❣بازخورد  جلسه  ویژه والدین  با موضوع چونگی برخورو با کودکان
🎓با رهبری خانم چهرازی (مدیریت مرکزمشاوره انتخاب اهواز)
🌐برگزاری دوره مشاوره آموزشی در مهد وپیش دبستانی
🅰دریای مهر:بامدیریت خانم شکرنژاد

1⃣خانم جامه ای: سلام وقت بخیر جلسه اول حضور داشتم ولی جلسه دوم به دلیل کسالت نتونستم حضور داشته باشم ولی من نمره جلسه اول رو کامل میدم تاثیر مثبتی داشت
2⃣خانم محبی: سلام من هر دو جلسه رو حضور داشتم ولی جلسه دوم خیلی برای من مفید بود چون با تکرار مطالب جلسه اول ،مطلب به خوبی برای من جا افتاد به نظر من جلسه دوم خیلی عالی بود.
3⃣خانم هلیل: سلام روزتون بخیر وشادی.من هر دو جلسه رو حضور داشتم هر دو جلسه خوب و مفید بود اما اگر بیشتر مثالهایی که زده میشه در مورد مبحث رابطه در زمینه کودکان باشه بهتره.سپاسگزارم
4⃣خانم عزیزی: سلام من درجلسه دوم حضور داشتم که خیلی مفید و مطالب موثری و خوبی داشت .  ولی یک مشکلی که داشت این بود که در بین جلسه کسی که میخواد جلسه رو ترک کنه بدون سرو صدا از جلسه خارج بشه ممنون . نمره 90
5⃣خانم فروزان: سلام به همگی من جلسه دوم حضور داشتم و بنظرم خیلی عالی بود بخصوص در مورد نیاز به عشق و تعلق خاطر.چون من این مورد رو قبلا روی پسر چهار سالم اجرا کردم واقعا موفق شدم.متاسفانه پسرم دست بزن داشت با همین محبت کردن بیشتر و اینکه خودم رو کنترل میکردم مواقعی که کار اشتباه میکرد خدا رو شکر این رفتار بد رو ترک کرد.من نمره جلسه رو90میدم.در مورد مثالها بنظر من هم در مورد کودکی خوبه مثال زد هم بقیه سنین چون در هر صورت بچه ها بزرگتر میشن و ما بهتر است که با تمام سنین بدونیم چطور باید رفتار کنیم که بچه ها رو به نحو احسنت ان شاالله تربیت کنیم.موفق باشید
6⃣خانم روحی: من جلسه اول نبودم  ولی  جلسه دوم  فقد  یه مقدار  بی  نظمی  شد  واالله بنظرم  خیلی خوب ومفید  بود  نمره ی 90 میدم
7⃣مادرنوید: سلام وقت به خیر من هر دو جلسه بودم و سعی می کنم مطالب گفته شده را تا جایی که می توانم اجرا کنم  مخصوصا کنترل کردن را کم کردم تا حدودی موفق شدم البته می دونم که زمان می بره نمره جلسه 95 🌹
8⃣خانم مرعشی: سلام وقت بخیر
من هر دو جلسه بودم تا جایی که یادم بمونه سعی میکنم به مطالب گفته شده عمل کنم
من به این جلسه نمره ی۷۰ میدم چون تقریباً تکرار جلسه ی قبل بود
9⃣خانم افشاری: سلام،من هر دو جلسرو بودم،همه چیز عالی بود،من صدرو میدم،چون تمام مطالبیرو که باید مطرح میکردندرو مطرح کردنند،به وضوح،وخیلی استفاده کردم،خداروشکر یک مقداری از لج لجبازیاش کمتر شده
🔟خانم راشدی بیرگانی: سلام من فقط جلسه اول خدمتتون رسیدم هر چند مطالب برایم آموزنده و کاربردی بود ولی کاش در جلسات بعدی بیشتر درمورد مسایل مربوط به فرزندان پرداخته بشه .
1⃣1⃣خانم آویزه: سلام خدمت تمام اعضای گروه
من هم فقط در جلسه اول حضور داشتم و متاسفانه برای جلسه دوم نتونستم خدمت برسم
مطالب جلسه اول هم خوب و آموزنده بود