از وقتی بهم خیانت کرد دیگه نمی تونم نگاهش کنم, از وقتی فهمیدم کار دیگه ای می کنه که من ازش خبر ندارم دیگه به همه کارهاش مشکوک شدم, وقتی فهمیدم اونجایی که می بایست بود,نبود, دیگه فکر می کردم هر جایی که میره دروغ میگه, وقتی فهمیدم از لباسم خوشش نیومده بود اما ازش تعریف کرد, دیگه تعریف هاش رو باور نمی کردم.. این حرفها آدم رو یاد ضرب المثل: توبه گرگ مرگه می اندازه ! هر چند که آدم جایزالخطاست.. اما وقتی دروغ میگیم, دیگه هیچ چیز مثل قبل نخواهد بود, وقتی رشته اعتماد توی روابطمون پاره بشه, ترمیمش خیلی سخته و باور کردن دوباره اون آدم کاری بزرگ شایدم نشدنی.. خیلی وقتها فکر می کنیم با نگفتن حقیقت باعث آرامش ارتباط میشیم اما حواسمون نیست برای خریدن این آرامش کاذب, گوهر ارزشمند اعتماد رو به فنا دادیم.. 

 

https://t.me/entekhab123

مرکز روانشناختی و مشاوره انتخاب

تلفن هماهنگی جهت تعیین وقت قبلی:

0616-638-0922 فرزاد سلحشور

مرکز مشاوره تلفنی