ارزیابی رابطه عاطفی خود

 

جمله ها را با دقت بخوانید و بر اساس احساس فعلی خود به صورت بله-خیر پاسخ دهید.

در انتها تعداد پاسخهای بله را جمع کنید و برای تفسیر آن به آخر همین تست رجوع کنید.

 

 

1-تنهاتر از  آن هستم که فکر میکردم.  بله  خیر

 

2-آنقدرها که دلم میخواست به هم (زن و شوهر) نزدیک نیستیم.بله  خیر

 

3-در این ازدواج احساس خلا میکنم.بله  خیر

 

4-وقتی با هم کاری انجام میدهیم ، احساس بی حوصلگی میکنم.بله  خیر

 

5-حتی وقتی با همیم، احساس بی قراری و اندوه میکنم. بله  خیر

 

6-بیشتر وقتها نمیدانم خودم را چگونه سرگرم کنم. بله  خیر

 

7-گاهی در این ازدواج احساس بی حوصلگی و بیقراری میکنم.  بله  خیر

 

8-در حسرت کسی هستم که در کنار او احساس نزدیکی کنم.  بله  خیر

 

9-حس تنهایی بسیار آزارم میدهد.  بله  خیر

 

10-انگار ازدواجم چیزی کم دارد.  بله  خیر

 

11-کاش اطرافیانم بیشتر به من زنگ میزدند.  بله  خیر

 

12-اغلب دلم میخواهد کسی را داشتم که در کنارش باشم.  بله  خیر

 

13-احساس نمیکنم بخشی از زندگی کسی هستم.  بله  خیر

 

14-احساس نمیکنم به کسی تعلق دارم.  بله  خیر

 

15-اغلب به لحاظ عاطفی احساس انزوا میکنم.  بله  خیر

 

16-در این ازدواج احساس طرد شدگی میکنم.  بله  خیر

 

17-کسی را ندارم که به او پناه ببرم.  بله  خیر

 

18-اغلب در رابطه با همسرم احساس میکنم فراموش شده ام.  بله  خیر

 

19-هیچ کس مرا نمیشناسد.  بله  خیر

 

20-هیچ کس مرا درک نمیکند.  بله  خیر

 

21-اغلب هیچ کس را ندارم که با او حرف بزنم.  بله  خیر

 

22-اغلب نیاز شدیدی به داشتن یک هم صحبت احساس میکنم.  بله  خیر

 

23-احساس میکنم در این ازدواج کاملا کنار گذاشته شده ام.  بله خیر

 

24-احساس جدا بودن میکنم(با همسرم). بله  خیر ====



تفسیر نتیجه تست:

 

بعد از جمع کردن پاسخهای بله ، اگر تعداد آن برابر هشت (8) و بالاتر بود زندگی زناشویی شما در معرض خطر و جدایی قرار دارد و از متخصص کمک بگیرید.

 

 

مرکز روانشناختی و مشاوره انتخاب

📞تلفن هماهنگی جهت تعیین وقت قبلی:

0922-638-0616  سلحشور

مرکز مشاوره تلفنی

https://t.me/entekhab123