#پارت پنجم
#بازخورددهندگان

1⃣4⃣خانم کاظمی: با سلام مادر کیانا کاظمی هستم اول از همه باید تشکر فراوان از سرکار خانم چهرازی داشته باشم برای تشکیل این جلسات و اینکه هم میتوانیم مشکلات خودمان را مطرح کنیم وهم اینکه با شنیدن مسایل وموضوعات دیگران میبینیم که همگی تقریبا در برخوردهایمان  وتربیت فرزندانمان مشکلات مشابهی داریم و با راهنماییهای مفید خانم چهرازی انشاله به راه حلهای خوب و موثری میرسیم بنظر من  نمره 100را میدهم

2⃣4⃣خانم مطیع :سلام به همگی. شب خوش. دو روزه دارم مطالب کلاس و به همسرم انتقال میدم. تا میبینمشون دو تا مطلب و میگم. 😍مرسی خانم معلم
 نمرتون صد از صده. جلسه عالی بود.

3⃣4⃣خانم میرزاپور: باسلام به همه عزیزان وخانم چهرازی عزیز؛من خیلی خیلی خوشحالم که توی این جلسه مشاوره حضورداشتم؛بسیار کار شایسته وبینظیری هست؛مطالب بسیار مفیدوآموزنده بودن؛مثالها خیلی ملموس وواقعی بودن ومن از صدامتیاز؛صد امتیاز💯 رو میدم؛ ایشالا جلسات بعدی مفیدترو ساعت بیشتری داشته باشیم؛ باتشکرفراوان🌹🌹

4⃣4⃣خانم شریفی: باسلام به اعضای گروه و خانم چهرازی عزیز مامان ستاره شریفی هستم من نتونستم خودم حضور داشته باشم ولی همسرم آمدند ظاهرا مطالب تکراری بودن ولی گاهی مطالب تکراری اونقد مهم هستند که باید چندین بار تکرار شوند ولی با این تایمی که میزارید خیلی سخته که بتونیم هر ماه در جلسه حضور داشته باشیم همسرم نمره90 میدن به این جلسه تون با تشکر از شما خانم چهرازی عزیز

5⃣4⃣خانم ابولی: خانم چهرازی عزیز مثل همیشه حرفای قشنگ و پربارتون واسه من تاثیر گذار و مفیده ازتون ممنونم نمره ۱۰۰ رو میدم

6⃣4⃣خانم دیوانی: با عرض سلام و خسته نباشید خدمت خانم چهرازی عزیز و خانمای گرامی
اگرچه جلسه اول خیلی خوب بود و با توجه به راهنماییها و توصیه های خانم چهرازی  خیلی چیزها یاد گرفتیم و متنبه  این موضوع شدیم که ما  با توجه به رعایت اصولی که خ چهرازی عرض کردند میتوانیم در خانواده  ارامشی ایجاد کنیم ولی در جلسه   دوم  چیزهای بهتر و مهمتری آموختیم وامیدوارم در طی جلسات آینده به پیشرفت زیادی برسیم, من سعی کردم خیلی خودمو کنترل کنم  و واقعا جواب گرفتم و کمتر با فاطمه بحثم میشه, اونم ماشاالله نسبت به اول سال درسش خیلی بهتر شده, حتی رفتارش هم تغییر کرده, ولی وقت جلسه کم بود و حضار محترم زیاد بودن, بهتر که فقط از کلاس هفتم سه باشه, به همین دلیل من به خانم چهرازی نمره ۹۵ رو میدم