با دیدن پسر مورد علاقم متوجه شدم باید معیارهام رو تغییر بدم



سلام خسته نباشید

من دختری هستم متولد ٧٣ که به تازگی با پسری توی کلاسمون تو دانشگاه آشنا شدم که متولد ٧٦ عه، ایشون بشدت پسر خوبی هستن و مذهبی و پاک، فهمیدم علاوه بر اینکه من به ایشون علاقه دارم، ایشون هم به من علاقه مند هستن .

از طرفی من حدود ٢ ساله که یه پسر دیگه ای بهم علاقه منده، که این مدت منتظر جواب من بوده،( در حد صحبت کردن با هم در ارتباط بودیم و خانوادش در جریان بودن و قرار بود امسال بیاد خواستگاری ) ولی من زیاد بهشون علاقه ندارم با اینکه ایشون هم خیلی پسر خوبی هست ( متولد ٧٤ عه) و یه سال بود که مردد بودم ( الان که بهشون گفتم نمیتونم بشدت ناراحته و اصرار که دلیلم چیه و چرا یهویی منصرف شدم ) اما با دیدن اون همکلاسیم متوجه شدم که یه سری چیزا برام مهم بوده و خودم انگار تا قبل ایشون بهش توجه نمیکردم (مثل مذهبی بودن و علاقه و اینا )

حالا سوالم اینه، بنظرتون کارم درسته؟ هر دو شرایط خوبی دارن، ولی واقعا نمیدونم به این همکلاسیم جریان نفر قبلی رو بگم یا نه ( البته به صورت سر بسته یه سری اشاره ها کردم ) .

ممنون میشم جواب بدین



 

مرکز مشاوره و روانشناسی انتخاب

مشاوره تلفنی برای سراسر کشور

تلفن جهت تعیین وقت

09226380616 { فرزاد سلحشور }

09365058631 { مسعود خلیلی }