من باید چه چیزی را بیآموزم


  من باید بیآموزم که :

ساده ترین راه برای شاد بودن ، دست کشیدن از گلایه ها هست.

  من باید بیاموزم که :

تشویق یک آموزگار خوب می تواند زندگی شاگردانش را دگرگون کند.

  من باید بیاموزم که :

افراد خوش بین نسبت به افراد بدبین عمر طولانی تری دارند.

  من باید بیآموزم که :

نفرت مانند اسید ، ظرفی که در آن قرار دارد را از بین می برد.

  من باید بیآموزم که :

بدن برای شفا دادن خود توانایی عجیبی دارد،

فقط باید با کلمات مثبت با آن صحبت کرد...

  من باید بیآموزم که :

اگر می خواهم خوشحال باشم ، باید سعی کنم دل دیگران را شاد کنم.

من باید بیآموزم که :

اگر دو جمله ی «خسته ام» و «احساس خوبی ندارم» را از زندگی حذف کنم، بسیاری از بیماری ها و خستگی ها برطرف می شوند.

  من باید بیآموزم که :

وقتی مثبت فکر می کنم ،شادتر هستم و افکار مهرورزانه در سرم می پرورانم.

  و سرانجام اینکه من باید بیآموزم که :

«با خدا همه چیز ممکن است.»

 

مشاور و روانشناس مصطفی آفریدون


 

مرکز روانشناختی و مشاوره انتخاب

تلفن هماهنگی جهت تعیین وقت قبلی:

0616-638-0922 فرزاد سلحشور

مرکز مشاوره تلفنی