#پارت سوم
#بازخورددهندگان
8⃣2⃣ خانم قنبرپور:سلام مامان کیمیا قنبرپور هستم ممنون که این گروه رو تشکیل دادید من اینقدر از آشنایی با خانم چهرازی خوشحالم که به این جلسه نمره 100رو میدم و خیلی خوشحالم که با مامانای گل آشنا شدم امیدوارم این جلسه ها تداوم داشته باشن و ممنون از راهنماییاتون  در مورد رابطه منو کیمیا کیمیا تو این یه هفته خیلی تغییر کرده دیگه خودش اتاقشو مرتب میکنه درسشو میخونه بدون تذکر کلا احساس مسئولیتش بالا رفته و من همه این تغییرات رو مدیون شما هستم
9⃣2⃣ خانم امیرجانی :سلام به همه ی دوستان
مامان  آرزو امیرجانی هستم.
تشکر بابت تشکیل گرو
من هم به جلسه ی امروز۱۰۰
میدم💐
🌸🌸🌸🌸🌸

0⃣3⃣خانم علیزاده: سلام به همگی دوستان من مامان رانیا علیزاده هستم نمره جلسه ۱۰۰
1⃣3⃣ سلام به همه من مامان شیما بزرگان هستم .جلسه امروز عالیییییبی بود.نمره من ۱۰۰
2⃣3⃣  سلام  افضلی پور هستم
من با استفاده از راهکار های شما  وتقریبا انجام ندادن ۷عامل مخرب در مدت زمان  دو هفته در رابطه با برخورد با پسر بیست ساله ام به نتیجه های خیلی خوبی رسیدم.
هم حال خودم خوب شده  هم جو خانه  خیلی آرام وصمیمی شده است.
3⃣3⃣خانم آریایی: سلام خانم چهرازیِ عزیز،  شب شما هم بخیر... من عذر خواهی میکنم بابت تاخیر... شدیدا گرفتار بودم من که وقتی سر جلسات مشاوره شما هستم به هیییییچ وجه دلم نمیخواد تموم شه،... از بس ک مفید و لذت بخشه ک گذر زمان رو حس نمیکنم و دیگه اینکه مطالب از اول تا به آخر در مورد نیازمندیها و راه حل های مفید برای روابط ما والدین و فرزندانمونه پر از ندانسته هاییم و شما آگاهی رسان و مددرسان مسائل و سوالات و ابهامات ما من به شخصه 
دانش آموز نیازمند  به علم شما معلم عزیز هستم و شما معلمی ک من رو مشتاق کلاس و درس خودتون کردید ☺️☺️ سپاس از صبوری ها و راهنمایی هاتون
با تشکر فرااااااااوااااااااان نمرتون 100