روانشناس
با بیان اینکه حساسیت والدین بیشتر بر محیطهای آموزشی است تا بر محتوای
آن، گفت: بسیاری از آزمونهای ورودی مبنای علمی و پشتوانه تجربی خاصی ندارد
و شواهدی از درستی برگزاری این آزمونها در متون علمی و تخصصی در دست
نیست.
امیر محمد شهسوارانی در گفت و گو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، با بیان اینکه فرآیندهای اجتماعی شدن ثانویه نقش مهمی در فرهنگپذیری نسل آینده دارند،اظهار داشت: نهادهای آموزشی به تدریج در دو سده اخیر جایگاه مهمی را در انتقال رسمی مبانی فرهنگی، تربیتی و آموزشی به نسلهای آینده بر عهده گرفتهاند و محیطهای آموزشی دغدغه والدین امروز را شکل دادهاند.