1⃣سلام استاد جلسه خیلی عالی بود خیلی ممنون ک تلاش میکنید سطح اگاهی مردم بالا بره و تصمیمات درست تری  رو بگیرنکاش شهرمون ادما مثل شمارو خیلی بیشتر داشت...متاسفانه ما با حجم زیادی از افرادی ک هیج تعهدی ندارن ب رشته و شغل شون سر لوحه منطق کاریشون  شده منفعت شخصی95 استادخیلی ممنون با اینکه هیچ منفعت شخصی برا شما نداره دارید صادقانه خدمت میکنید اونم تو این محیطی ک هیچ دلسوزی نداریم

2⃣جلسه امروز عالی بود مثل جلسات قبل وب این جلسه ۹۵ میدم ممنونم از استاد ۰مرسی باتشکر سارامرادی

3⃣درود وقت بخیر خدمت اعضای دور همی. جلسه امروز هم مثله جلسات قبل خیلی خوب برگزار شد و خیلی خوب هم جمع بندی شد.
ب نوبه خودم خوش امد میگم به اعضای جدید. و خوشحالم هر سری چند عضو جدید هست این خیلی خوبه.
و یه تشکر  ویژه خدمت  اقای افریدون که  این جلسات رو همچنان به نحو عالی برگزار میکنن برای شهرمون...موفق  باشید.

4⃣باسلاااام وعرض ادب خدمت شما استاد بزرگوار جناب آقای فریدونی و تموم دست اندرکاران عزیز که همکاری می نمایندتقدیرو تشکر میکنم 😊🌹
جلسه ای امروز وااااااقعا (perfect)بود👌.زبونم قاصره اونقد ذهنیتم نسبت به قراردادهای ازدواج باز شدو آگاهیم بالارفته ازصمیم قلب خوشحالم که تونستین با کارخیرتون قدمی برا ما جوونا بردارین و بی وقفه و بدون هیچ چشم داشتی وقت و عمرتون دراختیار ماقرار میدین تا بتونیم وبدونیم باهمچین مسائلی چطور برخورد کنیم ودرآخر ازتک تک کسانیکه درجلسه حضور دارند و به جمع خوب و صمیمی ما میپوندد تشکر میکنم کلا جلسه ی پرانرژی و خیلی خوبیه ومن حس خوبی دارم وقتی میام و دوستان گلم رو میبینم چطور از روان شناسی استقبال میکنن و واقعا میدونن لازمه ی هرزندگی اینه که کم کمش با مشاورخوبی مثل شما استادفریدونی درمیون بزارن وای جلساتو شرکت میکنن من به جلسه ای امروز نمره ی 100000000000میدم چون واقعا ارزششو داره
باتشکر فاطمه سلیمانی نژاد😊❤️

5⃣سلام استاد عزیز،باز هم بخاطر زحماتتون سپاس جلسه امروز هم بسیار خوب بود هم موضوع و هم مطالب مفید وآموزنده بود ،مثل همیشه خوش درخشیدین،سلامت و موفق باشین،85به جلسه امروز میدم...


6⃣💕به نام خداوند یکتا 💕
📕موضوع جلسع:قرارداد ازدواج پرسش و پاسخ
رهبران گروه:استاد مصطفی آفریدون و لیلا طهماسبی
با عرض سلام خسته نباشید خدمت تمام دوستان گرامی و همچنین استاد بزرگوار جناب استاد مصطفی آفریدون که بدون هیچ چشم داشتی این جلسات برگزار میکنند تا اینکه سطح علم و مشاوره بالا رود از استاد عزیز بسیار تشکر میکنم موضوع این جلسه موضوع بسیار بسیار پر کاربردی بود داخل زندگی ازدواج امر بسیار مهمی هست بستگی داره با چه هدف و انگیزه ی مسیر ازدواج انتخاب کنید و زندگی مشترک شروع شود استاد مصطفی آفریدون امروز خیلی زحمت کشیدن و بسیار بسیار راجب ای موضوع صحبت کردن برای ازدواج باید حتما سه قرارداد محترمانه،منصفانه،قاطعانه بسته شود و دوطرفه باشد این قرارداد و ۵ نیاز دیگر نیاز به بقاء🌼نیاز به عشق 🌼نیاز به قدرت🌼نیاز به ازادی🌼و نیاز به تفریح 🌼اگر تموم متاهل ها ۳ قرارداد دوطرفه ببندند زندگی خوبی خواهند داشت🌼من به جلسه امروز نمره ۱۰۰ میدم چون جلسه ی واقعا خاصی بود امروز 🌼و برای تک تک عزیزان آرزوی موفقیت و خوشبختی میکنم مخصوصا متاهل ها همیشه دلتون شاد 🌻🌼🌼استاد واقعا دستتون درد نکنه خسته نباشید لایک بخاطر اینکه نمونه ی در کارت با آرزوی موفقیت برای شما 🌺🌺 🌺🌸🌸🌼🌼🌻🌹🌹🌷🌷💐💐
جمعه ۳ آذر ماه پاییز ۹۶

7⃣⭐️درود خداوند بر دکتر آفریدون ⭐️جلسه امروز همانند جلسات قبل پربار آموزنده بود در شرایط عادی شاید به موضوعاتی که در برنامه دورهمی گفته  میشد توجه آنچنانی نمیکردم ولی با حضور در برنامه ی شما هم سطح آگاهیم بیشتر شد هم اینکه باعث شد انگیزه برای مطالعه بیشتر درباره موضوعات پیدا کنم 🌹آقای دکتر هر چه قدر ازتون سپاسگزاری کنم که بدون هیچ چشم داشتی وقتت را در اختیار هم شهریان واسه بالا بردن آگاهیمان میکنی بازم کمه انشاالله که همیشه پیروز سر بلند باشی🌹🌹🌹🌹
8⃣سلام استاد خدا قوت میگم جلسه امروز خیلی عالی بود.مطالبی که ارائه دادین خیلی موثر بود.جو خیلی صمیمی بود.یکی از بهترین جلسات دوره همی میشه اسمشو گذاشت.به نوبه ی خودم تشکر میکنم ازشما استادبزرگوار وهمه کسانی که سعی کردن جلسه به این خوبی برگزاربشه.🌺🌺🌺من نمره 90میدم 🌺🌺🌺شادوسلامت باشید🙏🌺🌺🌺

9⃣با سلام و احترام جلسه امروز خیلی خوب و عالی و کامل گفته شد و قرارداد ازدواج بخوبی شرح داده شد و متوجه شدیم که قبل ازدواج باید خواسته ونیازهایی که طرفین ازهم دارن رو بیان کنن و ب یک توافقی برسند وبعد قرارداد ازدواج بسته شود و ن تنها قبل ازدواج بلکه هر روز این قرارداد نیاز ب بروز رسانی شدن دارد که اگر هر کدوم از طرفین ب این قرارداد پایبند نبود یا اون رو نادیده گرفت دوباره قراردادی جدید بسته شود تا طرفین احساس رضایت وشادی که همانا هدف ازدواج است بکنن. با تشکر از استاد عزیزم آقای آفریدون بابت برگزاری این جلسات کاربردی و مفید.ب جلسه امروز نمره 100 میدم.
🔟سلام  خدمت استاد  بزرگوار🌷🌷🌷

این جلسه هم  عالی بودن  منکه  به شخصه خیلی چیزا رو فهمیدم و امیدوارم  در آینده ازشون استفاده کنم بیانات خیلی مفید و کاملی بودن
بحث این  قرارداد ازدواجه  خیلی  مهمه  تو زندگی ادم  و باید  خوب رعایت بشن

جای خانم طهماصبی خالی بودن 
من به این جلسه نمره ۱۰۰میدم
به امید روزای بهتر 🌷🌷🌷🌷🌷
سجاد احمدی
https://www.instagram.com/p/Bb7jnLWHmiK/