z


بازخوردهای شرکت کنندگان در جاسه دور همی 22 بهمن

1-با سلام و خسته نباشید

 

نصیری هستم.چکیده ی بیانات اساتید بزرگوار جناب آقای آفریدون و سر کار خانم طهماسبی و کلیپ مفیدی که از پروفسور صاحبی پخش شد:

هر چه که از ما سر میزند یک رفتار است.هدف رفتارهای ما ارضای یکی از نیازهایمان است.عنصر فکر،عمل،فیزیولوژیک و احساس که چهار مؤلفه رفتار کلی هستند را به چرخ های اتومبیل تشبیه کردند که این چهار عنصر هر کدام مانند چرخ های اتومبیل در راستای یکدیگر برای رسیدن به هدف می باشد که هر کدام از این چرخ ها اختلال ایجاد شود قطعا این اتومبیل نمیتواند به مسیر و هدفش برسد.

اگر ما با نیاز های فطری خود که شامل نیاز به بقا،نیاز به تعلق خاطر،نیاز به قدرت،نیاز به آزادی و نیاز به تفریح دوستانه و آگاهانه و قاطعانه نیاز های یکدیگر را تأمین کنیم قطعا زندگی شادمانی خواهیم داشت.براساس نظریه انتخاب تنها فردی که میتوانیم رفتارش را کنترل کنیم خودمان هستیم!

با سپاس از زحمات بی دریغ و خالصانه تان🙏 من به این جلسه نمره ی 90 رو میدم از مکانش راضی نیستم .

 

یک سبد یاس سفید در رنگ امید با هر چه صفا از سوی خدا در شکل دعا تقدیم شما!



درود بر آفریدون استاد عزیز

 

یوسف نادری هستم من دومین بار که داخل جمع دوستان دورهمی شرکت میکنم امروز جلسه ی بسیار مفیدی بود برا من بخصوص از صحبت های پرفسور صاحبی چون مشکلی که برا پرفسور پیش اومده بود برا شخص بنده هم پیش اومد خیلی برام جالب بود صحبت های پرفسور خیلی برا من مفید بود . من به جلسه ای امروز ۹۰ میدم ۵نمره بخاطر اینکه دوستانی که دیر تشریف اوردن حواس بقیه دوستان رو پرت میکردن، اون ۵نمره هم بخاطر اینکه بعضی جاها  از موضوع فاصله میگرفتیم.🖕🖕

 

در پناه خدا باشید دوستان عزیز




باسلام خدمت استادبزرگواردکترآفریدونوخانم مهربان وبزرگوارطهماسبی وخانم امدی تشکروسپاسگذاری می کنم که بادلی پاک وخالصانه به مامشاوره داده وجلسات رابدون هیچ چشم داشتی وعاشقانه برگذارمی کنندجلسه ی امروزمثل همیشه عالی بودصمیمانه تشکرمی کنم سکوت ونظم خوب بودمکان عالی نمره ی 100میدم خانم رحمانی هستم



با سلام و عرض ادب.جلسه بسیار خوبی بود با محوریت قدرت انتخاب و تصمیم گیری در زندگی که با توضیحات علمی ولی به زبان ساده استاد عزیز مصطفی آفریدون و همچنین طرح مباحثی از سوی استاد طهماسبی و دکتر صاحبی تاثیر یک انتخاب صحیح و یا غلط در زندگی رو به خوبی تشریح کردن.باتشکر نمره صد میدم




با سلام  حجتی هستم ...نمره ب جلسه 90 و اون ده درصد بخاطر ..جلسه خوب بود ولی چیدمان صندلی ها ب دورهمی نمیخورد بعضی مواقع بحث خیلی علمی میشه ازدرک خارج میشه چون تخصصی میشه بارها دوستانی رو ک دعوت میکنم بهم میگن زیاد جلسه رو درک نکردن علمی بوده ولی نمیدونم چرا برا بازخورد نظر واقعیشون نمیگن ک جلسات عالی تر پیش بره  و گاهی ک موضوعات مراجع ها رو بیان میکنید یه حس تحقیری بوجود میاد ک ادم پشیمون میشه ک بره موضوشو ب مشاور بگه یعنی عادی ب موضوعاتشون نگا میکنید در حالیکه اون حرف ها تمام حس های خوب و بد اون فرد هستن منظورم اینه ک ادم اون لحظه فکر میکنه درک نمیشه حس همدلی و درک رو ب ادم منتقل نمیکنه یا اگ بیان میکنید حداقل بگین ک درکشون میکنید ک در حد توانشون یا شرایطشون باعث شده اون عمل رو انجام بدن ...و راجب نمایش فیلم باشه بهتره و عملی تر میشه .... ولی نمیشه حق رو نادیده گرفت خدایی نکته های اموزنده ای یاد گرفتم دستون طلا ️عالی عالی


خانم نادری

آقای آفریدون بزرگوار جلسه خیلی خوبی بود... ویدئوی بسیار جالب و کاربردی از دکتر صاحبی رو انتخاب و ارائه دادید... بسیار سپاسگزارم تاثیرگذار بود...

 

به جلسه نمره ی 85 رو میدم... به دلیل اینکه تئوری انتخاب رو به خوبی تجزیه و تحلیل و ارائه دادید...

ان شاءالله به مرحله اجرا در قالب کارگاه آموزشی هم در بیاد که دوستان بزرگوار نهایت استفاده رو ببرند... و ان شاءالله راهکارهای رسیدن به ذهن خلاق و تفکر بی نهایت نگری مورد بررسی هم قرار بگیره..

خداقوت میگم به لیلای عزیز... سپاسگزاریم که بدون چشمداشت برای همه وقت میزارید...

در پناه خدا برقرار و پایدار باشید ان شاءالله

یاعلی ع



7سلام عرض میکنم خدمت همه وعلی الخصوص استاد گرامی جناب آفریدون وخانم طهماسبی،جلسه ی امروز مثل جلسات قبل خیلی مفید بود ومن تونستم استفاده ی لازمو ببرم اما احساس میکنم بعضی حرفای دوستان درمورد انتخاب به واقعیت نزدیک نبود واز شرایط کنونی ما بدور بود..ومن تو این جلسه فهمیدم که یا انتخاب نکنیم یا اگه انتخاب کردیم باید پای انتخابمون بمونیم ومسوولیتشو به عهده بگیریم.بازم تشکر میکنم از زحمات بی چشمداشتتون وبه جلسه ی امروز100میدم واگه تو جلسات فیلم هم باشه خبلی بهتر میفهمیم وموضوع جلسه رو درک میکنیم..تشکر🌹مینا بداغی



 

زینب:سلام من امروز اولین جلسه حضورم در مشاوره دوره همی جناب استاد آفریدون بود.وخیلی خوشحال شدم که توی این جلسه حضور داشتم و کمی هم ناراحت که چهل جلسه از این مشاوره گذشته بود ونتونستم شرکت کنم بهرحال جلسه خیلی خوبی بود درکناردوستان و استادان عزیز.و از کلیپ پروفسور صاحبی خیلی لذت بردم و مثالی رو که توی کلیپ بود که رفتار کلی مارو ب چهارچرخ ماشین تشبیه کرده بودن اینکه مابایک چرخ ماشین نمیتونیم حرکت کنیم باید عمل ورفتار رواجزای دیگر رفتار را بعمل وحرکت در آوریم تابتونیم حرکتی درست داشته باشیم و نظرم اینکه اگررفتاری یاعملی درست نباشه یامطابق با توانایی مانباشه میتونیم یک جایگزین رفتاری دیگری برااون رفتارانتخاب کنیم و زندگی رو توی مسیر دیگری تغییر دهیم.به جلسه امروزهم 100میدم



🌹بنام خدا و با عرض سلام خدمت اساتید ارزشمند شهرمان (آفریدون و سرکار خانم طهماسبی)و کلیه اعضای گروه دور همی🌹

جلسه امروز هم مثل جلسات  گذشته خیلی خوب و واقعا تاثیرگذار بود و انشالله ک بتوانیم برای رسیدن به هدفمان از همان چهار آیتم یعنی فکر کردن -عمل کردن-فیزیولوژیک-و احساس در زندگیمان  استفاده کنیم  تا زندگی موفق و خوبی داشته باشیم و به جلسه امروز نمره 100میدم/ارادتمند (محمدی)✋🏻🌹 و از آقای آفریدون میخوام اگه امکانش هست یک جلسه هم واسه مجردها بزارید با موضوع انتخاب🙏🏻🌹🙏🏻💝




 سلام استاد من معصومه احمدی هستم امروز جلسه دومم بود ؛خیلی عالی بود من از شما ممنونم وهمچنین خانم طهماسبی امروز خیلی استفاده بردیم از محضر شما زنده باشد بااین کار ارزنده ومفیدی که برای ما انجام میدن خداوند شمارو برای ما حفظ کنه که ایقدر به فکر هم نوعان خودتون هستید نمره ۱۰۰میدم



 

با سلام و وقت بخیر خدمت همه دوستان و استادای گلم..امروز با اینکه متاسفانه نتونستم تااخر برنامه بمونم و استفاده کنم اما همون اندازه ک بودم هم لحظات شاد و خوبی رو با دوستان گذروندم..اینبارم مث تمام جلسات پیش عالی پیش رفت.من خودم ب شخصه امروز یکی از خسته آور ترین روزای زندگیم بود یجورایی هم از یک موضوع ناراحت بودم هم عصبی هم یجورایی  بخاطر همون موضوع و فکرای پوچ حتی احساس سرشکستگی هم میکردم حتی میتونم بگم خشن هم شده بودم بیحوصله بودم اما وقتی کلیپ پرفسور رو دیدم واقعا همون لحظه ب موضوعی ک باعث شده بود ناراحت بشم فکرکردم و متوجه شدم من بودم ک با چرخای عقب ماشینم وارد شدم و چرخای جلو رو نمیدونم کجا و کی جا گذاشته بودم همون لحظه تصمیم گرفتم برگردم و اکشن خودمو تغییر بدم تا بتونم ب احساس شادمانی از دست رفتم دست پیدا کنم دوباره.با همین فکر وقتی استاد افریدون عزیز خواستن از صندلیامون پاشیم و خودمونو تشویق کنیم واقعا از ته دلم خندیدم و تازه فهمیدم ک من چقد حتی ب یه تشویق و لبخند برا خودم نیاز داشتم واقعا ب اون اکشن تو اون لحظه نیاز داشتم..بازم مث همیشه نمره جلسه 100 و بازم تشکر میکنم از استادای گلم و همچنین دوستان عزیز دورهمی بخاطر مشارکت و استقبالشون🌹.. امیدوارم هیچکسی توی هیچ جای دنیا چرخای جلوی ماشین زندگیش پنچر نشه ک بخواد یه تایمی رو تلف کنه تا دوباره احیاشون کنه و این امر زمانی رخ میده ک تک تکمون مسعولیت انتخابایی رو ک توی زندگی داشتیم ب گردن بگیریم 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹شب ارومی رو براتون ارزومندم. عباس
با تشکر از حضور همیشگی و سبزتان




مرکز روانشناختی و مشاوره انتخاب

تلفن هماهنگی جهت تعیین وقت قبلی

فرزاد سلحشور 0616-638-0922

مرکز مشاوره تلفنی

https://t.me/entekhab123