زیرنظرآقای دکتر آفریدون و خانم دکترچهرازی

۴۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

ترغیب همسر جهت برقراری رابطه جنسی(لیلاچهرازی)

چگونه همسرتان را برای رابطه جنسی ترغیب کنید؟

هر چقدر هم که از شروع زندگی مشترک شما و همسرتان زمان گذشته باشد، بازهم شما همیشه شروع کننده رابطه جنسی هستید. هرچند مردها از پیش قدم شدن برای رابطه جنسی هیچ ابایی ندارند ولی همه آنها دوست دارند که گاهی هم زن اولین قدم را برای شروع بردارد.

۰ نظر

اگر قربانی تجاوز جنسی شده اید(لیلاچهرازی)

اگر قربانی تجاوز جنسی شده اید

می گویند دردی که آن روز در دل‌تان نشسته، تا آخرین روز زندگی‌تان آرام نمی‌شود و تجاوز را دردناک‌ترین تجربه‌ای می‌دانند که می‌تواند گریبان یک نفر را بگیرد. اگر شما قربانی آزاری در دوران کودکی یا بزرگسالی‌تان شده‌اید، خواندن این صفحه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

۰ نظر

استرس‌ دوران بارداری را چگونه کنترل کنیم ؟ (مصطفی آفریدون)

استرس‌ دوران بارداری را چگونه کنترل کنیم ؟

خانم‌ها در زمان بارداری تغییرات جسمی و روانی متنوعی را تجربه می‌کنند. روش برخورد با این تغییرات و کنار آمدن با آنها مهارت خاصی را ‌طلب می‌کند که در بعضی مواقع افراد آن مهارت را ندارند و گاهی در پی این تغییر خلق و خو دچار مشکلاتی مانند استرس و اضطراب می‌شوند.

۰ نظر

بی رغبتی برخی زنان نسبت به آمیزش جنسی(مصطفی آفریدون)

علت بی رغبتی برخی زنان نسبت به آمیزش جنسی چیست؟

سن، نوع رابطه، میزان مهارت ارتباطی زوجین در کمیت رابطه ی جنسی تاثیر گذار است

گاهی هم بی رغبتی زنان، فقط روانی است و به خاطر تمرکز روی یک مسئله کاری یا مشکلی در زندگی است، که در این صورت با تحریک و معاشقه به شکل های مختلف و مهیج مشکل حل می شود. اگر چه از رابطه ی جنسی، زوجین هر دو لذت می برند، اما برخی از ویژگیهای خاص، التذاذ (لذت بردن) از رابطه جنسی زنان را کمتر از مردان کرده که با عدم مراعات های لازم، این تفاوتها می تواند مشکلات ناراحت کننده ای ایجاد کند.

خسته شدن زودتر زنان نسبت به مردان، یکی از ویژگی هایی است که کمتر مد نظر قرار دارد و کم توجهی به همین مسئله موجب سوء تفاهم بین زوجین می شود. وقتی چند شب پشت سر هم رابطه جنسی  با کیفیت خوب و زمان بر برگزار شود، بعد از مدتی پدید آمدن مشکلاتی مثل عصبی شدن و زود رنجی، بهانه گیری و ... از سوی بانو طبیعی است. این امر باعث بی رغبتی و فرار زن از آمیزش جنسی با شوهر شود.

 

۰ نظر

آیا با همسر آینده خود سازگاری جنسی دارید؟(مصطفی آفریدون)

آیا با همسر آینده خود سازگاری جنسی دارید؟

سازگاری جنسی فقط این نیست که کسی را پیدا کنید که ساختار ژنتیکی مناسب با شما داشته باشد. جذابیت جنسی مسئله بسیار پیچیده‌ای است. به هر دلیلی، بعضی افراد از نظر جنسی به نظرتان جذاب‌تر از بقیه می‌رسند. همه می‌گویند که باید با فردی ازدواج کنید که از نظر جنسی واقعاً برایتان جذاب باشد.

۰ نظر

در صورت داشتن این مشکلات به مشاوره جنسی مراجعه کنید (لیلا چهرازی)

در صورت داشتن این مشکلات به مشاوره جنسی مراجعه کنید

اگر در مورد جنسیت و هویت جنسی تان ابهام دارید به یک مشاور جنسی مراجعه کنید

مشاوره جنسی

اگر شما به تازگی ازدواج کرده اید و در مورد رابطه جنسی اطلاعات کافی ندارید و یا احساس می کنید نقصی در کارتان وجود دارد، لازم است توسط یک متخصص، مشاور جنسی داشته باشید. مطمئنا شما برای بالا رفتن کیفیت رابطه تان لازم است، حیا را کنار بگذارید و برای مشاوره به کلینیک جنسی بروید.

همه افراد می دانند، رضایت جنسی و روابط عاطفی که در رابطه جنسی تبادل می شود، حیات زندگی را تامین و تضمین می کند. پس بهتر است اگر نشانه های زیر را دارید، حتما از یک متخصص کمک بگیرید. یادتان باشد شما در این مسئله تنها نیستید، شاید باورهای اشتباه درباره لذت جنسی عملکرد شما را در این رابطه تحت تاثیر قرار داده است.

۰ نظر

بیش فعالی جنسی در مردان (مصطفی آفریدون)

همه چیز درباره بیش فعالی جنسی در مردان!

بیش فعالی جنسی عبارت از تمایل و احساس نیاز مرضی به برقراری رابطه جنسی می باشد، طوریکه این بیماران مثلا تا 20-15 بار رابطه جنسی در روز ارضاء جنسی پیدا نمی کنند. این حالت را که یک بیماری است نباید با میل جنسی زیاد اشتباه کرد.

۰ نظر

اصول رابطه جنسی بعد از زایمان(لیلا چهرازی)

اصول رابطه جنسی بعد از زایمان که باید بدانید!

برای داشتن رابطه جنسی بعد از زایمان نکته مهم برنامه‌ریزی است

داشتن رابطه جنسی  بعد از زایمان اصولی دارد که شاید هیچ پزشکی به صورت دقیق نتواند آن را به شما بگوید.  در اینجا برخی از تجربه‌های خانم‌های مختلف در رابطه جنسی بعد از زایمان را که آنها را به کل شگفت‌زده کرده بود، می‌خوانید.

 رابطه جنسی  بعد از زایمان فوق‌العاده است
برخی از مادران اظهار می‌کنند که رابطه جنسی  بعد از زایمان بسیار متفاوت و در عین حال جذاب است. بدیهی است که شاید نتوان ماجراجویی زیادی انجام داد اما در مجموع تجربه فوق  العاده‌ای است.

از پیش برنامه‌ریزی کنید
برای داشتن رابطه جنسی  بعد از زایمان نکته مهم برنامه‌ریزی است. اطمینان حاصل کنید که نوزاد سیر است و پوشکش هم تازه عوض شده و خشک است. نوزاد را بخوابانید و زمانی را برای خودتان بخرید. قطعا اولین رابطه بعد از ۹ ماه بارداری نباید با عجله باشد. از سوی دیگر همسر شما باید صبور باشد و به حرف شما گوش دهد و آرام پیش برود.

اجازه دهید درمان شود
جای زخم یا خارش را باید چند روزی صبر کنید تا بهبودی اتفاق بیفتد. داشتن رابطه جنسی  با احساس خوب نیز نیاز به زمانی برای مداوا و مرهم دارد.

اولین رابطه جنسی  بعد از زایمان درد دارد
ممکن است هیچ کس به شما نگفته باشد که اولین رابطه جنسی  بعد از زایمان دردناک است و امکان ندارد شما احساس نکنید که انگار خار به بدن‌تان وارد می‌شود. نباید این تصور را داشته باشید که پس از اولین رابطه جنسی بعد از زایمان دیگر در روابط بعدی دچار درد نمی‌شوید. این تصور غلط است و امکان دارد حتی یک سال بعد از زایمان هم هر بار در رابطه جنسی  درد را حس کنید.

۰ نظر

اگر از لحاظ جنسی ضعیف هستید(مصطفی آفریدون)

 پیامدهای ضعف جنسی

اگر از لحاظ جنسی ضعیف هستید پس برای پیامدهای آن خودتان را آماده کنید.
علیرضا ابوالفضلی محقق و پژوهشگر طب اظهار داشت: فقدان دانش جنسی در روابط زناشویی سبب بروز سوءرفتار جنسی شده و عملاً ضعف جنسی را به‌ همراه دارد، زیرا مکانیزم طراحی و خلقت انسان به‌گونه‌ای است که میل و نیاز جنسی صرفاً به‌صورت غریزی وجود دارد و مثل غذا خوردن و خوابیدن جزو لاینفک مطالبات انسانی است.

 

۰ نظر

تاثیر ترانه های خاص بر رفتار جنسی نوجوانان(مصطفی آفریدون)

تاثیر ترانه های خاص بر رفتار جنسی نوجوانان

محیط فرهنگی در رفتار جنسی نوجوانان نقش ایفا می‌کند

رفتار جنسی نوجوانان

بنا به تحقیقی در آمریکا، گوش کردن به ترانه‌های موهن درباره رابطه جنسی ممکن است نوجوانان کم سن و سال را ترغیب کند زودتر رابطه جنسی داشته باشند. محققان دانشگاه پیتزبورگ از 711 نوجوان در آمریکا، درباره رفتار جنسی آنها و همچنین نوع موسیقی که گوش می‌کنند، سوال کردند. آنها متوجه شدند گروهی که دائما به ترانه‌های موهن جنسی گوش می‌دهند، دو برابر بقیه احتمال دارد رابطه جنسی برقرار کنند. اما کارشناسان رفتار جنسی در بریتانیا گفته اند اعلام این که سبک موسیقی با رفتار جنسی فردی که آن را گوش می‌کند، ارتباط مستقیم دارد، نگاهی ساده اندیشانه است.

 

۰ نظر