نگاهم ناخودآگاه به قسمت های خاص بدن خانم ها میره



با سلام

مردی ۳۰ ساله هستم. سه سال از ازدواجم میگذره و یک فرزند دارم. تا مقطع لیسانس تحصیل کردم و الان کارمند دولت هستم. از همسرم تو همه ی زمینه ها بسیار راضیم. 

مشکل؛

بنده به مدت یکسال هست که نوع نگاهم به جنس مخالف عوض شده. و در معاشرت ها و دیدارها بطور ناخواسته نگاهم به قسمتهایی از بدن طرف مقابلم میره که تو دین ما درست نیست و باعث موذب بودن طرف مقابلم میشه. 

مثلا اگه کمی از گردن طرف مقابل نمایان باشه، نگاه من همش میره اونجا. این مورد وسواس من نیست چون طرف مقابلم کاملا متوجه میشه. خیلیم تلاش میکنم که این حالت اتفاق نیفته ولی نمیشه. 

این مورد به جز همسرم برا همه ی آدم های دور و برم هست و فرقی نداره که طرف مقابلم پیر باشه یا جوان،خواهرمه یا مادر همسرم. این موضوع باعث شده از جمع های فامیلی گریزان باشم. 

برا درمان این مشکل، ممنون میشم دوستان راهنمایی کنند. 



 

مرکز مشاوره و روانشناسی انتخاب

مشاوره تلفنی برای سراسر کشور

تلفن جهت تعیین وقت

09226380616 { فرزاد سلحشور }

09365058631 { مسعود خلیلی }