🌐بازخوردهای جلسه ۶۵م مشاوره دورهمی انتخاب
1⃣سلام استادخسته نباشید واقعا ای ولاااااا....جمع و جور کردن این تعداد نفر با این مقدار مشارکت و اینکه همه توی گفتگو سهیم هستندعالیه انشالله همیشه ادامه داشته باشند....ممنون بابت این همه انرژی که میگذارید وتشکرویژه بابت اینکه تاکیدتون روی عمل هست تاتئوری وتاکیدمیکنیدانتخابهامون رو تجربه کنیم🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
2⃣سلام وسپاس ازشما استادآفریدون وخانم طهماسبی تشکر میکنم بابت به وجودآوردن این جمع صمیمی واز همه ی دوستانی که ما رو از نظرات خودشون بهرمندمیکنندممنونم هرجلسه به سمت بهبود بیشتر حرکت میکنم وسعی میکنم کنترل گری م رو کمتر کنم حالا که افراد جدیدرو میبینم که بحث میکنند خوشحال میشم و بعضی از دوستان رو که مقاومت میکنند درمقابل کنترل گری وانتقاد نکردن یادگذشته و جلسات اول خودم میفتم ازشماتشکرمیکنم که با رویی باز صحبت ها رو گوش میدید و به افراد زمان میدید تا کم کم افراد بپذیرند وشروع به تعقیر کنند این رفتارهای شماست که شمارو محبوب کرده ممنون که هرهفته جلسات رو بدون هیچ چشمداشتی برگزارمیکنید

3⃣سلام استاد جان خسته نباشید
من این جلسه رو از طریق اینستا دنبال کردم عالی بود 
این جلسه که از قبل با معرفی فیلم بود پر بارتر بود سپاسگزارم ❤️❤️❤️محمد رحیمی

4⃣استاد راستش من فقط قصدم این بود یک جلسه بیام با جو اشنا شم ولی خب اینقد خوب بوده 4 هفته است با دورهمی اشنا شدمه 3 هفته اش دارم میام پشت سر هم دوستامم مریم و رودابه هفته قبل جلسه اولشون بود اونا هم خیلی خیلی راضی بودن مرسی 🙏عالی بود جلسه مرسی بابت وقتی ک برامون میزارید🙏

5⃣سلام و درود بیکران، جلسه امروز عالی و آموزنده بود خوب است چندین جلسه رابه برسی فیلم های روان شناسی اختصاص دهید وهمچنین اگر اطلاعات حقوقی خانواده هم دربرنامه گنجانده شود عالی ترخواهد بود چون خلا اطلاعات حقوقی احساس میشود .
ده دقیقه اول هم اگر به شعر و موسیقی اختصاص داده شود تنوع وتفریح خوبی برای حاضرین خواهد بود البته نظر شخص من است. صلاح دید کارباشماست. درپایان از دوست عزیزم خانم طهماسبی و استاد قادری ومرد خستگی ناپذیر،  فصل همیشه بهار، جناب آفریدون تشکرمیکنم.

6⃣استاد اومدیم خونه نشستیم پا قرعه کشی جام جهانی هرچی  اونجا یاد گرفتیم پرید 😂 با این گروهی ک افتادیم ولی نقدای ک ب فیلم برادرم خسرو شد خیلی خوب بودن  و اینکه راجع ب انتقاد مطالبی ک گفتید کامل عالی بودن  منم با نظرات شما موافق بودم [فقط اینکه بنظرم من بعضی وقتا باید نگاه کنیم چ کسی نقد مون میکنه وقتی بدونیم دلسوزمونه یا اینکه از رو حسادت یا تحقیرمون نیست من فک میکنم میتونیم بپذیریم انتقادرو  درصورتی ک اگ خلاف باشه خیلی سخته پذیرش واینکه جا مکان ام خیلی تاثیر دارن حتی اگ ب ظاهر نپدیریم مطمئنم تو خلوت خودمون بهش فک میکنیم و سعی میکنیم اصلاح کنیم اون رفتاره مورد انتقاد  ] ما تو  مبحث حد یه قضیه داشتیم قضیه فشردگی یا ساندویچ که فک کنم انتقاد ساندویچی ک بهش اشاره کردین خیلی شبیه اون بود و خیلی موافقم ک انتقاد ساندویچی  پذیرش بالای داره واقعا بازم ممنون  🙏

7⃣سلام استاد خسته نباشید...اولا تشکر میکنم بخاطر تمام زحماتی ک میکشی تا مشکلات مارو تاحدودی حل کنی و شناخت مارو نسبت ب این مسائل بیشتر میکنی....من میگم همه ما ناصریم چون یه ادم تاحدودی میتونه تحمل کنه ..یه قسمت از فیلم ک خسرو داشت تو محله ساز میزد میخوند ناصر عصبانی شد جناب عالی هم باشین یک عمر تو یه محله زندگی کردی بعد داداشت یه تبل برداره هی بزنه بخونه مردم جمع شن دورش خب خودتم باشی ناراحتی میشی..بخاطر این میگم همه ما ناصریم...شاید یک درصد مردم از این لحاظ خسرو باشن...ناصر مقصر نیس ..مقصر اصلی پدر ناصر و خسرو بود..خسرو داشت کودکی ک دوست داشت خودش داشته باشه رو ب بچه ناصر تلقین کنه..ناصر خودش هم مریض بود
.خسرو داشت کارای میکرد ک نذاشتنش تو کودکی انجام بده..بنظر من خسرو داشت عقدهاشو خالی میکرد از قصد اذیتش میکرد چون ناصرو ب چشم پدرش میدید....
در اخرم تشکر میکنم بخاطر تلاش های ک میکنی وقت میزاری واسمون..... دعایم گرچه گیرا نیست
دعایت میکنم هر شب
نمیدانم چه میخواهی
از او خواهم برای تو
هر آنچه در دلت خواهی....باتشکر حسین فرهادی☺️☺️

8⃣حضور وشور و شوق همشهریا برا شرکت در این جلسات نشان دهنده ی نیاز اونا به چنین جلساتیه،  از اینکه برا  سلامت روح وروان شهرمون تلاش میکنید واقعا دستتت مریزاد
از ۱۰۰ به جلسه قبل ۱۰۰میدم
چون قرارداد ازدواج رو بهتر از قبل میفمم،مخصوصا اونجا ک دایره ازدواج رو گفتید ک این رابطه دو نفره مث ی بادکنکه ک اگ فردی حالا چ دوس پسر باشه چ دوس دختر یا یکی از اعضای خانواده دو طرف وارد اون شن اون بادکنک میترکه این مثال ملموسی بود برام.و اینکه
این جلسات باعث شده دیگه استرسی نداشته باشم تو جمع صحبت کنم.
ب امید پایدار بودن جلسات🌹


9⃣باعرض سلام🌹🌹
جلسه هفته قبل عالی بودخیلی چیزاروبرام روشن کرد
ازدواج اجباری وقراردادهای ان نشدتااخرباشم مشکلی پیش امدولی تاانجاکه بودم عالی بودوانجایی راکه نبودم درکانال خاندم عالی بودمن امتیاز۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
رامیدهم وممنونم ازشماکه این جلسات راگذاشتیت این چندجلسه که می ایم بع کلاس هایتان خیلی برام مفیدبوده خیلی زیادازشماخیلی تشکر میکنم🌹🌹🌹🌹🌹
چون کلاس های شماخیلی عالی هستن خیلی ومن خیلی خوشحال هستم که بع کلاس هایتان می ایم ممنونم ازتلاش های شمابرای بهتربودن هردفعه کلاسس هاتشکرررر🌹🌹🌹

🔟واقعا عالیه..ن تنها جلسه قبل دو جلسه قبلش هم عالی بود ..دوس دارم این جلسات بیشتر باشه...خدایش خیلی تاثیر گذاشته...عالیه..مرسی استاد بابت تمام زحماتی ک میکشی فرهنگ مشاوره تو ایذه جا نیوفتاده...فکر میکنن فقط ادمای روانی میرن پیش مشاور...مرسی ک داری فرهنگ سازی میکنی🌹🌹🌹🌹🌹

1⃣1⃣خیلی عالی بود استاد  بخدا جلسه ی صمیمی بود بیشتر عز این راضی بودم ک دوستان باهم بحث و گفتگو میکردن

2⃣1⃣تشکر میکنم اززحماتی که برای بالابردن سطح آگاهی شهرمون میکنیین .جلسه خوبی بود جای پیشرفت بیشترهم داره. .وفضاهم تقریبا خوب بود بعضی ازدوستان صحبت میکردن واینکه به نظرمن  دوستان خیلی رسمی صحبت میکردن برای تاثیر گذاری بیشتر وبه دل نشستن و...کمی ساده تر و عامیانه تر(نه زیاد)باشه  بهترویک نقطه ضعفی ازجلسه حس کردم که  ولی متوجه ش نشدم البته شاید این یک حس درونی باشه.بازهم ممنونم ازدلسوزیتون واخلاصتون.ای کاش همه به فکر مسولیتشون بودن و احساس  وظیفه میکردن 😒و اینقدرجامعه ما...نبود. خداوند بهتون سلامتی و توفیق روزافزون بده .💐

3⃣1⃣بسیار عالی و تاثیر گذار بود استاد...واقعا استفاده کردم... اگه همچین جلساتی با قدرت تو کل شهرستان جا بیفته واقعا خیلی از مشکلات فرهنگی و بهداشت روحی و روانی شهر حل میشه...خصوصا مشکل افسردگی و اپیدمی خودکشی جوونا که بدجور تو ایذه جا افتاده...همیشه همچین کارای داوطلبانه و خیر خواهانه ای باعث تحول و پیشرفت و اصلاحات تو یک جامعه شده...سپاس بی کران از شما و همکاران عزیزتون... ❤️❤️❤️❤️🌷🌷🌷🌷🌷🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹

4⃣1⃣حضور وشور و شوق همشهریا برا شرکت در این جلسات نشان دهنده ی نیاز اونا به چنین جلساتیه،  از اینکه برا  سلامت روح وروان شهرمون تلاش میکنید واقعا دستتت مریزاد

5⃣1⃣سلام و درود... استاد خدا قوت...جلسه خیلی عالی بود اینکه قبلش فیلم ‌دیدم خیلی خوب بود شخصیت هاشونو بهتر درک کردم... نقدها برام جالب بودن... از همه لذت بخش تر این بود که چالش بوجود اومد که من خیلی دوست داشتم چون باعث میشه برای همه کسانی که سوالات زیادی تو ذهنشون هست و نپرسیدن به جواب های بهتری برسند، برداشتی که داشتن کامل تر و حتی اصلاح بشه...از همه اساتید گرانقدر که برای آگاهی بخشی همشهریان شون تلاش میکنند تشکر میکنم و همچنین همه ی دوستانی که ما را از نظراتشون بهره مند کردند...
🌷🌷🌷🌷🌷🌷
6⃣1⃣سلام و خسته نباشید خدمت استاد،واقعاجلسه ی خوبی بود من شخص خودم چیز های زیادی یاد گرفتم ک واقعا تا حالا نمیدونستم و تشکر میکنم از شما استادآفریدون بخاطر حرف های ب یاد ماندنی

7⃣1⃣با عرض سلام و ادب و احترام خدمت استاد آفریدون و دیگر اساتید.جلسه امروز مث همیشه عالی بود من به این جلسه نمره 100رو میدم.🌹

8⃣1⃣سلام
جلسه مثل همیشه عالی بود
اطلاعاتی که اقای قادری درمورد افسردگی و اختلال دوقطبی دادن، مختصر و مفید بود. توضیحات شما هم درمورد طرح واره های افراد انتقادگر عالی بود.کاش موضوع جلسه ی اینده هم ادامه ی همین طرح واره ها باشه و این مورد بیشتر باز شه.ممنون از کیفیت جلساتتون که روز بروز بالاتر میره و همچنین خیلی خوبه که اقای شاهولی قوانین رو در کنار مطالب شما بیان میکنن

9⃣1⃣با عرض سلام🌺🌺🌺
جلسه امروز خیلی عالی بود البته اوایل
کمی گیج کننده بود و راستش فکر نمیکردم جلسه ی خوبی از آب در بیاد  اما هر چه جلوتر رفت و شما و خانم طهماسبی و آقای قادری توضیحات بیشتری میدادید بهتر میشد🌹🌹🌹 خصوصا انجا که شما درمورد  طرح واره های افرادهای انتقاد گر فرمودید جواب سوالای توی ذهنم و گرفتم مچکرم استاد🙏من نمره ی 100 میدم🌺🌺🌺

0⃣2⃣سلام
استادمن.اولین.جلسه
بودشرکت.کردم.جوخیلی.صمیمی.بودوگفتگوها.عالی.بود

1⃣2⃣⭐️درود فراوان به دکترآفریدون خداقوت ⭐️آقای دکتر جلسه امروز همانطور که قبلا گفت هرجلسه بسیارعالی و آموزنده خیلی خوشحالم که استقبال عالی میشه از این مشاوره دورهمی ⭐️خیلی خیلی خیلی سپاسگزارم که وقت میزارین واسه همشهریان ⭐️

2⃣2⃣با عرض سلام و ادب خدمت استاد آفریدون و دیگر اساتید .من نمره ای 1000000 رو ب جلسه ای امروز میدم و واقعا خیلی خیلی عالی بود امیدوارم جلسات بعدی بهتر و بهتر بشه و ارزوی سلامتی برای شما دارم تا بتوانید بیش ترروی جلسات دورهمی کار کنید وای کاش هفته ای آینده موضوع جلسه خودکشی باشه چون خیلی تو شهرمون آمار خودکشی جونامون بالا رفته .سپاس بیکران از استاد آفریدون .زهرا محمدی 🌹

2⃣3⃣Droode bikaran be ostade azizam jenab Afereydoon😍🌹🌹🌹🍂🌷🌷🌷
Jalaseye foqoladeii boodesh mesle hamishe khosh darakhshidiiid
Man nomreye 100 ro be shoma wa time besyar alitoon midam
Man timetoon ro khanewadeye dowomm midoonam
Wa mamnoonam k inqadr saboorane hame chizro ali pish mibarid
Mamnoon k hastid
Hamishe bashid
In harfe tamamiye azaye dorehami mitoone bashe😍
Paydar wa barqarar bashid😊🙏🌸
Ba ehteream
Awid iegder
4⃣2⃣سلام استاد خداقوت ،جلسه امروز به خاطربه چالش کشیدن روح داشت ، عالی بود 👌نکات مفید زیادی یاد گرفتیم ممنون، باآرزوی توفیق روز افزون .🙏🌷البته بااینکه حالم مساعد نبود سالن روترک کردم برم  دلم نیومد برگشتم .

5⃣2⃣با سلام و خسته نباشید🌹
مثل همیشه جلسه عالی بود و خوش درخشید.
موضوع جلسه خیلی به دل نشست.شاید به این دلیل که فیلمی از قبل توصیه شد اکثراً دیدن و بیشتر هم صحبتی ونظرات مختلف رو به وجود اورد.
به نظرم خیلی خوب باشه که هر چند جلسه یه فیلم توصیه بشه در مورد موضوع و شخصیت های اون فیلم صحبت بشه.
و حسِ خیلی خوبی بود که بعد از مدت ها صدای کف زدن👏 رو دوباره در دورهمی شنیدیم.
برای شما استاد لایق و شایسته آرزوی موفقیت روز افزون دارم🙏

6⃣2⃣🌺به نام خداوند یکتا🌺
با عرض سلام خسته نباشید خدمت تک تک بچهای دور همی و عرض سلام خدمت استاد عزیز مصطفی افریدون جلسه دیروز در رابطه با فیلم داستان برادرم خسرو و تحلیل روانشناختی موضوع جالب جذابی بوده و نظر شخصی من اینه انتقاد کردن چه خوب و چه بدش اصلا درست نیست من انتقاد کردن قبول ندارم به هیچ عنوان 👌جلسه دیروز جلسه ی پر باری بود واقعا استفاده کردن تک تک کسانی که شرکت کردن واز آقای افریدون بخاطر تموم زحماتشون تشکر میکنم بدون هیچ چشم داشتی این جلسات برگزار میکند فقط بخاطر دیگران استفاده کنند و سطح آگاهی بالا بره نمیدونم چه نمره ی به این جلسه بدم چون واقعا بی نظیر بود و ارزشش از ۰تا ۱۰۰ بیشتره من نمره ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ میدم 🌺آقای آفریدون لایک بخاطر این مشاوره دورهمی🌺🌺🌺🌺با آرزوی سلامتی و موفقیت برای شما 🌼🌼