جلسه هفتم: گروه یارمهربان
موضوع: ازدواج عاشقانه
تعداد اعضا:31نفر
تاریخ: 95/3/14
بازخورددهندگان⬇️

میخواستم بدونم (هم آقایون هم خانم ها) اگر بین ازدواج عاشقانه و عاقلانه دو گزینه داشته باشید کدوم زندگی رو انتخاب می کنید:

1. فرض کنید یک همسر خوش تیپ ، با اخلاق ، وضع مالی خوب ، خانواده دار و همه چیز تمام دارید ولی همسرتون عاشق شما نیست و شما هم عاشق اون نیستید.نه اینکه با هم مشکل رفتاری داشته باشید منظورم اینه که خیلی عشق گرمی بینتون بر قرار نیست و روابطتون مثل دو تا دوست هم جنس صمیمی هست.یعنی یک زندگی روتین که همه چیزش به جاست رفت و آمد و روابط جنسی و خلاصه همه چیز خوبه ولی این جوری نیستین که برای هم بمیرین .

2. فرض کنید که تیپ و قیافه همسرتون متوسطه و وضع مالی خوبی ندارید و کلا نسبت به حالت اول همسرتون شرایط متوسطی داره و شرایط زندگیتون یه خورده سخته، یه سری مشکلات دارید، ولی ولی ولی عاشقانه هم دیگه رو دوست دارید. یک عشق گرم و فوق العاده که جونتون به هم وصله و طاقت دوری هم رو ندارید و خلاصه یک عشق هندی و حسادت انگیز.

بازخورد دهندگان

1⃣ صادق موسوی: امروز عالی بود بحثای خوبی شکل گرفت  85 میدم البته پنج امتیاز بخاطر جوابیه آخر جواد و ممنونم از خانوم طهماسبی و سعیدی فر و آقای آفریدون
 2⃣محمدمتین سپهری: من به جلسه امروز نمره 65 میدم,بیانات استاد آفریدون بسیار عالی بود مثل همیشه, اما خب جمع بندی نداشتیم و اینکه به نظرم جلسه آینده، موضوع باید ورزش باشه که یک تنوع ایجاد بشه چون ورزش سبک زندگیه,از آقای باقرپور و خانم سعیدی هم تشکر میکنم🌺🌹❤️
3⃣ جواد احمدی: سلام, خب زحمات مصطفی جان ,گلاسر و خانوم سعیدی فر که بی نظیرن و ستودنی ,جلسه امروز خستگی جلسات قبل رو نداشت و برعکس خیلی شاداب برگزار شد و نمره ۸۵ رو میدم .امیدوارم موضوع جلسه بعدی ورزش باشه,
4⃣آقای شیخ زاده: سلام دوستان عزیز...
ممنون بابت پذیرش بنده در جمعتون🌹🌹🌹
باعث افتخار بندس...
تشکره ویژه هم از بانیان این نشست (اآقای آفریدون،خانمای سعیدی و طهماسبی)
کیفیت جلسه خوب بود...
استفاده کردم...
۵۰% از نمره دادن رو به نیت خیر و مفید بودن این جلسات که در کل رویکردی متفاوت و مثبت داره پیگیری میشه...۱۰% به بحث ها داده میشه و ده درصدم به اقای آفریدون بابت رهبری درستش (البت ایشون خودشون انقده کارشون درست بود که هیچ عددی پاسخگوی زحمات ایشون نیس).
دوستان احساس میشد که چندان راحت نبودن در بیان صحبت هاشون...
بحث های خانم طهماسبی خیلی درست بودن اما بنده احساس خستگی کردم...چون گمون کردم خیلی طولانی شدش...
و نکاتی دیگر که متاسفانه در ی پیام جای نمیشه و ی نگاه اجمالی بودش...
در کل نمره ی ۷۰.
۳ درصد مابقی هم مشارکت نکردن کامل دوستان.
دیر اومدن.
نکته برداری نکردن و توجه کامل نداشتن به بخش های نشست.
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
دمتـــــــــــــون گـــــــــــرم
5⃣ مسعودافریدون: جلسه عالی بود از خانم ها طهماسبی سعیدی فر و برادر عزیزم مصطفی آفریدون و تمام دوستانی که روز خوبی رو رقم زدن برام خیلی ممنونم من به جلسه امروز 98 میدم
6⃣مریم شریفی: جلسه امروز خوب بودتاثیرمثبتی در روحیه من داشت,استفاده کردم,نمره ۸۵ میدم,تشکر از استاد آفریدون و خانم طهماسبی بخاطر وقتی که برای ما میزارن,و سپاس,از دوست خوبم مینا که این محفل و ایجاد کردند.
۱۵%بخاطر اینکه جمع بندی نداشتیم و ساعت اتمام مشخصی نداشت.
7⃣ حبیب کیانی: سلام دوستان جلسه امروز خیلى خوب بود از آقاى آفریدون و خانم طهماسبى تشکر میکنم به خاطر توضیحات کامل و جذابشون بچه ها امروز خیلى خوب به بحث کمک کردن,,,,به نظرم بحث خوب جمع بندى شد و جلسه پر بارى بود جاى ستایش خانم خالى بود من به جلسه نمره 98 میدم,,,,پدرم به جلسه نمره 100 داد
8⃣ نسترن چراغپور: سلام دوستان شب همگی به خیر🌹از میزبانی دوست عزیزم خانم سعیدی فر و خانم البرزی تشکر ویژه میکنم عالی بود🌼از آقای آفریدون به خاطر صحبت هاشون تشکر میکنم بسیار عالی و پر محتوا.و از خانم طهماسبی تشکرمیکنم.نمره 98
9⃣ راضیه محمودی: باسلام
من به جلسه امروز نمره 80میدهم.اون 20درصدهم بخاطر اینکه وقتی یه سوال پرسیده میشدبیشتر اینکه به جواب برسیم به بحث کشیده میشدو تقریبا به پاسخ کاملی نمیرسیدیم ولی درکل این جلسه بازخوردخوبی داشت.وازاقای آفریدون وهمچنین سرکارخانم طهماسبی بخاطرصحبت های مفیدشان وراهنمایی هایشان تشکر میکنم.از خانم سعیدی فر بابت تدارکاتشان تشکر میکنم.🌹
0⃣1⃣ آقای باقرپور: درود.
تمام مردم جهان با یک زبان  واحد سکوت می کنند، ولی به محض باز کردن دهان از هم فاصله می گیرند. امروز هرگاه عزم سخن کردی بیندیش که آنچه می خواهی بگویی، از سکوت بهتر باشد...
جلسه ی پربار و مفیدی بود.استفاده کردیم از اطلاعات و دانش دوستان.
تقدیر و تشکر از میزبانی سرکار خانم سعیدی فر و خانم البرزی، و منم نمره ی 80رو میدم.🙏🏻💐
 1⃣1⃣ گلاسرلیلا: سلام دوستان و یاران مهربان🌷 سپاس از بازخورد ها یی که دادیدن 🙏 عزیزان و دوستانی که در رشته ها و علوم دیگر تخصص دارن انتظار میرود که  جلسات آینده  مدیریت جلسه رو داشته باشن ، تا جلسه از یکنواختی در بیاد تمام علوم که در روانشناسی خلاصه نمیشه  انشالله از علم و تجربه دیگر دوستان هم استفاده کنیم .ورزش ، مدیریت ، اقتصاد ، بهداشت، و.....میتونه مباحث مفید و کابردی باشه برای بهتر زیستن ما برای تمام یاران مهربان آرزوی توفیق روز افزون دارم در راستای بهبود کیفیت زندگی شهروندان مان🌷🙏  بنده نیز به حضور سبز  تک تک  شما 100میدم .پیروز و سربلند باشید. 🌷🌷🙏 🙏
2⃣1⃣ مجتبی عالیپور: سلام دوستان من به این جلسه نمره 80میدم این جلسه واقعا پر محتوا بود برام از خانم طهماسبی و استاد آفریدون و همچنین خانم سعیدی فر تشکر میکنم    امیدوارم به همین مسیر ادامه بدیم و همیشه این جلسات پا بر جا باشن
3⃣1⃣ مرجان احمدی: با عرض سلام و تشکر و سپاس ویژه از آقای آفریدون و خانم طهماسبی و خانم سعیدی فر در مقایسه با جلسات قبل و با توجه به پیشرفت این جلسه نسبت به جلسات قبلی در چند موردی که در ادامه ذکر میکنم نمره 100رو میدم اما به کل جلسه و باتوجه به اینکه همیشه جایی برای بهتر شدن و پیشرفت هست نمره 90رو میدم:
1-عالی بودن نظم و انسجام موضوع
2-شروع بسیار عالی توسط آقای آفریدون و ادمه موضوع به بهترین شکل ممکن توسط خانم طهماسبی
3- مشارکت به موقع دوستان
4-انرژی مثبت بیانات آقای باقرپور
5-خسته کننده نبودن و پایان به موقع جلسه
به نظر من تاثیرات جلسات قبلی از نظر گوش کردن و شنونده ی خوب بودن و به موقع صحبت کردن در این نشست اخیر واضح بود و این پیشرفت جای بسی خوشحالیست
ولی تنها یک پیشنهاد میتونم بدم که بعضی دوستان سعی کنن بحث جلسه رو انحصاری نکنن و یا اگر جلسه اول که تشریف میارن کمی صبوری کنن موضوع جلسه واسشون جا بیفته که باعث پرش افکار و بی نظمی در جلسه نشه.باز هم ممنونم.
4⃣1⃣ مه زاد احمدی: از آقای آفریدون و خانم طهماسبی و خانم سعیدی فر بابت زحماتشون تشکر میکنم من جلسه اولم بود که شرکت کردم و خیلی استفاده کردم و نمره 100 رو به جلسه دیروز میدم