با دو مشکل کوچکی آلت و زودانزالی مواجه هستم 



سلام

ببخشید که رک میگم. من دو تا مشکل دارم. یکی اینکه آلت کوچکی دارم و دیگری اینکه زود انزالی دارم.
میخواست بدونم چند درصد احتمال داره که دختری که میرم خواستگاریش بعد از فهمیدن قضیه بهم بله بگه ؟ اگه احتمالش کمه بهتر نیست چیزی نگم؟ 

به نظر من مرد اگه از لحاظ جنسی این دو تا حداقل رو داشته باشه میتونه ازدواج کنه: یکی اینکه بتونه بچه دار بشه و دیگری اینکه میل جنسیش در حد مطلوب باشه ( یعنی سرد مزاج نباشه ).
خب الحمدلله من هر دو شو دارم.
حالا کسی مثل من که آلتش کوچیکه اگه بره خواستگاری ممکنه جواب نه بشنوه. چون خانمای محترم فکر میکنن دخول در ارضا شدن مهمترین چیزه و یه جورایی بعضیاشونم تنها راه ارتباط جنسی رو دخول میدونن!! در صورتی که اصلا اینطور نیست. راه های غیر دخولی خیلی بیشتر و بهتر از دخول لذت و ارضا میده. چون هیچوقت تکراری نمیشن و خلاقیت توشون وجود داره و میشه هزار و یک راه رو توشون امتحان کرد. 

اما دخول به مرور تکراری میشه. البته هستن کسانی هم که از راه دخولی کمترین لذتی نمیبرن و فقط غیر دخولی بهشون لذت میده. خب طرف مشکل بچه دار شدن که نداره. از راه غیر دخولی ارضاش میکنه و از راه دخول بارورش میکنه و خودشم ارضا میشه.

حالا یکی که زود انزالی داره هم با همین حالت میتونه ازدواج کنه. اول همسرشو از راه غیر دخولی ارضا میکنه بعد خودش با راه دخولی ارضا میشه و همسرشم بارور میکنه.

حالا چرا گفتم گرم مزاج بودن یکی از حد اقلاست ؟ چون ارضای غیر دخولی همسر شاید 15 دقیقه طول بکشه ( که به نظر من رابطه هر چی طولانی تر بهتر ). اگه طرف سرد باشه 2 دقیقه بگذره خسته میشه.




مرکز مشاوره و روانشناسی انتخاب

مشاوره تلفنی برای سراسر کشور

تلفن جهت تعیین وقت

09226380616 { فرزاد سلحشور }

09365058631 { مسعود خلیلی }