رسم دوست داشتن


تو را دوست دارم, اما نمی گویم یا حتی کاری هم نمی کنم که گویا باشد , از حرفهایت ناراحت می شوم , ازت فاصله می گیرم, از کارهایت , از بی وفایی هایت دلگیرم , دل به دیگری می بندم., دلم برایت تنگ شده, به مهمانی می روم, در دلم از دوریت هزاران بار می میرم, اما روبرویت می خندم! در دلم هزاران بار مرورت می کنم, اما حتی برایت یک پیغام هم نمی فرستم .. تصویرت را هر روز در ذهنم تجسم می کنم اما به خودت! دریغ از نیم نگاهی..برایم زیبایی اما به دیگران نگاه می کنم.. از وجودت لذت می برم, اما هفته ای یکبار به دیدنت می آیم.. با حرفهایت آرام می شوم اما بهت زنگ نمی زنم! تو را یگانه و برای خودم می خواهم, اما به راحتی از تو می گذرم! تو را دوست دارم اما رسم دوست داشتن ندارم

داستان آشنای روابط مثلا عاشقانه این روزها, احساسات رو انگار فقط برای خودمان نگه میداریم! شاید گاهی بلد نیستیم, گاهی زیادی مغرور می شویم و گاهی می ترسیم.. یا شاید گاهی نمی دانیم احساسات چقدر سر جایشان هستند ..
روانشناس مصطفی آفریدون

https://t.me/entekhab123

مرکز روانشناختی و مشاوره انتخاب

تلفن هماهنگی جهت تعیین وقت قبلی

فرزاد سلحشور     0616-638-0922

مرکز مشاوره تلفنی