زیرنظرآقای دکتر آفریدون و خانم دکترچهرازی

۲۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

برگزاری کارگاه تاب آوری روانشناختی

به نام خدا


مرکز مشاوره روانشناختی باران برگزار می کند...



Resilience Workshop


ورکشاپ آموزشی


۰ نظر

تاب آوری

محمدرضا مقدسی ، مدرس و پژوهشگر تاب آوری


 تاب آوری فاقد تعریف جامعی است بهرحال از معانی مرتبط با انجام کاری در شرایط سخت و عموما بهتر از آنچه که انتظار میرود تشکیل شده است.
۰ نظر

تاب آوری و معلولیت

AWT IMAGE


تاب آوری معلولان

۰ نظر

اختلالات اضطرابی بزرگسالان


دکتر امیرمحمد شهسوارانی روانشناس در گفت‌وگو با فارس تشریح کرد
اختلالات اضطرابی بزرگسالان/ افراد مضطرب نمی‌توانند آرام بنشینند

یک روانشناس با بیان اینکه افراد مضطرب نمی‌توانند آرام بنشینند، گفت: وسواس،‌ اضطراب اجتماعی،‌ کندن پوست‌ و مو،‌ استرس پس از سانحه، سازگاری و وحشت‌زدگی جزء اختلالات اضطرابی بزرگسالان است.

خبرگزاری فارس: اختلالات اضطرابی بزرگسالان/ افراد مضطرب نمی‌توانند آرام بنشینند
۰ نظر

نشانه های وسواس

امیرمحمد شهسوارانی در گفت‌و گو با خبرنگار بهداشت‌و‌درمان خبرگزاری فارس، در پاسخ به سوال یک یاز شهروندان درباره وسواس و نشانه‌های آن، اظهار داشت: وسواس یکی از مسائل پیش رو در زمینه سلامت روان است که امروزه افراد زیادی را درگیر ساخته است، وسواس به طور کلی شامل فکر، احساس، اندیشه یا حسی عودکننده و مزاحم است که در این حالت با توجه به اینکه این موارد فرآیند ذهنی هستند آن را وسواس فکری می‌گویند.

۰ نظر

فیلم درمانی 4

 


 


 

سینمای آمریکا:

هر چند پیشتازان فرانسوی ، آلمانی ، آمریکایی و انگلیسی همگی در اختراع سینما دست داشتند ، اما سرانجام ایالات متحده آمریکا بود که در همه عرصه ها گوی سبقت را از همگان ربود. آمریکا بزرگترین بازار تولید و مصرف سینما بود و هنوز هم هست.


۰ نظر

فیلم درمانی 3

نگاهی به نظریه «فیلم درمانی»

_ مثلاً پخش فیلم بسیار تأثیر گذاری مثل درخشش (Shining) از جعبه تلویزیون می‌تواند بسیار مخرب باشد، اگر حول آن بحث کارشناسی درستی صورت نپذیرد، و صرف بحث درباره بیوگرافی کارگردان و مباحث کلیشه‌ای، تکراری و قدیمی و … امروزه نه کمکی به جماعت هنری میکند، نه به عموم مخاطبان خاص و عام.

۰ نظر

فیلم درمانی 2

نقدی بر فیلم من دیه گو مارادونا هستم :

نقد در نگاه اول / یک مشکل خانوادگی!

فیلم گره های بسیاری دارد که درک آن ها با تماشای بار اولش آسان نیست و با هر بار دیدن فیلم مطمئناً مخاطب خواهد توانست به بسیاری از جزییات نهادینه شده در فیلمنامه پی ببرد و چنین مسئله ای در سینمای غیرجدی کمتر مورد توجه قرار می گیرد. درواقع فیلمنامه آن قدر تو در تو و پیچیده است که به نظر می رسد اجزای آن کاملاً مهندسی شده اند و هرجز طی محاسباتی دقیق در جای مناسب خود قرار گرفته است.

من دیه گو مارادونا هستم
۰ نظر

فیلم درمانی 1

نقد فیلم «هیچ» ساخته عبدالرضا کاهانی

 درفیلم «هیچ» نهادی به

نام خانواده از هم می پاشد و همه آدمها زندگیشان را می بازند. فیلم «هیچ» به نویسندگی «عبدالرضا کاهانی» و «حسین مهکام»
و به کارگردانی «کاهانی» این روزها دراکران سینماها ست.


۰ نظر

فیلم درمانی

مرکز مشاوره باران در زمینه مشاوره تحصیلی، مشاوره خانوادگی، مشکلات رفتاری ، برنامه ریزی  درسی  با مشاوران و متخصصان مجرب پذیرای شما عزیزان می باشد. همچنین این مرکز با برگزاری کلاسها و کارگاههای آموزشی از جمله : شناخت و درمان بیماری های روانی ، راههای مقابله با استرس، شناخت و درمان وسواس(فکری عملی)، تخلیه هیجانات، آموزش پیش از ازدواج، شخصیت شناسی قبل از ازدواج، تحلیل متقابل رفتار، عشق وابستگی سالم/ناسالم ،مدیریت ذهن، هوش هیجانی، خانواده درمانی، اختلال نارسا خوانی/نارسا نویسی، افسردگی، انتخاب رشته و …در خدمت شما عزیزان می باشد

۰ نظر