و باز هم حضور گرم شما در دور همی دلهایمان


به نام پروردگار

با سلام و دعای خیر

همانند جلسات پیشین اساتید گرانقدر بدون هیچ چشم داشتی طلای ( وقت)خود را صرف همشریان عزیز کردند، بلکه بتوانند علم و اندوخته چند ساله ی خودشان را مخلصانه در اختیارشان بگذارند، واین ستودنی و ارزشمند است ، خدا قوت وخسته نباشد.

موضوع جلسه عالی بود اما متاسفانه مشکلی پیش اومد نتونستم تا آخر جلسه باشم.

 

سپاس از لطفتان    صادق محمدی



سلام قبل از هر چیز تشکر کنم از استاد آفریدون و خانم طهماسبی و همه کسانی که امروز زحمت کشیدند تا این جلسه بدین شکل زیبا و پربار شه.این جلسه هم مانند همه جلسات دیگر عالی بود، تنها تفاوت این جلسه با جلسات قبل پخش فیلم بود که بسیار آموزنده و جالب بود برای من من از سخنان پروفسور یاد گرفتم که چرخهای جلو را باید به حرکت در بیارم تا چرخهای عقب دنباله رو چرخهای جلو باشن.یعنی که افکار من رفتار منو تشکیل میده پس من انتخاب میکنم که افکار مثبت ، سالم ، همه پسند و خلاقی رو دنبال کنم تا بدنبال آن رفتار درستی داشته باشم.و همچنین باور کردم که خواستن توانستن است و انسان چیزی است یا چیزی خلق میکند که در ذهن اوست مانند پروفسور که از ذهن خلاقش یاری جست و از تؤری انتخاب استفاده کرد و تصمیم گرفت علی رغم ناراحتی جسمی که داشت کار کند تا بهبود یابد.(از کوزه همان تراود که در او هست) من نمره ۱۰۰ میدم.با تشکر فراوان (مهران خواجوی



سلام

باعث مسرت و خوشحالی وجود شما استاد عزیزدر شهرستان ایذه

جلسه واقعا عالی بودبدلیل اینکه تو مواردی تونستم مسمم تر بشم برا ادامه دادن یا حذف کردن و اینکه بتونم همیشه با چرخ فکر و عمل پیش برم

و واقعا متاسفم ک بدلیل مسائل کاری نتونستم تا اخر جلسه حضور داشته باشم

ولی بازم خوشحالم ک بعد از مدت ها مجالی پیداشد و تونستم درکنارشما استاد عزیز و دیگر دوستان باشم

سپاس فراوان

سعیدی



بنده درطول زندگی انتخاب هایی دارم که مسیرخوشبختی یابدبختی ام بسته به اون انتخاب هاست

پس بایدباچرخهای جلو(تفکر) پیش بروم تاچرخهای عقب(احساسات ) دنباله روچرخهای جلوباشند

لیکن

گاهی ازاوقات برای من پیش اومده که انتخابم رابه خاطرعزیزی نادیده گرفتم

به امیدبهروزی شمااساتیدعزیزودوستان

بدرود



سلام وقت بخیر خدمت همه دوستان.

جلسه دیروز هم جلسه خوبی بود نمره۹۵میدم بابت محتواو توضیحات جلسه ک پر بار بود و بخاطر زحمات بانیان این گروه و مشارکت دوستان در جلسه . و پخش کلیپ هم خیلی خوب بود تنوع میشد هم اینکه خیلی تاثیر داشت روی توضیحات ومشارکت ها. ۵نمره بخاطر دوستانی ک صحبتهای اروم میکردن و مزاحمت ایجاد میشد کم کردم.

و تشکر دوباره از اساتید بابت زحماتشون.

موفق باشید.

نادرزاده.



با سلام به دوستان من در گروه مشاوره دورهمی

جلسه روز جمعه مورخ ۹۵/۱۱/۲۲ درباره نظریه انتخاب با گردانندگی اساتید محترم جناب آقای آفریدون و سرکار خانم طهماسبی برگزار شد. در فیلمی که توسط اساتید برای ما گذاشته شد جناب پرفسور صاحبی رفتار انسان را مانند ماشینی در نظر گرفتند. این ماشین رفتار دارای ۴ چرخ؛ که چرخ هایی جلویی ماشین همان فکر کردن و عمل کردن و چرخ هایی عقبی ماشین احساس و فیزیولوژی(کارکرد بدن)می باشند.

از بیانات پرفسور چنین برداشت می شد که کنترل و هدایت ما بر روی چرخ های جلو باعث هدایت و کنترل چرخ های عقب ماشین می شود؛ اگر چرخ های جلویی به خوبی جهت دهی شوند چرخ های عقب هم به همان جهت هدایت می شوند. نتیجه می گیریم که هر چه ما تلاشمان برای هدایت درست چرخ های جلویی ماشین رفتارمان باشد، چرخ های عقبی رفتارمان هم به همان سمت گرایش پیدا می کند؛ ۴ چرخ ماشین رفتارمان در یک جهت سمت و سو  می گیرند. این تصمیم با خودمان است که چرخ جلویی رفتارمان را به کدام سمت بکشانیم این یک انتخاب است؛ انتخاب شامل تمام رفتارهایی است که از انسان سر می زند؛پس دوباره گذرمان به ۲ چرخ جلویی ماشین رفتارمان می خورد. تمام امورمان به نوع تفکر و عمل کردنمان ختم می شود و در نهایت منجر به یک انتخاب می شود که این انتخاب در سرتاسر زندگی ما دخیل می باشد و زندگیمان را تحت تاثیر قرار می دهد.

ما خودمان انتخاب می کنیم  که چگونه انتخاب کنیم؛ پس حواسمان به ۲ چرخ جلویی ماشین  رفتارمان باشد تا انتخابمان به درستی انتخاب شود.

نتیجه گیری: انسان ها خودشان خالق جهانشان می باشند، پس با خودمان طوری رفتار کنیم که دوست داریم دیگران با ما رفتار کنند؛ افکارمان را بسازیم زیرا افکارمان زندگیمان را می سازند.

در پایان از اساتید بزرگوار به خاطر تمام زحماتشان تشکر می کنم و از خداوند برایشان سلامتی و پیروزی را خواهانم

تفکر  عمل  انتخاب

مه زاد احمدی



 

گرمای حضور شما دلیل دلگرمی دورهمیست

 

 

https://t.me/entekhab123

مرکز روانشناختی و مشاوره انتخاب

تلفن هماهنگی جهت تعیین وقت قبلی

فرزاد سلحشور     0616-638-0922

مرکز مشاوره تلفنی