#پارت ششم
#بازخورددهندگان
7⃣4⃣خانم سلامات: با سلام به همه دوستای گل و خانم چهرازی عزیز.سلامات هستم من جلسه اول امتیاز 100 داده بودم جلسه دوم تکراری بود ولی خانم چهرازی اونقد قشنگ و شیرین حرف میزد که باز هم از حرفاش استفاده کردیم و باز هم امتیاز 100 میدم و ممنون که به فکر دخترمون هستید.با تشکر از همه دوستان گل.☺️
8⃣4⃣خانم عباسی: با سلام و خسته نباشید خدمت خانم چهرآذی عزیز من هم به نوبه خودم تشکر میکنم از شما بخاطر این جلسات عالی و رسیدگی به مسائل نوجوانان. ...جلسه بسیار عالی ومفید بود من به شما نمره۱۰۰ رو میدم وامیدوارم جلسات بعدی هم بهمین شکل والبته با کیفیت بهتر برگزار بشود باتشکر. ....‌عباسی

9⃣4⃣خانم داودی :  با تشکر به شما نمره ۱۰۰ و جلسه ۹۰ . صحبت ها نسبت به تایم اندک عالی. ممنون . 🌼🌹🌺
0⃣5⃣ خانم بهنامی:سلام خدمت خانم چهرازی عزیز ومهربون از جلسه ای که بر گزار کردید خیلی سپاسگزارم خیلی مفید و آموزنده بود به شما نمره ۱۰۰ رو میدم امیدوارم که این جلسات تداوم داشته باشند با آرزوی موفقیت و سلامتی برای شما عزیز💋💋💋💋🌹🌹🌹
1⃣5⃣ خانم آلکی:سلام خسته نباشید من خیلی خیلی ازین مشاوه راضیم و۱۰۰میدم نمره چون خیلی رو من تاثیر گذاشت وسعی میکنم همیشه اون اصلها رو یادآوری کنم باتشکر ازخانم چهرازی وتموم مادرا آلکلی