نامزدم اصلا بهم ابراز علاقه نمی کنه



سلام به همه

ببخشید که مقدمه چینی بلد نیستم فقط بگم شما من و نامزدم رو بالای 23-4 سال در نظر بگیرید .

آشنایی ما به این طریق بود که من طی ارتباط رسمی که وجود داشت بهش علاقه پیدا کردم و اون تقریبا از علاقه من باخبر شد بعد جلو اومد. خانواده درست حسابی هستند اما هیچ کدوم از اعضا با هم گرم و صمیمی نیستن و هر کس سرش تو کار خودشه .

نامزدم اصلا حرف عاشقانه و این چیزا نمیزنه و بلد نیست مثلا ماهی یک بار چی بشه بگه عزیزم یا گلم . همین ! با اینکه میدونه چقدر نیاز دارم .

یک بار یک صحبتی داشتیم من گفتم خب بابات دوستت داره که مثلا فلان ... گفت نه دوسم نداره ! دلیل این کارش فلان چیزه . ( تحلیل های بیش از حد منطقیش اعصاب آدمو بهم میریزه)

گفتم نه این چه حرفیه میزنی ؟ گفت : خب اگرم داشته باشه بروز نمیده ، همون جوری که من تو رو دوست دارم اما به روت نمیارم ! یه جورایی مطمئن شدم مثل باباشه و امیدوار نباشم عوض میشه . منم نمیخوام عوضش کنم بالاخره اینجوریه دیگه . 

فقط سوالی که برام پیش اومده اینکه با توصیفاتی که از شخصیتش براتون کردم بنظرتون دلیلش میتونه این باشه که فقط چون من دوسش داشتم جلو اومده ؟ و خودش بی علاقه باشه . 

پسرهایی که شخصیتشون اینجوری بی احساسه اگر عاشق دختری بشن چقدر عوض میشن و بروز میدن ؟ اصلا عوض میشن ؟ یا فقط ته دلشونه ؟

میخوام بدونم اینجور آدما که از بچگی محبت ندیدند و محبت کردن هم یاد نگرفتند حتی اگر عاشق باشن بازم توی ابراز محبت مشکل دارن ؟

همیشه میگم نکنه اگر دختر دیگه ای جای من بود ، با اون دختر جور دیگه رفتار میکرد ؟ راستی نامزدم اصلا در گذشته هیچ ارتباطی با هیچ دختری نداشته و از این جهت کامل مطمئنم .

بچه ها اگه توضیحی هم لازم بود میام میگم . 



 

مرکز مشاوره و روانشناسی انتخاب

مشاوره تلفنی برای سراسر کشور

تلفن جهت تعیین وقت

09226380616 { فرزاد سلحشور }

09365058631 { مسعود خلیلی }