانه خیلی هم  راضی بودم از پیشنهادهای اونا
درکل  امروز  بهتر از جلسات قبل بوود و امیدوارم  بهتر از اینم  بشه از خانم طهماسبی هم تشکر میکنم بابت  حرفای خوبش .من به این جلسه نمره 100میدم
از طرف سجاد احمدی

9⃣سلام و عرض ادب خدمت اقای افریدون بزرگوار و همچنین خانم طهماسبی عزیز.جلسه امروز خیلی اموزنده و مفید بود و اینکه گفته بودید برای دختر15ساله بنظرم هرکسی خودش حق انتخاب داره وباید به نظرشان اهمیت دهیم و با راهنمایی کمکشان کنیم ک راه درست را انتخاب کنند و شکست و ناامیدی را تجربه  نکنند چون انسان ارزوهایی دارد که اگر شکست بخورد امکان دارد به ارزوهایش دیگر دست پیدا نکند وخود رافردی بی لیاقت بداند که دیگران برایش تصمیم میگیرند.من به دورهمی 95میدهم ممنونم از دورهمی امروز.

🔟درودی پرنشاط برای استاد شادی بخش به روحیه ما جوانان:جلسه امروز دورهمی بااستاد گرامی دکتر آفریدون و سرکار خانم طهماسبی بسیار مفید و پر بار برای ما بوده سخنان گوهربار وسازنده شما در وضعیت روحی وفکری من تاثیر مثبت داشته و انشاالله این جلسه های روانشناسی دورهمی همیشگی و پایدار باشه.چهارتنگی.

1⃣1⃣سلام استاد،خدا قوت ،واقعا امروز عالی بود خیلی بهتر از هفته پیش بود،ان شاءالله جلسات ادامه دار باشن
کلا خیلی خوب نظرات بچه‌ها عالی بود، من دویست میدم

2⃣1⃣با عرض سلام و خسته نباشد🌹
جلسه ی دیروز ۱۲ابان مثل همیشه عالی،مفید،و پر معنا بود.
هر جلسه واقعا از مطالب استفاده میکنم و تک تکشو برای خودم یادداشت میکنم تا اگر روزی با این مشکلات که بیان میشه برخورد کردم بتونم راه درست رو انتخاب کنم.
شنیدین میگن جمعه ها همیشه کسل کنندس اما برای ما با وجود دور همی واقعا لذت بخشه😌
و در پایان برای شما استاد بزرگوار ارزوی موفقیت روز افزون دارم🌹

3⃣1⃣سلام
وقتتون بخیر عرض خدمت وادب به شما استاد گرانقدر و همچنین خانم طهماسبی و فرهنگیان فرهیخته ی شهرمون مخصوصا خانم اتابکی گل که من از دانش اموزانش بودم وخیلی خدارو شاکرم ک دوباره لیاقت اینو پیداکردم ک دوباره اون چهره ی پر از ارامششو ببینم جاداره ازاساتید تشکر ویژه کنم بخاطر جلسه ی روز جمعه واقعا عاااااااااااااااالی بود آگاهیمون بالا و بالاتر میره و دیگه میدونین نسبت ب همچین مسائلی چطوربرخوردداشته باشیم اول ازهمه بحث خیانت ک شد من به شخصه موضوع رو کامل موشکافی میکنم اگ دیدم ب جایی نرسیدم میشینم مثل یه دوست باهاش حرف میزنم ک مشکل ازکجاست اگ تونستیم ک باهم حلش میکنیم اگه نه با یه مشاور درمیون میزاریم و چه کسی بهتراز شما استاد آفریدون عزیز😍🌹ودرخصوص خاستگاریم لازمه بگم طرف وقتی چندین بار حضوری نشست و برخاست کنه و عقاید رفتارا و همه چیز طرف رو بسنجه ب نظرمن میتونن طی چند ماه اینده قرار نامزدی و رسمیت کارارو جوی بگیرن اینم از این سرتون درد نیارم به جلسه ی روز جمعه نمره ی 100رومیدم واقعا خداروسپاس میگوییم که درکنار تک تک شماعزیزان هستم😍😍😍👌🙏 فاطمه سلیمانی نژادم

4⃣1⃣🌷🌷تا به روی زندگی لبخند نزنی زندگی به تو لبخند نخواهد زد این قانون الهی ست که هرچه بکاری  همان را درو خواهی کرد...🌷🌷

باسلام و خداقوت خدمت اساتید بزرگوار...
جلسه دیروز عااااالی بود.واقعا فکر میکنم تا الان تصمیمات و کارهای ک در زندگیم انجام میدادم اشتباه بود. امیدوارم این جلسات ادامه دار باشد.🙏🙏
صحبتی که با دوستان گل  دورهمی دارم اینه که سعی کنیم وقتی دوستان لطف میکنند در جمع از مشکلات و تجربیات خود میگن  از این تجربه ها استفاده کنیم ن این که به صورت ترحم به طرف نگاه کنیم.
به امید ی زندگی خوب و سالم 🌸🌸

5⃣1⃣عرض سلام و خسته نباشید دارم خدمت استاد بزرگوار آقای آفریدون و سرکار خانم طهماسبی و آرزوی توفیق روزافزون برای این دو استادِ عزیز که مشاوره های این دو استاد تلاشی ست برای به آرامش رساندن قلب های شکسته و به همین خاطر هست که مقام معظم رهبری هم روانشناسان را امانت دارانِ اسرار مردم می نامند!
جلسه ی قبل هم مثل همیشه خوب و پر محتوا بود و پرسش و‌پاسخ باعث شد همه بتونن نظراتشون رو اعلام کنن و دیگران نیز بهره ببرند و امیدوارم این جلسات بتونه گره از مشکلات خیلی از جوونا باز کنه...با تشکر زندی

6⃣1⃣سلام خدمت استاد اقای افریدون و سرکار خانم طهماسبی🌹🌹جلسه این هفته به صورت پرسش و پاسخ و توضیحات استادان پیش رفت دوستان هرکدوم نظر خاص خودشونو داشتن..درمورد شناخت و خواستگاری واینکه قبلش باید به خودشناسی برسیم هر کدوم از ما پنج نیازه اساسی داریم از این طریق هم خودمون رو میشناسیم و با روحیات خودمون اگاهی پیدا میکنیم و هم میتونیم انتخاب درستی رو داشته باشیم.و در مورد ازدواج و روابط بعدش برمیگردیم ب همون مثلث ازدواج که یک ضلع صمیمیت و بعد هیجان و تعهد بود که اگه در رابطه ای صمیمیت و هیجان یایک ضلعش لغزش پیدا کنه باعث خیانت و..میشه پس برای یک رابطه ی خوب باید سه ضلع کامل باشه.درمورد اعتیاد هم سوال شد که اعتیاد داشته حالا میشه بهش اعتماد کرد یا خیر؟اول اینکه سوال کنیم به چه روشی ترک کرده یا مگه میشه ترک کرد یا ببینیم روند درمانیشو طی کرده یا خیر. در کل این جلسه هم مثل همیشه عالیییی و پرانرژی بود خداقوت بهتون میگم موفق باشین.فریده نوروزی💐