از کجا بدانیم به کاندوم حساسیت داریم :


 

7 واقعیتی که نشان می دهد شما به کاندوم حساسیت دارید

 واقعیت 1: اگر به ندرت از کاندوم لاستیکی استفاده کنید تاثیری ندارد. استفاده مکرر آن باعث عکس العمل پوست مثل خارش، تاول و قرمزی می شود.

واقعیت 2:اگر شما خانمی هستید که تجربه سوختگی اندام تناسلی تان در استفاده از کاندوم لاستیکی دارید، این خود می تواند نشانه حساسیت به کاندوم باشد.

واقعیت 3: اگر شما مردی هستید که از حساسیت لاستیکی رنج می برید، ممکن است بعد از استفاده از کاندوم سوختگی ناحیه تناسلی را تجربه کرده باشید.

واقعیت 4: در برخی موارد خارش در پی سوختگی اتفاق می افتد و ممکن است اندام قرمز به نظر برسد. اندام را نخارانید چون ممکن است بدتر شود.

واقعیت 5: در بیشتر موارد احساس خارش شدید است. در زنان احساس خارش اطراف اندام جنسی ایجاد می شود و در مردان در بنیان مردانگی و shaft ایجاد می شود. اگر شخصی از این شرایط رنج آورد ببرد و از راه دهان ارتباط جنسی برقرار کنند، ممکن است روی لبها و زبان و حتی گلو اتفاق بیافتد. در واقع این ناحیه از پوست که در معرض کاندوم است را درگیر میکند.

 واقعیت 6:

 در برخی موارد روی پوست تاول ایجاد می شود، این نتیجه تلاش سیستم ایمنی بدن مقابل محافظت پوست از حساسیت است. پزشکان بر این باورند که تاول را هیچ وقت نباید ترکاند.

 

 واقعیت 7:

 اگر واکنش شدید باشد، نشانه های دیگر مثل درد قفسه سینه، ضربان تند قلب، نفس نفس زدن و ورم لب می تواند اتفاق بیافتد که در برخی مواقع مرد برای درمان سریع راهی بیمارستان می شود.

 

مشاور و روانشناس مصطفی آفریدون


 

مرکز روانشناختی و مشاوره انتخاب

تلفن هماهنگی جهت تعیین وقت قبلی:

0616-638-0922 فرزاد سلحشور

مرکز مشاوره تلفنی