سلام خسته نباشید من یه دختر ۱۸ساله ام میخوام تو زندگی الانی که دارم یه کاری داشته باشم ک بتونم آینده مو تضمین کنم من تو ۱۵سالگی ترک تحصیل کردم تا اول دبیرستان بیشتر نخوندم اون موقع بچه بودم به فک شیطنت سر کلاس نرفتن بودن کل مدرسه یه جوریای شاکی بودم به خاطر همین کل درسمامو تجیدشدم بابام دیگ نزاشت ادامه بدم منم از خدام بود بد ترک تحصیل اریشگری رفتم به اونم پای بند نبودم ولش کردم الان دوسال که تو خونه ام جایی نیمرم

شاید ماهی،۱باریا2بار برم بیرون ولی خسته شدم همه دوستام واسه داشتن یه زندگی خب تلاش میکنن ولی من تو خونه موندن رو تجرح میدادم تا این یه ۸ماهی همه 2بار در هفته والیبال میرم وقت میگذرونم   یه ماه هس از اونم خسته شدم کم پیش،میرم ولی مثل اول نیستم الان دیگه از گذشته ازاین کار که خودمو سرگرمم کنم تا این که ازدواج کنم تشکیل زندگی بدم فکرم به این چیزا بود التبه ناگفته نمونه پدرمادرم حساسن رو من همیشه هرجا میرم مامانم باهام هس الان دیگ یه تصمیم میخوام واسه ایندم بگیرم یه شغل میخوام کار کنم درامد داشته باشم میخوام پیشرفت کنم از این وضع خاص شم لطفا کمک کنید که چه کار کنم که مفید باشه خانواده ام مشکل نداشته باشن