از پشیمون شدن بعد از انتخاب خواستگار می ترسم



سلام خدمت همه ی دوستان

من دخترم و با توجه به سنم هم خواستگارهایی دارم... اما واقعا نمیدونم که به چه شخصی باید جواب مثبت بدم... نمیدونم چه جوری بگم ، در واقع خیلی میترسم... ازدواج یک امر مهم و به نظر خودم مهمترین تصمیم در زندگیه که خب به راحتی هم نمیشه پشیمون شد... و من دقیقا از همون پشیمون شدن میترسم... تا به حال عاشق نشدم و میترسم که بعد از ازدواج اون علاقه ای که باید ایجاد بشه نسبت به طرف مقابلم ایجاد نشه ... . 

من خودم دختر احساساتی و فوق العاده مهربونی هستم به گفته های اطرافیانم... و میدونم که اگه اشتباهی توی انتخابم رخ بده واقعا ضربه میخورم و یه جورایی باید بگم که نابود میشم... نمیدونم این ترس عادیه یا نه ولی واقعا خیلی میترسم...

از طرفی هم دوست دارم همه ی این احساسمو پای کسی بذارم که ارزششو داره... اما اون ترسی که توی وجودمه حتی نمیذاره بسنجم و انتخاب کنم....

لطفا راهنمایی کنید که چطور ازدواج کردید و چطور فهمیدید که طرف مقابلتون به دردتون میخورده و بعدش پشیمون نمیشید...



 

مرکز مشاوره و روانشناسی انتخاب

مشاوره تلفنی برای سراسر کشور

تلفن جهت تعیین وقت

09226380616 { فرزاد سلحشور }

09365058631 { مسعود خلیلی }