با کم محبت بودن نامزدم مشکل دارم



سلام خسته نباشید

من دختری 19 ساله ام و نامزدی 27 ساله دارم. مشکل من با ایشون در کم محبت بودنشون  هست . در صورتی که من محبت زیادی بهشون میکردم و دختر خیلی رمانتیکی هستم. 

بعد از مدتی اعتراض کردم نسبت به رفتارش" چه با دعوا چه به ارومی " و محبتم رو کمرنگ کردم تا خودش بیاد سمتم. اوایل یه مقدار بهتر شد. اما باز به روال قبل برگشته. به صورتی که نه محبت زیادی از طرف من هست نه ایشون.

برای مثال ( در طول روز اصلا بهم زنگ نمیزنه مگر کار خاص و ضروری ای پیش بیاد و اخر شب ساعت 12-2 با من تماس میگیرن و حدود 2-3 ساعت صحبت میکردیم، اما به تازگی بهم میگه بخاطر کارم دیگه نمیتونم شبا باهات صحبت کنم فقط بهت شب بخیر میگم، و در طول روز هم وقت نمیکنم و تو باید منو درک کنی.

هر چند وقت یک بار که اعتراض میکنم میگه که من کارم سخته و وقت ندارم و ادعا میکنه که بی نهایت منو دوست داره و زندگی بدون من براش پوچه . اما با توجه به رفتارش فکر میکنم این احساس واقعی نیست. تو جمع با من صحبت نمیکنه و توجه خاصی نداره، و میگه به دلیل اینکه به هم محرم نشدیم صحیح نیست. 

اما زمانی که شخص سومی کنارمون نباشه محبت فوق العاده ای داره ). ادم بی منطقی نیستم و قبول دارم که واسه رفاه من زحمت میکشه تا تمام امکانات رو واسم فراهم کنه و وقت زیادی نداره. اما من توقع دارم حتی یکبار در طول روز با من تماس بگیره. این اواخر به شک افتادم که ادامه این رابطه صحیح یا نه!

با اینکه خیلی زیاد دوستش دارم اما فکر میکنم نبودنش بهتر از الانه که هست اما بی تفاوته. این بی تفاوتی داره منو داغون میکنه و رو تمام برنامه های زندگیم تاثیر بدی گذاشته.

خواهش میکنم راهنمایی کنید. 

متشکرم 



مرکز مشاوره و روانشناسی انتخاب

مشاوره تلفنی برای سراسر کشور

تلفن جهت تعیین وقت

09226380616 { فرزاد سلحشور }

09365058631 { مسعود خلیلی }