تحقیقات نشان داده اند، این خصوصیات شما را کمتر جذاب نشان می دهد


1 کمبود خواب :

 بعد از یک بی خوابی شبانه، شما مطمئنا کمتر جذاب به نظر می رسید.

در سال 2010، محققان از کسانی که شب قبل 8 ساعت خوب خوابیده بودند و کسانی که به مدت 31 ساعت نخوابیده بودند ، عکس گرفتند. پاسخ دهندگان به عکس ها بر حسب خصوصیات مختلف ، امتیاز می دادند. نه تنها افرادی که نمی خوابند بسیار خسته به نظر می رسند، بلکه حالت چهره و بدن و آنها نیز برای پاسخ دهندگان جذابیتی نداشت.

 

2 خسیس بودن:

 در سال 2014 در یک مطالعه در چین محققان دریافتند که وقتی افراد از دو کلمه خسیس و اخمو برای توصیف خود استفاده می کنند، نظر دیگران در مورد آنها به شدت منفی می شود و جذابیتی برای همصحبتی با دیگران ندارند.

 

3 زبان بدن انقباضی:

بر طبق نتایج 2016 ، اگر بدن خود را باز و به سمت بیرون نشان دهید نشان دهنده اعتماد به نفس و جذابیت بیشتر شماست (مانند وقتی که بازوهایتان را به صورت v شکل به بیرون نگه می دارید یا وقتی به چیزی چنگ انداخته اید ولی اگر عضلات خود را به سمت داخل منقبض کنید، مثلا وقتی دست هایتان را روی هم قرار دهید یا وقتی شانه هایتان را پائین قرار دهید، جذابیت کمتری خواهید داشت.

 

4 استرس:

 در یک مطالعه در سال 2013 مشخص گردید که زنانی با سطح استرس بالا برای مردان کمتر جذاب هستند و  مردانی با سطح استرس بالا نیز به چشم زنان جذاب نخواهند بود.

 

https://t.me/entekhab123

مرکز روانشناختی و مشاوره انتخاب

تلفن هماهنگی جهت تعیین وقت قبلی

فرزاد سلحشور     0616-638-0922

مرکز مشاوره تلفنی