#پارت دوم
#بازخورددهندگان
2⃣1⃣خانم بهمیی: با عرض سلام خدمت خانم چهرازی ومادران عزیز ممنون از این جلسه مفید و آموزنده نمره این جلسه را ۹۰ میدم مادر مارال بهمئی هستم
3⃣1⃣ خانم مکوندی:با سلام مادر بهار مکوندی هستم نمره 100 میدم ... خیلی خوب و آموزنده ... موفق باشید
4⃣1⃣خانم منجزی: باسلام خدمت خانم چهرازی عزیز ومادرای گل من نمره 100روبه جلسه امروز میدم خیلی خوب واموزنده بود
مامان مریم منجزی هستم.
5⃣1⃣خانم عیوق: با سلام  مادر سارا عیوق هستم جلسه امروز عالی بود و ای کاش از دو سال یعنی زمان بلوغ دختران شروع میشد که امروز دغدغه ها کاهش پیدا میکرد.
6⃣1⃣خانم ظاهری: با سلام خدمت خانم چهرازی عزیز و مادرهای گل.
من مادر آیه ظاهری هستم جلسه امروز بسیار آموزنده و مفید بود متشکرم.
7⃣1⃣خانم شویع زاده: سلام به همه ی خانمهای عزیزوخانم چهرازی من مامان راحیل شویع زاده هستم جلسه امروز پربار بود وعالی امیدوارم ادامه داشته باشد

8⃣1⃣خانم شریفی: با سلام خدمت شما خانم چهرازی عزیز و مادرای محترم گروه من مامان ستاره شریفی هستم در مورد جلسه امروز همون جوری که خانمای دیگه هم گفتن آموزنده بود ولی چون  دختر من خیلی از این جور مسایل و نداره و باهاش مشکل ندارم در مورد مبایل یا ارتباط با همسالاش احساس میکنم خیلی در مورد مشکل ما اون چیزی و که انتظار داشتم نشنیدم امیدوارم تو جلسات بعدی بتونیم بیشتر صحبت کنیم
9⃣1⃣مادردنیا: با سلام من مادر دنیا هستم من نمره ۱۰۰میدم به جلسه خانم چهرازی
0⃣2⃣خانم مولایی :سلام ممنون از تشکیل گروه امروز از 0 تا 100ب نشستمون نمره ی 70 رو میدم مادر مارال مولایی هستم.امروز جلسه ی خوبی بود
1⃣2⃣خانم عسکری: سلام به همه دوستان مامان آرمیتا عسکری هستم جلسه امروز خوب بود ولی متاسفانه  وقتش کم بود نمره جلسه 80 بود از طرف شما مشکلی نبود چون وقت جلسه کم بود کامل به نتیجه نرسیدیم
2⃣2⃣خانم راهداری: سلام مادر عسل راهداری هستم جلسه خوب بود   🙏 نمره100 🌷
3⃣2⃣خانم عیسی پور: ضمن سلام و شب بخیر/مادر دلارام عیسی پور هستم
واقعاً این جلسات برای بچه های تو این سن الزامی ست/جلسه خوب و کامل و صمیمی بود احسنت به انرژی و خلق و خوی شما خانوم چهرازی🙏🏼 درسته که جلسه کوتاه بود ولی اصل مطلب رو من گرفتم در واقع مختصر اما واضح و مفید بود/نمره ٩٠
4⃣2⃣خانم جمشیدیان: سلام به همگی من مامان کیمیا جمشیدیان هستم خوشحالم که درجمع شما دوستان عزیزهستم
به نظرمن نمره جلسه کامل بود
ممنون ازخانم چهرازی عزیز
5⃣2⃣خانم بهادری: سلام به همه ى ماماناى گل و خانم چهرازى عزیز، جلسه خیلى خوبى بود ، به قول خانم ها اگه کمبود وقت رو کنار بگذاریم، جلسه ى خیلى مفیدى بود امیدارم که تداوم داشته باشه من مامان ستایش بهادرى هستم
6⃣2⃣خانم ابولی: خانم چهرازی عزیز واقعا از درایت و منش و شیوه برگزاری جلسه تان خوشم اومد احسنت و تشکر بسیار از دلسوزیهای تان برای دخترامون تشکر میکنم نمره تان ۱۰۰
7⃣2⃣خانم حاتمی: ممنون از تشکیل گروه مامان ثنا حاتمی هستم به نظرمن با توجه بهاینکه جلسه اول بود نمره 80 رومیدم