نکات جنسی وزناشویی که هر زن ومردی باید بداند



همسرتان را به آرامی و با اشتیاق فراوان ببوسید

اتاق خواب تان را بسیار جذاب و متفاوت از سایر اتاق های منزل تزیین کنید

هر مرد و زنی باید سعی کنند که نقطه تحریک طرف مقابل را شناسایی کنند تا یکدیگر را به ارگاسم برسانند، در نتیجه از فشار های عصبی، عضلانی، درد زیر دل و درد کمر در امان باشند و از جهت فکری و روحی نیز آرامش وصف نشدنی پیدا کنند .

بدون وجود عشق عمیق روابط زناشویی مطلوب میان زن و مرد به وجود نخواهد آمد .

تطابق جنسی رضایت بخش، سبب می‌شود مرد و زن، حداکثر لذت را از عمل جنسی ببرند و به آرامش دست یابند ، از این رو هر یک از زوجین باید سعی در تطابق با دیگری داشته باشد. وضعیت مطلوب آمیزش را بشناسید تا به ارگاسم دو جانبه دست یابید و هریک نقش فعالی را در دستیابی به آن بر عهده بگیرید

همسر خود را در بستر مورد انتقاد یا سرزنش قرار ندهید، این خطر وجود دارد که او موضع دفاعی بگیرد و در همان حال هیجان او کاهش یابد و سرانجام شما را مقصر قلمداد کند .

یکنواختی ظاهر زن و مرد سبب خستگی می‌شود، هر از گاه ظاهر و لباس خویش و حتی عطر خود را عوض کنید تا با تنوع در امور زناشویی از خستگی جنسی دوری کنید.

رابطه جنسی و نزدیکی باید با آرامش فکری و آسودگی خاطر همراه باشد از این رو در هنگام خستگی جسمی و روحی از این کار صرف نظر کنید؛ زیرا تمتع کامل در این حالت ناممکن است.

در هنگام گرسنگی و سیری نزدیکی مناسب نیست؛ زیرا علاوه بر ضرر داشتن برای بدن، باعث می‌شود که لذت کامل را نبرید.

از افراط در جماع بپرهیزید؛ زیرا سبب افسردگی و پژمردگی می گردد، با توجه به جسم و قدرت روحی و زمان های منتخب برای این عمل برنامه ریزی کنید

اگر عشق و علاقه میان زن و مرد حاکم باشد به طور معمول پس از عمل نزدیکی بوسه ها و نوازش های بسیار مختصر و لطیفی با هم انجام می دهند که آن نشانه و شاهد رضایت ظاهر و کامروایی درونی است.

نکات بهداشتی قبل و پس از آمیزش همچون شستشو پس از آن رعایت کنید تا دچار بیماری نشوید.

 

مشاور و روانشناس مصطفی آفریدون



 

مرکز روانشناختی و مشاوره انتخاب

تلفن هماهنگی جهت تعیین وقت قبلی:

0616-638-0922 فرزاد سلحشور

مرکز مشاوره تلفنی