کار در منزل برای خانم ها

ین روزها پیدا کردن یک کار خانگی مناسب و کار کردن در منزل، برای بسیاری از افراد جذابیت پیداکرده است. چراکه کار در خانه، هم با شرایط زندگی امروز تناسب بیشتری دارد و هم دردسرهای کار کردن برای کارفرما را ندارد. به همین خاطر بسیاری افراد ترجیح می‌دهند در نقش یک کارآفرین کسب‌وکار خود را داشته باشند. به‌ویژه خانم‌هایی که علاوه بر خانه‌داری و مادری علاقه دارند که برای خود درآمد مستقلی داشته باشند. ممکن است در نگاه اول تعداد مشاغل خانگی برای خانم‌ها محدود به نظر برسد اما در این مقاله ایده‌های فراوانی برای کار در منزل برای خانم‌ها ارائه خواهیم کرد. ایده‌هایی که اگر باعلاقه به آن‌ها مشغول شوید لذت و سود مالی را یکجا به دست خواهید آورد. پس اگر دوست دارید با سرمایه اندک و یا حتی بدون نیاز به سرمایه‌گذاری، در منزلتان دست به کارآفرینی بزنید تا توانمندی‌ها و خلاقیت‌های نهفته‌تان را به ظهور برسانید، با ما همراه باشید.

۱. نویسندگی

عاشق نوشتن هستید؟ همه‌ی ما درباره‌ی نویسنده‌های مشهوری مانند جی.کی رولینگ (J.K. Rowling) و یا استفانی مِیِر (Stephenie Meyer) شنیده‌ایم، ولی هزاران زن هستند که با نوشتن کتاب در خانه در حال پیمودن مسیر موفقیت هستند. موقعیت‌ها و موضوعاتی که پیش رو دارید بی‌شمار است: از کتاب‌های کودکان گرفته تا کتاب‌های خود‌آموز و کتاب‌های آشپزی.
اگر به دنیای وب هم علاقه‌مند هستید، وبلاگ‌نویسی را امتحان کنید. با پست گذاشتن در وبلاگ خودتان و یا وبلاگ شرکت‌ها پول در بیاورید. مردم در اینترنت همیشه به دنبال محتوای جدید هستند و شما می‌توانید با این روش به راحتی در منزل کار کنید.
اگر در زمینه‌ی کاری خود متخصص هستید، یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید با استفاده از توانایی‌های نویسندگی‌تان انجام دهید این است که دانش خود را روی کاغذ بیاورید و از طریق وب‌سایت یا وبلاگ خود به فروش برسانید. همچنین می‌توانید از وب‌سایت‌هایی مانند کتاب‌ناک و یا آمازون برای این منظور استفاده کنید.

۲. کیک‌ و شیرینی پزی

به کیک‌پزی علاقه دارید؟ یکی از کارهای خلاقانه در خانه برای خانمها، شیرینی‌پزی است. آیا دستورالعمل مخصوص برای کیک شکلاتی دارید که همه همیشه از آن تعریف و تمجید می‌کنند؟ بسیار خب، بیایید این علاقه‌ی خود را به یک کسب‌وکار کیک‌پزی تبدیل کنید. موقعیت‌های بی‌شماری هستند که انتظار شما را می‌‌کشند: جشن تولد‌ها، عروسی‌ها، حنا‌بندان‌ها، مراسم تودیع، مهمانی‌های خانوادگی و … .

۳. نگهداری از بچه (پرستاری بچه)

از سر و کله زدن با بچه‌ها خوش‌تان می‌آید؟ یک راه ساده برای پول درآوردن می‌تواند این باشد که مراقبت از یک کودک را به عهده بگیرید. جلسات کاری، جلسات اولیا مربیان، مهمانی‌های خاصی که همراه داشتن اطفال مقدور نیست و … . بله موقعیت‌های زیادی وجود دارند تا شما بتوانید با ارائه‌ی این سرویس پرکاربرد و مورد نیاز برای خود مقداری پول دست‌و‌پا کنید.

۴. کپی رایتینگ

همیشه میانه‌ی‌ خوبی با کلمات داشته‌اید؟ کپی‌رایتینگ روندی است که در آن از کلمات تأثیر‌گذار و متقاعد‌کننده برای ارتقای یک شخص، یک محصول، یک کسب‌و‌کار، یک ایده و یا فکر استفاده می‌شود. کپی‌رایترها همان کسانی هستند که کلمات به کار رفته در تبلیغات تلویزیون، رادیو، روزنامه، مجله بیلبوردها، آگهی‌ها و وب‌سایت‌ها را می‌نویسند. کپی‌رایترها در نوشتن تبلیغات خوش‌ آب‌ورنگ و متقاعدکننده تلاش بسیاری به خرج می‌دهند.

۵. صنایع دستی

آیا اهل کاردستی درست کردن هستید؟ می¬‌توانید هنر دست خود را در سایت‌هایی مانند دیوار به صورت آنلاین به فروش برسانید. همچنین می‌توانید غرفه‌ای در جمعه‌بازار برای خود دست‌‌و‌پا کرده و وسایل خود را از آن طریق به فروش برسانید. شما می‌توانید سفارش کار قبول کنید یا به دیگران هنر خود را آموزش دهید، موقعیت‌هایی که پیش‌ روی یک هنرمند صنایع دستی وجود دارد، بی‌انتهاست.

۶. ویراستار

آیا چشم ریزبینی دارید؟ همیشه به مهارت خود در رعایت قواعد و املای صحیح کلمات افتخار می‌کنید؟ نویسندگان زیادی به ویراستار نیاز دارند تا غلط‌های آنها را تصحیح کند و اثر هنری آنها را با دقت ویرایش کنند.

۷. فروش وسایل تزئینی

ذوق هنری دارید؟ می‌توانید با فروش کالاهای دست‌ساز خود، از شمع گرفته تا کیف‌دستی، زیور‌آلات، صابون و … کسب درآمد کنید. موقعیت‌های زیادی برای کسانی که از روحیه‌ی خلاقی بهره‌مند هستند وجود دارد. شما می‌توانید وسایل دست‌ساز خود را در سایت‌هایی نظیر دیوار به فروش بگذارید.

۸. رنگ آمیزی صورت

آیا در نقاشی استعداد دارید؟ از کار با کودکان لذت می‌برید؟ یکی از کارهای جالب در خانه برای خانمها، نقاشی صورت کودکان است. مهارت‌های نقاشی خود را برای نقاشی کردن صورت کودکان در مهد کودک‌ها، جشن‌های تولد، شهر‌بازی‌ها، نمایشگاه‌های کتاب و باغ‌وحش‌ها به کار بگیرید.

۹. درست کردن غذا

عاشق غذا هستید؟ غذاهای خاص و تک درست کنید، چه یک دستور ویژه برای املت باشد، چه غذاهای بین‌الملل. شما می‌توانید غذاهای اختراعی خودتان رو در سایت‌هایی مانند مامان‌پز به فروش بگذارید.

۱۰. طراحی گرافیک

از فونت‌ها و طرح‌ها خوش‌تان می‌آید؟ طراحی گرافیک راهی برای برقراری ارتباط بصری با مردم است که می‌تواند از طریق یک پوستر، تبلیغ درون یک مجله، یک وب‌سایت، لوگو‌ی یک کسب‌و‌کار، یک کارت خوش‌آمدگویی و یا کاور یک آلبوم باشد. همه‌ی این‌ موارد نمونه‌هایی از کارهایی است که طراحان گرافیک می‌توانند به آن بپردازند.

۱۱. آرایشگری

آیا جواز آرایشگری دارید؟ از مهارت‌های آرایشگری خود برای کوپ، رنگ و مدل‌دادن موهای مشتری‌ها در محیط راحت منزل خود یا منزل آنها استفاده کنید. به این ترتیب می‌توانید با استفاده از حرفه‌ای به آن علاقه دارید کسب درآمد کنید و همچنین به مشتریان خود کمک کنید مانند یک ستاره بدرخشند.

۱۲. کارت های دعوت دست ساز

اهل هنر هستید؟ پس کارت‌های خاص و زیبای دست‌ساز، دعوتنامه‌های عروسی و اطلاعیه‌ی ملاقات درست کنید. راه‌های زیادی برای فروش کارهای‌تان وجود دارد: می‌توانید فروشگاه آنلاین خودتان را تأسیس کنید، آنها را به دوستان و اعضای خانواده‌ی خود بفروشید، کارت‌های خود به مغازه‌هایی که چنین اجناسی می‌فروشند نشان دهید یا آنها‌ را از طریق مهمان‌هایی که برگزار می‌کنید به فروش برسانید.

۱۳. تمیز کردن خانه

از گرد و خاک و کثیفی بیزار هستید؟ خدمات نظافتی خود را به دوستان، خانواده و یا همسایه‌ها ارائه دهید. از شستن لباس‌ها و تمیز کردن خانه گرفته، تا پختن غذا و شستن پنجره‌ها. شما همچنین می‌توانید خدمات نظافتی خود را در تابلوهای اعلانات و یا پیک‌های تبلیغاتی محلی نیز تبلیغ کنید. این کار یکی از کارامدترین کارها در خانه برای خانمها است.

۱۴. تصویرگری

از طراحی و نقاشی لذت می‌برید؟ از مهارت‌های هنری خود برای خلق تصاویر در کتاب کودکان، دیاگرام‌های پزشکی، طراحی مد، بروشور، تبلیغات و یا بسته‌بندی محصولات استفاده کنید.

۱۵. جواهرسازی

شما هم فکر می‌کنید زیورآلات به اندازه لباس‌ها اهمیت دارند؟ عشق و علاقه‌ی خود را به کار گیرید و تبدیل به یک کارآفرین آنلاین در زمینه‌ی جواهرات شوید. موقعیت‌هایی که برای فروش زیورآلات خود دارید، بسیار زیاد است. می‌توانید مغازه‌ی آنلاین خود را راه‌ا‌ندازی کرده، به دوستان و خانواده‌ی خود بفروشید، آنها را از طریق مغازه‌ها یا در مهمانی‌های خانگی خود به فروش برسانید.

۱۶. تدریس موسیقی

آیا پیش‌زمینه‌ی موسیقی دارید؟ پس چه کاری بهتر از اینکه عشق و دانش خود در زمینه‌ی موسیقی را از طریق تدریس با دیگران در میان‌ بگذارید؟

۱۷. عکاسی

آیا چشم تیزبینی دارید؟ پس از استعداد خود استفاده کنید تا برای دیگران عکس بگیرید؛ عکس‌های خانوادگی، عکس از کودکان، حیوانات خانگی، عکس عروسی، مراسم خاص و شات‌های حرفه‌ای.

۱۸. متخصص روابط عمومی

آیا از مهارت‌های ارتباطی خوبی برخوردار هستید؟ آیا هنر پافشاری کردن را بلد هستید؟ متخصصان روابط عمومی به افراد و شرکت‌ها کمک می‌کنند که ظاهر و جلوه‌ی خوبی در رسانه‌هایی مانند تلویزیون، رادیو، روزنامه، مجله و دنیای آنلاین داشته باشند.

۱۹. مشاوره ی املاک

قابلیت انطباق بالایی دارید؟ در خرید و فروش ماهر هستید؟ جغرافیای پیرامون خود را خوب می‌شناسید؟ مشاورین املاک می‌توانند برای خرید و فروش خانه به مشتری‌های خود کمک کنند. آموزش این کار چیزی حدود ۱۵۰ ساعت در هفته زمان می¬‌برد ولی در اغلب موارد می‌توان آن را در خانه، در طول شب و یا در تعطیلات آخر هفته به انجام رساند.

۲۰. نماینده ی فروش

آیا اجتماعی، با انگیزه و سرشار از انرژی هستید؟ نمایندگان فروش طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات را به فروش می‌رسانند. بسیاری از شرکت‌ها در کمال رغبت حاضر به آموزش افراد مناسب هستد؛ از این طریق خود نیز عاید سود سرشاری خواهند شد.

۲۱. خیاطی

آیا به دوخت‌و‌دوز علاقه دارید؟ پس بیایید لباس‌هایی بدوزید که قامت تن مشتری‌‌هاست و نگاه‌ها را به خود خیره می‌کند. می‌توانید به صورت تخصصی در یک زمینه‌ی خاص مانند لبا‌س‌های عروس و یا لباس شب فعالیت کنید.

۲۲. آوا نویسی

آیا از مهار‌ت‌های شنیداری فوق‌العاده‌ای بهره‌مند هستید؟ آیا در تایپ کردن سریع و چالاک هستید؟ می‌توانید با در آوردن فایل‌های صوتی به شکل اسناد مکتوب، به کسب‌‌و‌کارهایی که چنین نیازی دارند کمک کنید. آوانویسی یا تایپ کردن کلمات یک فایل صوتی می‌تواند راه مناسبی برای کار کردن در خانه باشد.

۲۳. مترجم

آیا زیر و بَم یک زبان خارجی را می‌شناسید؟ پس اسناد، مکاتبات، ملاقات‌ها و تماس‌های تلفنی را برای شرکت‌هایی که با جمعیت چند زبانه سروکار دارند، ترجمه کنید و کسب درآمد داشته باشید.

 

جهت رزرو مشاوره تلفنی با این شماره تماس بگیرید 09374071940