من عاشق تنهایی هستم و نمیخوام شوهر کنم



سلام

من دختری 24 ساله هستم و حدود 5 سال است که با خانواده در حال جنگ هستم که من قصد ازدواج ندارم و خانواده اصلا دست از پا فشاری بر نمی دارد و اصرار بسیار دارند که هر چه زودتر مزدوج بشوم ولی خودم اصلا تمایلی ندارم که ازدواج کنم .

من در تنهایی خودم غرق در خوشبختی هستم و کلی هدف برای زندگی ام دارم و دوست ندارم یک زندگی عادی داشته باشم و مثل زن های قدیم ازدواج کنم و بچه دار بشوم و مدام نگران شکم شوهرم باشم ...

و البته ازدواج برای من محدودیت های بسیار زیادی دارد و هزینه بسیار زیادی ... من تا به حال کسی را ندیده ام که ارزش این را داشته باشد تا من خودم را فدای او کنم و از تمام اهدافم بزنم در واقع هنوز ادم لایقی پیدا نکردم تا تمام وجودم را تقدیم او کنم...

خواستگارانی که تا به حال داشتم اصلا با من هم کفو نبوده اند بیشتر انها زنی ضعیف و بی اعتماد به نفس می خواستند که فقط به شوهرش بگوید هر چه شما می گویی ولی من اینگونه دختری نیستم که از خواسته ها و نیاز های خودم بگذرم تا شوهرم به خواسته هایش برسد و البته زندگی مشترک به این معنا نیست که یک نفر مدام از خودش بگذرد و کسی دیگر مدام در حال پیشرفت باشد..

من برای ازدواج دنبال دلیل محکم و قانع کننده هستم که تا بحال پیدا نکرده ام و البته تا به امروز کسی را حتی دوست هم نداشته ام. همیشه کسانی بوده اند که خواستار ارتباط با من باشند ولی خودم هیچ وقت از این گونه روابط خوشم نمی اید...

از اینکه وقتم را تلف کنم و اخرش به هیچ نتیجه ای نرسم از خودم متنفر می شوم ، از اینکه با پسر ها به قصد خواستگاری و ازدواج حرف بزنم و انها سعی می کنند از زیر زبون من حرف بکشند متنفر هستم ، از اینکه خانواده ی خاستگار حواسش به همه جا هست که خدایی نکرده من دانشگاهم پولی نباشد تا انها بخواهند برای من هزینه کنند متنفر هستم ، از اینکه می گویند باید برای پسر دیوانه ی مان زن بگیریم تا سر به راه بشود متنفر هستم ، از اینکه جنس دختر مورد ظلم قرار میگیرد متنفر هستم . 

من عاشق تنهایی ام هستم و تا به حال کسی لایق نبوده که تنهایی ام را برایم پر کند . حالا از همه می خواهم که مرا راهنمایی کنند و اینکه ایا کسی هست شبیه من هست ؟  ایا کسی با افکار مثل من ازدواج کرده؟

 



 

مرکز مشاوره و روانشناسی انتخاب

مشاوره تلفنی برای سراسر کشور

تلفن جهت تعیین وقت

09226380616 { فرزاد سلحشور }

09365058631 { مسعود خلیلی }