پارت اول
🏁جلسه مشاوره گروهی دبیرستان دخترانه شهدای ملی حفاری دوره اول
📜موضوع جلسه: شیوه ی صحیح ارتباط والدین با نوجوان
🎓مشاور:خانم چهرازی
🎭بازخورد دهندگان(طی۱۶جلسه)
⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️
1⃣خانم بازیار: من به نوبه خود از راهنماییهای شما خانم گل تشکر میکنم.من انتقاد خاصی از اون جلسه ندارم. ومن درتایم کمی که اومدم خیلی استفاده کردم خواهش عزیزم.من امتیاز100 به خودتون خانم گل میدهم.نمره به کل جلسه 90%

2⃣خانم آریایی:  بدون اغراق جلسه ی اول مشاوره با حس خوب و انرژی مثبت شروع شد ،.‌‌و با حس خوب تر و انرژی مثبت تر تمام با حجم آگاهیِ خوبی ک از شما گرفتیم، به همون نسبت سوالات و مجهولات ذهنی ما بیشتر شد ...و تعلیقی برامون به وجود آورد ک مشتاقانه منتظر جلسه ی آینده و دیدار دوباره و‌گپ و گفت صمیمانه ی بعدی باشیم من اطلاع نداشتم ک کلاس تشکیل نمیشه و با اشتیاقی کودکانه یکشنبه اومدم ک تشریف نداشتید فکر میکنم ک باقی مادرای عزیز هم ،هم فکر و حس من باشن میدونم ک کلاس برای دادن آگاهی و اطلاعات مورد نیاز والدین به اونهاست,و لی ناخودآگاه میون صحبتای شما میپریم و هر کدوم از ما میخواد ک با توجه به موضوع مورد بحث،مشکل و سوال خودش رو با شما مطرح کنه ک ممکنه زمان کلاس از دست بره با توجه به موضوعی ک عرض کردم خدمت شما( سوالات والدین)...
 کمی نظم به این سوالات داده بشه ، ..یا اگه زمان کمه، یادداشت بشن تا بعد تو فرصت مناسب صحبت بشه در موردشون ذهنمون آشفته از مشکلات و پر از دغدغه های فرزندانمونه،ک دلمون میخواد رسیدگی بشه بهشون، ک البته اون زمان مناسب نیست یعنی فرصت کمه اگه بشه اون دوساعت رو تقسیم کنیم به صحبتهای شما و سوالات ما فکر میکنم بتونیم نهایت استفاده رو از اون زمان کم داشته باشیم.... مادرا هم نت برداشته و سوالاشونو یاداشت کنن....یا شما بخونیدشون و با توجه به الویت بحث مطرحشون کنید یا به نوبت مادرای عزیز مطرح کنن با توجه به احساس رضایتمندیم نسبت به اون جلسه و احساس توانایی و آگاهی ب حل مسایل دخترم و احساس مسوولیت نسبت به پیگیری این موضوع تا به این لحظه من نمره ی ۱۰۰ رو میدم..
3⃣خانم راکی علیپور: سلام ب همگی و خانم چهرازی عزیز منم دیشب عرض کردم عالی بود و نمره ی ۱۰۰  میدم توضیحاتتون عالی و کار ساز بود، مشکلاتی که همه ی مادرها امروزه باهاشون مواجه هستیم، شما اشاره کردید، دلیل نمره ی من این بود
4⃣خانم ممبینی: من مادر فاطمه ممبینی هستم بدون رو دروایسی نمره 100 رو میدم
5⃣خانم ظهرابی: من زیاد مشکلی نداشتم جلسه اول بیشتربرای اشنایی و استفاده کردن از صحبتهای شماومحیط گردهمایی و همایش بودچون برای اولین بار بود که مشاوره در مدرسه برای مشکلات بچه ها انجام میشد بنظرم یک مقداری کم وکاستی داشت اما کلا عالی بود انشالاااا بهتربشه من نمره 80 میدم امیدوارم در این را موفق و پایدار باشید
6⃣خانم هاشم زاده: سلام وشب بخیرخدمت شما خانم چهرازی ومادرای گل وخسته نباشی میگم .جلسه اول خیلی خوب بودمن وهمسرم خیلی استفاده کردیم امیدوارم که این جلسات بطورمداوم ادامه داشته باشه ممنونم
من مادرسوگندهاشم زاده هستم ونمره ۸۰ ومیدم
نظرمن مثبت بود به جلسه ولی همسرم ۸۰ وگفت میانگین واعلام کردم
خانم چهرازی دلیل کسرنمره همسرم اینه که تا به هدف کلی نرسدنمره کامل نمیدهد
7⃣خانم داودی: سلام داودی هستم مامان آناهیتا داودی جلسه مفید بود نمره 90 رو میدم چون  نظم جلسه که اونم دست خودمون بود زیاد رعایت نشد
8⃣خانم ممبینی: سلام خدمت مادر های گرامی و خانم چهرازی عزیز من مادر زهرا مبینی هستم من نمره 90 میدم من چون جلسه اول یک ساعت از وقت جلسه رفته بود اومدم نتونستم کامل استفاده کنم دلیل کسر نمره این بود البته مقصر خود من بودم
9⃣خانم دیوانی: با عرض سلام خدمت مادران گرامی وخانم چهرازی عزیز من مادر فاطمه دیوانی هستم
در ابتدا خیلی خوشحالم که این گروه تشکیل شد که ما بتونیم از طریق گروه باهم در ارتباط بوده وبا همکاری و همفکری هم نتیجه خوبی از این جلسات بگیریم  , دوم اینکه نظر من این که جلسه اول خیلی خوب بود, حتی با رعایت مواردی که خانم چهرازی فرمودن, احساس میکنم اخلاق و رفتار فاطمه تا حدی خوب شده, حتی فک میکنم درسش هم کمی بهتر شده, انشاالله که این جلسات ادامه داشته باشند تا ما بتونیم نتیجه خیلی خوبی بگیریم
من نمره 100 رو میدم
🔟خانم خان زاده: باسلام خدمت خانم چهرازی و همه مادران عزیز ،من مادر شکیبا خان زاده نمره ۱۰۰ را به جلسه ی پربار امروز و خانوم چهرازی عزیز میدهم واز دیدار امروز با مادران زحمت کش و دلسوز خوشحالم و برای همه شما ارزوی موفقیت دارم
1⃣1⃣خانم کاظمی: با عرض سلام خدمت خانم چهرازی و تشکر از جلسه بسیار عالی و مفید امروز که هم باعث اشنایی ما با سرکارخانم چهرازی و هم با مادران محترم گردید امیدوارم تشکیل این جلسات تداوم داشته باشد.