1⃣درود بر اساتید گرانقدر،جلسه امروز هم خیلی خوب بود،مطالب جدید و مفید آموختیم،با آرزوی سلامتی و موفقیت برای شما عزیزان که بدون چشمداشت به همنوعانتون خدمت میکنید🙏🌹

2⃣سلام
جلسه امروز مثل همیشه عالی بود 🌺🌺
امروز در مورد چند زبان صحبت کردین
کلامی
وقت گذاشتن
کادویی
خدمتکاری
واگه اشتباه نکنم فیزیکی بود ...من خودم از اون دست آدماهایم که هیچ وقت نمی تونم با حرف تحت تاثیر قرار بگیرم اینکه کسی فقط وفقط با زبان به من بگه دوست دارم اصلا تحت تاثیر نمیذاره منو همیشه عمل آدماس که برام مهمه چون این اعتقاد رو دارم حرف رو همه می تونن بزنن این عمل آدماس که مشخصه واینکه همیشه برای رابطه نیاز طرف مقابل رو بشناسیم رفتارهاشو کشف کنیم
ودرآخر یه خسته نباشید میگم به شما و خانم طهماسبی عزیز و همه کسایی که برای این دورهمی زحمت می کشن🌺🌺

3⃣سلام استاد جلسه امروز هم عالی بود.خسته نباشید🌺🌺🌺

4⃣سلام استاد جلسه عالی بود خیلی ازش یاد گرفتم ازشما وخانم طهماسبی واقای قادری تشکرمیکنم وب این جلسه ۹۰ میدم ۰باتشکر سارامردای

5⃣سلام استاد...
واقعا خدا قوت... جلسه مثل همیشه عالی و پر از نکات مفید بود...
تشکر فراوان میکنم از شما و همه بزرگواران دیگری که از حضورشون در جلسه بهره مند شدیم...💐💐💐
ان شاءالله همیشه موفق و پیروز باشید...

6⃣🌹درود فراوان به دکتر آفریدون و اعضا مشاوره دورهمی خدا قوت🌹این جلسه همانند جلسات قبل باموضوعات جدیدی آشنا شدیم عالی بود ، ما با چند زبان کلامی، کادوئی، خدمتی، وقت گذاشتن، فیزیکی آشنا شدیم باید اعتراف کنم که این زبانها را نمی شناختم بااین آگاهی دیگر بهتر میتوان رو زبان کسی شناخت پیدا کنیم⭐️سپاسگزارم  از تمام زحمات تون⭐️

7⃣سلام .
ممنونم از دوره همی بسیار خوبتون تا حالا 3جلسه آمد صادقانه عالی بود تا قبل این جلسات همیشه به دوستانم مشاوره میدادم و همیشه فکر میکردم حرفام درست هست ولی باشنیدن مشاوره های شما فهمیدم خیلی جاها اشتباه مشاوره دادم چون علم شمارو نداشتم وبا منطق خودم جواب میدادم. ممنون از شما بخاطر فعالیت هاتون  اجرکم عندالله .
فاطمه مومنی

8⃣عرض سلام و خسته نباشید دارم خدمت استاد بزرگوار آقای آفریدون و سرکار خانم طهماسبی عزیز🌹
جلسه ی دیروز هم مثل همیشه عالی و‌ پرمحتوا بود و بنظرمن جلسات انقدر جو صمیمی و خوبی داره که من به شخصه دوست دارم تمام جلسات حضور داشته باشم...🙏
باآرزوی توفیق روزافزون برای شما و همه ی بزرگوارانی که برای برگزاری این دورهمی تلاش میکنند!
🌹🌹🌹
9⃣🌷🌷"فردا" روزیست که
داشته‌های "امروزت" را
نداری!
پس...
امروز را "زندگی" کن
فردا حقیقت ندارد...🌷🌷

سلام و خداقوت به اساتید بزرگوار .. جلسه عالی بود  از شما ممنونم با حضور در این جلسات متوجه شدم بیشتر عمرم در اشتباه بودم و روش درست  برخورد کردن با مشکلات و اطرافیان با صحبتهای دلنشین شما یاد گرفتم 🌹🌹
 زندگیتون پر از انرژی و شادکامی برایتان ارزومندم 🌹🌹