#پارت هفتم
#بازخورددهندگان
2⃣5⃣خانم مکوندی: سلام خدمت همه ی عزیزان و خانم چهرازی عزیز
جلسه خیلی خوب بود اما متاسفا زمان کم بود که ما بیشتر استفاده کنیم و من ب خانم چهرازی عزیز نمره 100 رو میدم چون نسبت ب مشاوره های قبلی که رفته بود عالی بود با قدرت بیان بالا و من خیلی لذت بردم
امید که این جلسات تداوم داشته باشن 🙏
3⃣5⃣خانم پیشقدم: باسلام خدمت شما وتبریک بمناسبت ولادت پیامبر اکرم ص
جلسه واقعا عالی بود وراضی بودم وبه شما نمره نود پنج میدهم وپنج نمره که ندادم بابت این مسئله بود که درک بعضی مطالب برایم قابل هضم نبود مخصوصا درموردآزادی،
باتشکر فراوان از زحمات شما 🙏🏻

4⃣5⃣خانم حیدری نیا: باسلام به جلسه نمره ۹۰ میدهم در صورتی که تعداد افراد جلسه کمتر  و افرادی که مشکلات نزدیک به هم  داشته باشند در یک گروه باشند بهتر از اینست که با توجه به کلاس دانش آموزان گروه تقسیم بندی شود با تشکر از زحمات شما
5⃣5⃣ سلام من نمره 90 میدهم ولی بهتر است تعداد گروه کمتر باشه که نتیجه بهتری بگیریم
6⃣5⃣خانم باورصاداحمدی: سلام خانم چهرازی
خسته نباشید
باورساد هستم مادر رزا باورساد کلاس 9/3
امتیاز شما و جلستون 100 بود ....ممنونم ازشما 🌹🌷💐