❇️جلسه دهم :گروه یار مهربان( مشاوره دوره همی)


⚪️موضوع: شخصیت سالم شخصیت بیمار

🔵تعداداعضا:38نفر

تاریخ:95/5/22
بازخورد دهندگان⬇️⬇️
1⃣مه زاد احمدی:💐💐💐💐💐💐   سلام به همه دوستان خوبم      با قدردانی فراوان از آقای آفریدون و خانم طهماسبی به خاطر گردانندگی زیباشون؛      با تشکر از حضور مشاوران عزیز خانم احمدی، خانم مرادی، خانم هاشمی تشکر ویژه از آقای خواجوی بابت گل های زیبای که به  همراه خودشون میارن و آفرین بر ستایش خانم بابت شاهنامه خوانی زیباشون.    نمره جلسه امروز به آقای آفریدون و خانم طهماسبی 100 و نمره نهایی به جلسه امروز 90 هست امیدوارم که این جلسات پایدار باقی بمونه و برای همه دوستان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم💐💐💐💐💐💐
2⃣مژده: سلام باتشکر از جلسه مفیدتون که برگزار کردید.

3⃣نسترن چراغپور: سلام عرض خسته نباشید خدمت تک تک دوستان عزیز، آقای آفریدون بخاطر تموم زحماتتون ازتون تشکر ویژه میکنم امروز مثل هر جلسه عالی بود لایک.از خانم مرادی عزیز.طهماسبی.هاشمی و.... تشکرمیکنم نمره این جلسه80 میدم 20درصد کم میکنم یکی بخاطر راه دور بود و یکی کولر واقعا گرما اذیت شدم
آقای آفریدون اگه یه جا ثابت انتخاب کنید و مسیر نزدیک باشه عالی
واقعا آقای آفریدون خیلی خیلی زحمت میکشن به شهرمون به مردم شهر لطف بسیار بزرگی انجام میده این جلسات برگزار میکنه بدون چشم داشتی به چیزی فقط فقط هدفش کمک ب مردم شهرش من از صفر تا صد بهش 1000000میدم چون واقعا بزرگوارند و ارزش ایشون بیش از حد.
4⃣سمیه لیموچی: جلسه۹۵/۵/۲۲...:موضوع جلسه۸۵/مکان ۸۰/هماهنگی۷۰/مشارکت اعضا۱۰۰/توضحیحات کارشناسان ۱۰۰ / تشکرمیکنیم ازآقای آفریدون وخانم طهماسبی بابت زحمات ارزنده شون وهم چنین خانم مرادی به خاطرمکان. /به طورمیانگین نمره جلسه امروز...:۸۵/
5⃣  یوسف مرادی: سلام و درود عرض میکنم در این فضای مجازی خدمت سروران عزیز و تشکر عرض میکنم از اساتید جناب آقای افریدون و سرکار خانم طهماسبی که بانی این دور همی حضوری و مجازی هستند و چنان با شوق و اشتیاق در جلسات حضور پیدا میکنند ما را  را با یک زندگی نو و نگاهی نو رهنمون می سازند@در حقیقت که بهترین عبادت در نزد خالق خدمت به خلق و راهنمایی انسان ها برای زندگی و نوید و امید برای اینده ای خوب است @و قدردانی میکنم از مشاوران عزیز خانم مرادی و خانم احمدی و خانم هاشمی از این که بر ما منت نهادند و درون جلسات حضور پیدا کردند و و این دور همی را سبزتر کردند و با تجارب خودشون درباره موضوع بیمار کیست ؟ ما را  رهنمون کردند و استفاده مطلوب را بردیم  خالصانه باز تشکر و قدردانی میکنم@🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
 نمرات و جمع کل نمرات /جناب افریدون 20-خانم طهماسبی 20-
 نمرات این جلسه "جناب افریدون 20-جناب افریدون 20- خانم مرادی 20- خانم احمدی 20-   خانم هاشمی 20/// جمع کل نمرات 100
درجامعه ما
هرگاه ازخوبی های کسی
صحبتی به میان آید
دیگران سکوت می کنند
وهرگاه
ازبدی های کسی حرفی به میان آید
اظهار نظرهای دیگران
ازهرسو  آغازمی گردد...
واین بزرگترین مصیبت است
6⃣ خانم نوروزی: من به استادان بزرگوار آقای افریدون خانم طهماسبی و خانم احمدی نمره 100رو میدم چون من خیلی استفاده کردم چون در من دگرگونی ایجاد شد وفقط ی ایراد داشت اون هم گرما بود که واقعا ازار دهنده بود
 7⃣مرجان احمدی: با عرض سلام و شب بخیر خدمت تمامی دوستان خیلی خیلی تشکر دارم از خانم طهماسبی ،خانم مرادی ،آقای افریدون جهت برگزاری جلسه امروز،از اینکه با توجه به شرایط سخت جهت فراهم کردن مکان و همچنین گرمی هوا باز هم مسرانه و بدون چشم داشتی این جلسات را برگزار میکنید کمال سپاسگزاری رو دارم، از حضور اساتید عزیز خانم ها احمدی و هاشمی متشکرم.جلسه امروز عالی بود جمع بندیهای آقای آفریدون مثل همیشه بی نظیر بود.خانم طهماسبی هم که مثل همیشه با بیاناتشون درخشیدند.امتیاز90رو میدم و این ده امتیاز رو هم به این دلیل کم میکنم  که اگر وقت مشارکت گروهی کمتر بود و زمان صحبت کردن اساتید برای توضیح مفصل موضوع جلسه بیشتر میشد بهتر بود.به نظر من یک جلسه دیگه با همین موضوع برای تکمیل صحبت های اساتید نیاز هست.
8⃣آقای خواجوی:سلام تشکر میکنم از جناب آفریدون و سر کار خانم طهماسبی (گلاسر) و خانم مرادی بخاطر هماهنگی و فراهم کردن مکان برگزاری جلسه و تشکر از خانم هاشمی ،احمدی و محمودی و اساتید دیگر همچنین حضور دوستان جدید رو هم تبریک میگم.جلسه امروز خوب بود.من کلی نمره ۹۰ میدم همه چیز خوب بود .در کل من ب لطف همه دوستان و اساتید بسیار از این جلسات دریافت کردم و توی زندگی و روابطم تاثیر گذار بوده از همه تشکر میکنم.
9⃣ مهتاب:من خوشحالم از ایجاد این گونه تعارض ها و تقابل ها..ممنونم بخاطر برگزاری این تقابل ها..نمره دادن به دیگران رو دوست ندارم..اما خوده هدف و افرادی که این اهداف رو دارند و خوده این افراد که این جلسات رو ایجاد میکند بدونشک 100 و 100 و 100🌺🌺دیگر نمره دادن کم و یا زیاد از ذهن من و احساس من است و هر چند صحیح و یا هر چند غلط..جلسه بسیار عالی و پر بار و
دوست داشتنی مثل همیشه..دوست  داشتم بیشتر از صحبت های مشاوران  استفاده کنیم ..نمی تونم بگم مشارکت ها کم شه چرا که فکر میکنم اصل اساسی است اما باید کنترل شده باشد..که امروز اینطور بود..پس امان از زمان..من به ادامه ی این مبحث مشتاقم..با تشکر از مشاور جان آقای آفریدون عزیز خانم طهماسبی عزیز و خانم احمدی عزیزم  و دیگر خانم هاشمی عزیز خانم مرادی عزیز که بنده دوست داشتم بیشتر صحبت کنند صحبت های ایشان هر چند کوتاه مورد علاقه ی بنده بود..ستایش عزیز و تشکر از گل های آقای خواجوی..و دیگر تشکر از نگهبان عزیز که منتظر ماندند..🌺🌺☺️☺️
🔟استاداحمدی: سلام و شب همگی خوش
من به استاد آقای آفریدون و استاد خانم طهماسبی و استاد خانم مرادی و ستایش خانم میگم کارتون فوق العاده بود ولی به هرحال چون مجبورم نمره کمی بدم میگم نمره ی 100 میدم به این دلیل که بدون چشم داشت به سود و زیان مالی و شخصی در جهت پیشرفت شهر و حل مشکلات همنوعان زحمت میکشید و وقت گرانبهاشون رو در این راه صرف میکنن
و به بقیه دوستان شرکت کننده هم میگم احسنت برشما که با شرکتتون باعث دلگرمی اساتید برگزار کننده و ادامه جلسات میشید
1⃣1⃣خانواده نظری: باسلام وخسته نباشید خدمت تمام دوستان واساتید محترم
وباتشکر از آقای آفریدون وخانم طهماسبی
جلسه امروز ومن بهش ۹۸میدم چون استفاده کردم ازکلیه مطالبش اما اززیک نظر بدبود وآن هم گرمای اتاق بود که کمی اذیت میکرد وبهرحال ازحضور همه دوستان متشکرم وامیدوارم این جلسات تداوم داشته باشدازهمه متشکرم🌹🌹🌹
2⃣1⃣اعظم سعیدی: سلام ب استاد عزیز
جلسه مفید مث همیشه
باتشکر فراوان از شما
نکته ی برا بیان ندارم ب جز سپاس از شما و دیگر دوستان ک تشریف داشتن🌹
3⃣1⃣خانم ململی: باسلام و درود خدمت دوستان گرامی و کمال تشکر را از اقای افریدون وخانم طهاسبی و خانم احمدی را دارم موضوع جلسه خیلی مهم و مفید بود و من توانستم اگاهی وشناخت کافی در این باب کسب کنم و باتوجه به شرایط سخت جهت تهیه مکان تونستن جلسه رو برگزار کنن سپاس فراوان را دارم ....