از چه افرادی برای ایجاد رابطه عاطفی و صمیمانه باید فرار کرد؟


 

فردی که از صحبت درباره گذشته اش سرباز می زند و از سوال های مستقیم فرار می کند (شاید مساله مهمی را پنهان می کند)
از صحبت کردن درباره احساسات خوشش نمی آید. همه مسایل را
 سبک، سطحی یا به خنده برگزار می کند.(شما را به درون خود راه نخواهد داد و از صمیمت می ترسد)
از جزییات و سابقه های خانوادگی اش مطلبی نمی گوید. زیاد خانواده اش را نمی بیند یا با آنها حرف نمی زند.( با صمیمیت مشکل دارد و ممکن است خشم سرکوب شده ای از خانواده اش دارد سر شما خالی کند.

عشق، توجه و محبت زیادی نثار شما می کند، بیش از آنچه شما به او عشق و توجه نشان می دهید (او بیشتر از شما به رابطه توجه می کند. این رابطه ای نابرابر است هرگز کنار شما احساس خوشبختی نخواهد کرد و درنهایت گله وشکایت رابطه خراب خواهد شد)
در مقایسه با شما عشق، توجه و محبت کمتری به پایتان می ریزد (شما بیشتر به رابطه توجه می کنید و احساس خوشبختی نخواهید کرد)
هنوز فرد قبلی را می بیند و با او ارتباط دارد و شما را به او معرفی نمی کند (از لحاظ عاطفی در دسترس نیست و نمی تواند به شما تعهد بدهد)
همیشه الکل یا مواد مخدر استفاده می کند. بدون آنها نمی تواند عشق ورزی کند یا اوقات خوشی بگذراند ( او معتاد است گرچه انکار خواهد کرد. منتظر تغییرات خلق وخوی ناگهانی در او باشید)


اهل تعهد و پایبندی نیست ، هیچ حرف جدی از آینده و برنامه هایش با شما نمی زند، از روابط جدی و آینده دار نیز چیزی نمی گوید (او دنبال وقت گذرانی است و اگر شما دنبال رابطه ای معنا دار هستید خود را معتل او نکنید)
سفت و سخت به شما می چسبد تمام شبانه روز در مرکز زندگی او قرار دارید (حسود و انحصار طلب است احساس کنترل شما را خفه خواهد کرد)
چشم چرانی می کند. از جانب جنس مخالف به توجه زیادی نیاز دارد (احتمال اینکه خیانت کند وجود دارد هیچ وقت کنار او احساس آرامش نخواهید کرد)
از زندگی گذشته خود عصبانی است. فرد قبلی را مقصر مسایل و مشکلاتش می داند ( نفر بعدی شما هستید! مسولیت خود را در مسایل و مشکلات گذشته نمی پذیرد)
مشکلات اقتصادی واعتباری فراوان و ادامه دار. مقروض بودن، چک های برگشتی، ثبات نداشتن ( دسته چک های خود را حاضر کنید!)
دوست دارد همه جا رییس باشد و همه را مغلوب خود کند ( او به کنترل دیگران معتاد است. در ابتدا احساس توجه می کنید اما بعدا متوجه خواهید شد که در دام افتادید و گیر کردید)
خونسرد و بی تفاوت رفتار می کند و هیچ وقت به نظر نمی رسد که مشکلی داشته باشد. هیچ آسیب پذیری از خود نشان نمی دهد.( به لحاظ روحی و احساسی در دسترس نیست هرگز کنار او احساس آرامش نخواهید کرد)
می خواهد همه جا و همیشه مراقب و محافظ شما باشد . در حقتان پدری/ مادری کند و از شما حمایت کند ( همه جا روی سرتان سوار است. زبانش روی شما دراز است. هیچ گاه احساس لیاقت و توانایی نخواهید کرد. مثل بچه ها با شما رفتار می کند.
خیلی به روابط جنسی علاقه مند است. باید همیشه اینکار را بکند و گرنه حالش خوب نیست. ( اشتغال ذهنی معتاد گونه به روابط جنسی دارد. بدون آنک احساس صمیمیت نمیکند. احساس می کنید از شما سو استفاده می شود

 

https://t.me/entekhab123

مرکز روانشناختی و مشاوره انتخاب

تلفن هماهنگی جهت تعیین وقت قبلی

فرزاد سلحشور     0616-638-0922

مرکز مشاوره تلفنی