سلام
میشه یه سوال بپرسم؟
ممنون میشم اگر کمکم کنید
عرضم به حضور شما  که من ٢ ساله که ازدواج کردم
چند روزه احساس کردم میل جنسی شوهرم کم شده
و خودم بهش اشاره کردم و بهش گفتم احساس میکنم مثل قبل نیستی
خودش بهم گفت حقیقتش  چند وقته فیلم مبتذل نگاه میکردم ولی الان ترک کردم
البته گفت طبق عادتی بوده که از دوران مجردی داشتم

و بهم گفت چون میدونم راضی نیستی این کار رو دیگه نمیکنم
و گفت چون اونموقع نگاه میکردم میل جنسیم خیلی بیشتر بود
راستش من ناراحت شدم
و ته دلم احساس دلسردی کردم
و بهش گفتم یعنی تو بخاطر زنای تو فیلم میل جنسیت زیاد بود
از طرفی هم پیش خودم فکر کردم خودش اومده حقیقتو بهم گفته
حالا میخواستم بدونم نظر شما چیه
کلا باید چیکار کنم؟
چه جوری به قضیه نگاه کنم
کلا یکم ته دلم خالی شده
فکرای بد میاد تو سرم
اطمینانم بهش کمتر شده
خواهشا لطفا کمکم کنید
کلا مسائل و مشکلاتم تو زندگی  زیاده
آقای آفریدون حالا کلا راجع به  اون مسئله که مطرح کردم نگران نباشم؟ البته خودشم اظهار داره که خود ارضایی نداره صرفا ب یاد دوران مجردی دیده
راستش من خودم فکر میکنم بیشتر بخاطر اینکه دوست داشته به من نشون بده میل جنسیش زیاده و یه جورایی نشون دهنده ی قدرتش هست این کار رو کرده
نمیدونم شاید فکر کرده اینطوری میتونه سکسی تر و محکم تر باشه
چون همیشه سعیش اینه که باب میلم باشه و من راضی باشم تو هر زمینه ای
یعنی شما نظرتون اینه که بخاطر اینکه ممکنه رابطه جنسی ما راضیش نکنه این کارو کرده؟من همیشه ازش میپرسم راضی هستی میگه آره
و از هیچ کاری دریغ نمیکنم
از نظر ظاهر هم هیچ مشکلی ندارم
من همیشه باهاش حرف میزنم اگر کار خاصی هست که دوست داری انجام بشه بگوولی خودش میگه تو دوران مجردی تقریبا زیاد عادت داشته به دیدن این نوع فیلم ها...عذر میخوام ما یه خونه داریم میخوایم رهن بدیمش شوهرم گفت یه خانم با دوتا بچه خونه رو میخوان
من بهش گفتم  ب این خانم نمیخوام رهن بدیش گفت باشه دیروز بهم گفت قراره به یک زن و شوهر و یه بچه بدمش
حالا امروز بم میگه به همون خانم دادمش من خیلی عصبی شدم
بش میگم دروغ میگی تا کارت راه بگیره
بعد میای راستشو بم میگی و ادعات میشه با من روراستی
احساس میکنم تو زندگی واقعا بام صادق نیست اعتمادم داره بهش کم میشه