بعد از ارضا شدن به شدت از رابطه جنسی بدم میاد



با سلام 

من آقایی درونگرا هستم . به کارهای فردی علاقمند می باشم. تاکنون نزد پزشک طب سنتی مراجعه نداشته ام. اما با توجه به خصوصیاتم طبع سودا دارم. همسر بنده تقریبا بیشتر برونگرا هستند. با فعالیت اجتماعی . با تشخیص پزشک طب سنتی، طبع صفراوی دارند. هر دو آدمهای دقیق، حساس و نکته بین هستیم. به لحاظ خانوادگی و مالی و مذهبی و تحصیلی هم سطح هستیم.

ما در دوران نامزدی هستیم. در ماه چند روز شدیدا نیاز جنسی ما افزایش پیدا می کنه و تمایل برا نزدیکی دارم. 

بنده بعد از عمل سکس به شدت از این رابطه بدم میاد . قابل توجه اینکه، زمان مجردیم از این موضوع آگاهی نداشتم.اهل فیلم سکس و خودارضایی هم نبودم و نیستم. همین باعث شده از همسرم دوری کنم. من و همسرم به لحاظ روحی در شرایط مناسبی نیستیم.

در مورد این موضوع بسیار سرچ و پرس و جو کردم. منتهی به نتیجه قابل توجه ای نرسیدم. لطفا اگر کسی این مشکل رو داشته رفع شده. یا اطلاعاتی در این زمینه داره. خواهش میکنم راهنمایی کنید بخصوص کاربرانی که در زمینه مسائل جنسی اطلاعات دارند.

افرادی که تجربه دارند یا اطلاعات دارند غذاهایی که طبع گرم داره و تقویت کننده میل جنسی در آقایون هست رو نام ببرند.



مرکز مشاوره و روانشناسی انتخاب

مشاوره تلفنی برای سراسر کشور

تلفن جهت تعیین وقت

09226380616 { فرزاد سلحشور }

09365058631 { مسعود خلیلی }