انواع نوشیدنی ها برای آب کردن چربی شکم

اگر می خواهید وزن خود را کم کنید و سوخت و ساز بدن خود را بالا ببرید ولی رژیم گرفتن برایتان بسیار سخت و نا خوشایند است ،می توانید با راهنمایی های ما و نکاتی که ما در اینجا به شما ارائه می دهیم کاهش وزنی بدون گرفتن رژیم های غذایی سخت را تجربه کنید .

داشتن شکم صاف و تخت در عرض یک هفته یک هدف بلند پروازانه است، اما اگر شما به برنامه دقیقی پایبند باشید، می توانید اندام خود را تغییر دهید. در پایان هفته، شما می توانید برخی از سبک ها و ترفند های موضعی را برای کمک به تخت کردن شکمتان یاد بگیرید.در ادامه انواع نوشیدنی هایی را که برای سوزاندن چریی شکم مؤثر هستند به شما معرفی میکنیم.پس با ما همراه باشید.

نوشیدن آب میوه های مخلوط برای سوزاندن چربی شکم و تخت کردن آن

آبمیوه های مخلوط راهی عالی برای هیدراته ماندن (حفظ رطوبت طبیعی بدن) است و می تواند به یترشح معده کمک کند. هنگامی که آبمیوه اسطوخودوس و هندوانه درست می کنید، از اسید آمینه ای به نام آرژینین که در هندوانه یافت می شود استفاده کرده اید. مطالعه ای در مجله تغذیه نشان داد که آرژینین می تواند باعث کاهش چربی بدن و افزایش توده عضلانی خونی شود. آبمیوه با آناناس به شما کمک می کند برملائین مصرف کنید، یک آنزیم در آناناس که به تجزیه پروتئین کمک می کند، و باعث کاهش نفخ معده می شود.

برای چربی سوزی و تخت کردن شکم آب زیاد بخورید

آب خوردن احساس سیری به شما می دهد، به طوری که شما مایل به غذا خوردن کمتری هستید. آب همچنین چربی را به انرژی تبدیل می کند و مواد مغذی را به عضلات شما منتقل می کند تا سوخت ساز شما را متعادل کند.نوشیدن آب به بدن شما کمک می کند تا تعادل مایع درون خود را حفظ کنید، و باعث جلوگیری از پ احتباس آب (علت عمده داشتن شکم گنده) در ناحیه شکم می شود.

برای سوزاندن چری شکم و صاف کردن شکم، چای سبز بخورید

در میان بسیاری از مزایای چای سبز نیز می توان ادعا کرد که به کاهش چربی شکم به وسیله آنتی اکسیدانی خاص کمک می کند. برای افزایش قدرت چربی سوزی، چای سبز را قبل از ورزش و باشگاه میل کنید.
اضافه کردن لیمو، نارنگی یا برش های خیار به آب خود، با کمی افزایش طعم؛ کمک می کند میلتان به آب بیشتر شود. همچنین می توانید گیاهان و گل هایی مانند نعناع یا گلاب و بیدمشک را امتحان کنید.

اضافه کردن زنجبیل به چای سبز برای سوزاندن چربی شکم و تخت کردن آن

زنجبیل به آرامش و التیام دستگاه گوارش کمک می کند و می تواند باعث کاهش التهاب شود. اضافه کردن کمی زنجبیل تازه رنده شده به چای سبز می تواند به صاف شدن شکمتان و چربی سوزی آن کمک کند.

نوشیدن چای نعناع برای سوزاندن چربی شکم و صاف کردن آن

نعناع کمک خوبی به گوارش است.در بسیاری از رستوران های دنیا بعد از وعده های غذایی نوشیدنی های نعناع سرو می شود. برای تخت شدن شکم و چربی سوزی آن چای نعناع بخورید یا برگ های نعناع را به آب یا چای سبز اضافه کنید.

اجتناب از نوشیدنی های گازدار برای داشتن شکمی تخت

این نوشیدنی منجر به شکم متورم و پف کرده می شود. پس از خوردن نوشابه و دلستر اجتناب کنید.

اجتناب از خوردن الکل برای داشتن شکمی صاف

هنگامی که به تخت شدن شکم فکر می کنید، الکل دوست شما نیست. مشروب باعث می شود که بدن شما چربی کمتری بسوزاند. چیزی حدود 36% چربی سوزی کمتر از حالت عادی! و متاسفانه بدن شما هورمون های چربی سوز کمتری تولید خواهد کرد.

جهت رزرو مشاوره تلفنی و حضوری با این شماره تماس بگیرید 09374071940