من اهل اخلاقم! من انسانیت بلدم! من به آبی آسمان و سبزی دشتها می اندیشم! به نامردی روزگار .. به بدیها! دم از جوانمردی می زنم ! دم از آدمهای بد روزگار! دم از خیانتها .. دروغ ها .. بی ثباتی ها و .. دم از آدمهایی که نمی دانند چه می کنند و از جان این زندگی چه می خواهند.. من آدم گنده ای هستم! نگاه کن! ببین کله ام چقدر بزرگ است! من خیلی می فهمم، حتی گاهی می فهمم تو نمی فهمی، حتی گاهی می دانم چه برای تو بهتر است ، من ثروتمند، باهوش، همه چیزدان، و همه چیزدار هستم. اما... اما... وقتی دلش از دستم می شکند نمی دانم چطور از دلش در بیاورم و عصبانی اش می کنم .. وقتی دوستش دارم نمی توانم بهش نزدیک شوم .. نمی توانم کلمه های قشنگم را نثارش کنم.. نمی توانم نگرانش باشم وقتی تنهاست .. نمی توانم از لباس ها ویا آرایش زیبایش تعریف کنم و بگویم چقدر این روزها جذاب تر شده ... نمی توانم وقتی نیاز به حمایتم دارد ، درکنارش باشم چون می ترسم به من بچسبد! نمی توانم روزانه چندین بار بی دلیل حالش را بپرسم تا مبادا غرورم خدشه دار شود ،نمی توانم بگویم من اشتباه کردم، تو راست می گفتی .. نمی توانم بگویم که چقدر نیاز دارم که باشد و با حسادت و قهر و خیانت و پست های مخاطب خاصی می خواهم فقط بهش بگویم بهت نیاز دارم! 

ارتباطات زیبا نیاز به آدم های گنده ندارد ، نیازمند روحی است که صادقانه، تمنای خود را بر روی صحنه ارتباط می ریزد.. چه غم، چه خشم، چه عشق و چه نیاز ... ارتباطات زیبا نیازمند این همه ریا و بازی و نقش و اداهای آدم گنده ها نیست ..

روانشناس مصطفی آفریدون

https://t.me/entekhab123

مرکز روانشناختی و مشاوره انتخاب

تلفن هماهنگی جهت تعیین وقت قبلی:

0616-638-0922 فرزاد سلحشور

مرکز مشاوره تلفنی