من همیشه دوست داشتم خیلی جذاب, مورد توجه, دوست داشتنی, باهوش, زیبا ,موفق و ... دیده شوم .. من نیاز داشتم که این احساسات را تجربه کنم! نیاز هم که وقتی شعله می کشد نمی توان خاموشش کرد و می سوازند, نیازهای من برای برآورده شدن به چیزی نیازمند بود, به چیزی شبیه تو! تو بهترین وسیله بودی.. پس دست بکار شدم.. کوچکترین توجه ات.. کوچکترین تعریفت.. کوچکترین های تو را برای خودم بزرگ کردم.. من تو را بزرگ ساختم تا پاسخگوی خودم باشم! من با خیال دست ساز خودم, نیازهایم را ارضا کردم! اما هر چه سعی کردم به خیال بزرگ و قشنگم ادامه دهم, کوچکی هایت اجازه نمی دادند و از گوشه هایی بیرون می زدند ,سعی می کردم نبینم که کوچکی و قادر نیستی ,اما نمی توانستم! ماه پشت ابر نمی ماند, واقعیتت ظاهر شد.. تو شبیه آنچه نیاز داشتم و ماهرانه ساخته بودم, نبودی! چون تو خودت بودی!! 

 

https://t.me/entekhab123

مرکز روانشناختی و مشاوره انتخاب

تلفن هماهنگی جهت تعیین وقت قبلی:

0616-638-0922 فرزاد سلحشور

مرکز مشاوره تلفنی