نامزدم هیچگونه نیاز جنسی رو ابراز نمیکنه



با سلام خدمت دوستان عزیز

بنده مدت زیادی هست که خواننده خاموش این سایت هستم و خودم حدود یکسالی میشه که عقد کردم و سنم از بیست و پنج کمتره. 

من سوالی که دارم راجع به ارتباطم با شوهرم هست. شوهر بنده هیچگونه نیاز جنسی رو ابراز نمیکنه در حالیکه من دوست دارم اون از نیازش بگه. اصلا اصرار نداره که برم پیشش با اینکه راحت میتونیم همو ببینیم. حتی این اواخر بهم نمیگه بیا پیشم چه برسه به اصرار.

در حالیکه من چند بار خودم ابراز نیاز کردم و حتی اصرار که تنها همو ببینیم. ازم درخواست رابطه اصلی رو کرده ولی فقط یه بار که قبول نکردم. با این اوصاف وقتی من میرم پیشش یا فرصت پیش میاد که تنها بشیم خیلی هیجان داره. در شرایطی بودیم که احتمال داشته یکی بیاد تو اتاق ولی حتی به زور منو وادار کرده که رابطه غیر دخولی داشته باشیم که من فقط استرس داشتم .

وقتی هم تنهاییم و مطمئنیم کسی نمیاد خیلی خوبه از لحاظ رابطه و حتی یکمم خشنه که من دوست دارم. ولی بعضی وقتا من بهش گفتم بعد از گردش بریم خونه تنهایی اینقدر منو تو شهر چرخونده که فرصت نکنیم بریم خونه. برام عجیبه. نمیتونم تشخیص بدم چه جور ادمیه ؟ 

آخه من قبلا با مردا رابطه نداشتم زیاد نمیشناسمشون. خودم احساس میکنم فقط از، رابطه اصلی خوشش میاد ضمنا وقتی من پیششم هیچ کار خاصی نمیکنم. اجازه رابطه رو هم نمیدم. فکر کنم تو این شرایط اذیت میشه بخاطر همین نمیخواد تنها بشیم. این حدس خودمه. از شما خواهش میکنم راهنمایی کنید 



 

مرکز مشاوره و روانشناسی انتخاب

مشاوره تلفنی برای سراسر کشور

تلفن جهت تعیین وقت

09226380616 { فرزاد سلحشور }

09365058631 { مسعود خلیلی }