سلام خسته نباشید یسوالی داشتم خدمتتون

راستش من  تقریبا ۱سالو چهار ماهی هست که با یه پسر ۲۶ساله در ارتباطم و خودمم ۲۲سالمه قصدمون از اول ازدواج بود واز طریق مجازی باهم اشنا شدیم من خونوادم میدونن و اون هم تقریبا همه خونوادش میدونن ولی،هنوز مطرح نکرده ک بیان برای خواستگاری،؛من به ایشون علاقه ی شدیدی دارم ولی اون رفتارش سرد شده و ابراز احساساتش خیلی کم شده

سر هر مسئله ی کوچکی زود عصبی میشه و حتی توهین میکنه من درجوابش چیزی نمیگم اما شرح موضوع رو میگم و اون بدتر میکنه دعواهامون خیلی زیاد شده و بعضی وقتا تا یه هفته دو هفته طول میکشه توجهش نسبت بهم کم شده و این خیلی منو ناراحت میکنه لطفا راهنماییم کنین من باید چیکار کنم ؛من واقعا راه برگشتی ندارم چون از اینطرف خونوادم نسبت بهم بیتفاوت میشن و از طرفی خودم عذاب وجدان دارم؛حس میکنم دوسم نداره و وقتی برای با من بودن نمیزاره چون من میبینم که انلاین هست ولی توجهی ب پیام من نداره لطفا کمکم کنید

ناگفته نماند که منو ایشون رابطه ی جنسی هم داشتیم ایا دلیلش این هست که نسبت بهم کم میل شده؟