برادرم معتاده ، من شانس ازدواج دارم ؟



سلام  

من از وقتی تو وبلاگ بحث ازدواج و واسطه پیش اومده . دو تا چیز خیلی ناراحتم کرده . تو فرما زده اصالت خانواده و اعتیاد اعضای خانواده .

آقایون وبلاگ لطفا حتما نظر بدن . برام مهمه . من حدود 20 سال پیش پدر بزرگم خودشو کشت. و 13 ساله برادرم معتاده . ( خودم محجبه ام . دانشگاه رفتم . مادر پدرم تا هر جا در توانشون بوده برامون زحمت کشیدن . هر چی در توانم بوده سعی کردم خوب باشم . همیشه مامانم میگه پنج انگشت یکی نمیشه . خدای توام بزرگه ) ولی از وقتی من این فرما رو دیدم یه غم بزرگی تو دلمه . فرمم پر نکردم. 

پسرهای وبلاگ لطفآ بگن خانومی مثل من اصلا شانس انتخاب شدن داره ؟ ما خونه زندگیمونم خیلی سادست.

نمیخوام دل داریم بدید چون مادرم همیشه این کارو میکنه. میگه اگر یکی بخوادت بخاطر خودت میخوادت.

ولی تو این فرما باطن منو که نزده . حرفای اولیس شناخت بیشتری نیست. 

آقایون بگن لطفا حقیقت رو. 



مرکز مشاوره و روانشناسی انتخاب

مشاوره تلفنی برای سراسر کشور

تلفن جهت تعیین وقت

09226380616 { فرزاد سلحشور }

09365058631 { مسعود خلیلی }