آیا مشاوره تلفنی بایک  روانشناس کودک  می تواند در تربیت کودک ما موثر باشد؟
 
خانم دکترلیلا چهرازی به طور کلی نیاز به مشورت کردن در برخی امور زندگی و تصمیم گرفتن در بعضی بخش های آن را ، در وجود هر کسی بسته به شخصیت آن فرد می داند. امروزه جایگاه خدمات مشاوره تلفنی و اطلاع داشتن از امور روانشناختی درست همانند شناخت و اطلاع از امور جسمی اهمیت زیادی دارد .

مدیریت مرکزمشاوره وخدمات روانشناختی انتخاب افزود:هر چه جلوتر میرویم چه از نظر زمانی و چه از نظر جایگاهمان در زندگی ، بیشتر به مشاوره و مشورت گرفتن از افراد متخصص احساس نیاز می کنیم. حال کودک و نوجوان در مسیر رشد بخاطر حساسیت هایی که در هر مرحله ی سنی دارند ، به دنبال آن نیاز های متفاوتی نیز خواهند داشت . از سوی دیگر پدر و مادر هم برنامه ها و انتظاراتی را از فرزندان خود دارند که گاها با رفتار ها و حساسیت های فرزندشان منطبق نیست .
اینجا برای هماهنگ سازی این برنامه ها و انتظارات و از طرف دیگر نیاز های کودک یا نوجوان به یک فرد متخصص احتیاج است که او کسی نیست جز مشاور کودک . در واقع اینجا لزوم مشاوره با مشاور کودک نمایان می شود .
برخی از همین ناهماهنگی ها در برخورد و رفتار کودکان و اعمال برنامه های تربیتی والدین ممکن است در صورت تداوم در آینده مشکل ساز شده و اختلالاتی را به همین سادگی در کودکان بوجود بیاورد . پیشنهاد خانم دکترلیلاچهرازی بعنوان مشاورکودک وبازی درمانگر این است که در صورت مشاهده ی هرگونه مشکل بین خود و کودکتان در صورتی که موفق به حل کردن آن نشدید به مشاور کودک مراجعه کرده و به روش های کاربردی و علمی مشکل خود را حل نمایید .

مشکلاتی که بسیاری از والدین به راحتی از کنار آن ها گذشته و برای درمان کودک ، امروز را به فردا می سپارند می تواند به سادگی توسط مشاور کودک حل شود . مشکلاتی که ممکن است ، از همان ابتدا یعنی ازتولد تا سه سالگی به وجود بیاید . با رشد کودک و در مراحل بالاتر مشکلات دیگری همچون :
 لجبازی کودک، پرخاشگری
،اصرار کردن در خواستن یک چیز،حرف های بی ادبانه زدن ،
بد رفتاری ،بیش فعالی
و به همین مراتب در موقع درس و مدرسه مشکلاتی که می تواند گریبانگیر کودک و والدین شود عبارتند از : مسائل مربوط به
مهد کودک رفتن کودک ،مشکلات تحصیلی ،اختلالات یادگیری ،
مسائل مربوط به adhd ،
ترس کودک از مدرسه
و محیط جدید و غیره و ذلک که در نهایت هم میرسد به مسائل مربوط به بلوغ و افسردگی مقطعی کودکان و غیره

این مشاورخانواده ابرازداشتند اگر از همان ابتدا لزوم مشاوره را با مشاور کودک را در هر زمینه ای که پیش می آید احساس کرده و درک کنید هیچ کدام از این مسائل به وجود نمی آید . نهال را تا وقتی نهال است و انعطاف پذیر ، اگر مشکلی برایش پیش بیاید می توان به راحتی حل کرد ولی اگر تبدیل به درختی تنومند و سخت شود به سختی و شاید غیر ممکن باشد برایش کاری کرد .

جهت مشاوره تلفنی باخانم دکترلیلاچهرازی و دکتر مصطفی آفریدون میتوانید با شماره 09374071940 تماس حاصل فرمایید.

جهت رزرو مشاوره تلفنی با این شماره تماس بگیرید 09374071940