مقایسه ای جذاب بین ارگاسم زنان و مردان

تفاوت اوج لذت جنسی در بانوان و آقایون در چیه ؟

همه چیز درباره ی ارگاسم آقایان

حقیقت ارگاسم خانوم ها و آقایون

با توجه به ارگاسم ٬ آقایان مانند ماکروفر و خانم ها مانند آرام پز هستند .
ارگاسم ها برای افراد مختلف به شکل های متفاوتی تجربه شده است ٬ مخصوصأ زمانی که جنسیت مطرح باشد . در جامعه باور های غلط بسیاری درباره ی واکنش های جنسی آقایان و خانم ها وجود دارد . به عنوان مثال ٬ اغلب افراد مایل به دانستن حقایقی درباره ی تمایلات جنسی آقایان هستند . چنین تصور میکنیم که آقایان همیشه برای برقراری رابطه جنسی آماده باشند . و به ارگاسم رسیدن برای شان بسیار عادی است ٬ و اینکه آنان همیشه از برقراری رابطه جنسی لذت میبرند .

مهم نیست کی ٬ کجا و یا با چه کسی رابطه جنسی برقرار میکنند . در مقابل ٬ انتظار میرود که خانم ها قبل از برقراری رابطه جنسی ٬ نیازمند برقراری رابطه عاطفی باشند . و اینکه برای رسیدن به ارگاسم نیاز به زمان بیشتری دارند و حتی بارها وانمود به ارگاسم شدن میکنند .

چنین تصوراتی از تمایلات جنسی  نادرست است . در واقع ٬ آقایان  نیز مانند خانم ها برای به ارگاسم رسیدن تلاش میکنند ؛ و تعهد و صمیمیت عاطفی میتواند برای آقایان همان اندازه مهم باشد که برای خانم ها مهم است .

احتمالأ این یکی از بزرگترین تفاوت هایی است که به جنسیت نسبت میدهیم و براساس بیولوژی حقیقت دارد . بدن مرد باید برای لذت بردن از رابطه جنسی  بدون محدودیت های عاطفی بهتر تجهیز شده باشد .

 

ارگاسم-مردان-ارگاسم-زنان نعوذ-ارضا شدن-

ارگاسم مردان-ارگاسم زنان

همه چیز درباره ی ارگاسم آقایان

به عنوان مثال :

زمانیکه زنان ارگاسم را تجربه میکنند PAG در مغزشان فعال میشود . PAG قسمتی از مغز است که واکنش های هیجانی  را کنترل میکند . و در آقایان زمانیکه به ارگاسم میرسند هیچ گونه فعالیتی ندارد . محققان  همچنین به این نتیجه رسیدند که ارگاسم خانم ها فعالیتش را در amgydala و hippocampus کاهش داده است . و زمانی که خانم ها به ارگاسم میرسند ٬ هر دو اینها به آگاهی دادن احساس ترس و اضطراب کمک میکند . این به چه معناس؟ طبق نظر محققان  این قسمت های مغز خانم ها در زمان برقراری رابطه جنسی به فعالیت میپردازند . زیرا برای به ارگاسم رسیدن نیازمند احساس امنیت و آرامش هستند ٬ چیزی که ممکن است برای به ارگاسم رسیدن آقایان مهم نباشد .

محققان همچنین بر این باورند

که آقایان ممکن است کمتر تحت تأثیر اکسی توسیت ( که در زمان ارگاسم رها میشود ) قرار گیرند . برخی افراد اینگونه استدلال میکنند که علت اینکه چرا خانم ها ممکن است بعد از یک رابطه جنسی نسبت به فرد مقابل دچار احساسات شوند و به او علاقه مند شوند .
همچنین از لحاظ فیزیکی ٬ ارگاسم آقایان و خانم ها با هم متفا‌وت است ٬ زیرا آقایان تمایل به رسیدن حالت برانگیختگی سریعتری از خانم ها دارند .

اغلب اینگونه بیان میکنند که آقایان مانند ماکروفر هستند و خانم ها مانند آرامپز

بنابراین برای آقایان ٬ارگاسم میتواند بعضی مواقع راحت تر باشد و  به ارگاسم رسیدن خانم ها به زمان بیشتری نیاز دارد.  و این میتواند به راحت تر بودن رابطه جنسی آقایان کمک کند . در حالیکه شریک جنسی او به سختی میتواند روی ارگاسم تمرکز کند . آقایان ممکن است بیشتر روی لحظه برقراری رابطه جنسی تمرکز کنند و بدون ترس و واهمه ای از آن لذت ببرند .

 

خبر خوب اینکه

آقایان و خانم ها میتوانند از دانستن اطلاعاتی درباره ی ارگاسم شریک جنسیشان چیزهای زیادی بیاموزند . ممکن است آقایان بیاموزند که چگونه بهتر ارگاسم را تجربه کنند و به لذت جنسی به عنوان یک سفر بیندیشند نه به عنوان مقصد و ممکن است خانم ها بیاموزند که چگونه بیشتر روی لحظه رابطه جنسی تمرکز کنند .

مهم نیست در لحظه ارگاسم چه چیزی تجربه میکنید فقط از آن لذت ببرید . این یکی از لذت های زندگی است که به بدن . ذهن و رابطه تان هدیه داده شده است .




https://t.me/entekhab123

مرکز روانشناختی و مشاوره انتخاب

📞تلفن هماهنگی جهت تعیین وقت قبلی:

0922-638-0616  سلحشور

مرکز مشاوره تلفنی