برخورد مناسب در مشکلات چیست؟ احساسات شما تعیین کننده نوع اتفاقات زندگیتان می باشند، زمانیکه با احساس عشق، شادی و امید به زندگیتان می نگردید در مدار اتفاقاتی قرار می گیرید که حال دلتان را خوب می کند و زمانیکه حس تان را از ابتدای صبح با نگرانی، استرس، حسرت و کینه منفی می کنید درواقع در مدار مشکلات و اتفاقات منفی بیشتر قرار میگیرید. بنابراین بهترین باور این است که هر بار با مشکلی هر چند بزرگ روبرو میشوید به خودتان دائما بگویید که 🔹هر اتفاقی در حال رخ دادن است قطعا به نفع من تمام میشود. 🔹قرار نیست من به تنهایی از پس این مشکل بر بیایم من میخواهم و خداوند انجامش میدهد.

🔹من رها هستم و بار سنگین این مشکل را به پروردگارم می سپارم. 🔹این مشکل آمده است تا من به رشد و ارزشمندی بیشتری برسم و من با کمک خداوند قدرت حل آنرا دارم. و اگر اینگونه با هر مشکلی برخورد کنید با ارتعاش مثبت+ ،شما آرام آرام وارد مدار اتفاقات خوب قرار میگیرید و آن مشکل از زندگیتان برطرف می شود، بنابراین هرگز به مدت طولانی در احساسات منفی" تنفر، حسادت،کمبود،تنهایی،شکست،نامیدی،افسردگی..." قرار نگیرید و فراموش نکنید هر کدام از ما خدایی داریم که حواسش به ما هست، خداوند نه فراموشکار است نه کینه و نفرت دارد، او بخشندگی، محبت و عشقش به بندگانش حد و مرزی ندارد. جهت رزرو مشاوره تلفنی:۰۹۲۲۶۳۸۰۶۱۶