خودتان_رااز_چشم_همسرتان_نیاندازید!(لیلاچهرازی زوج درمانگر)

  چیزی هایی که زن ها درمورد مردها تنفر دارند

 💠 قسم دروغ

با اینکه بیشتر خانم ها از قسم خوردن آقایان وقتی خودشان ناراحتند بدشان نمی آید اما از مردهایی که فکر می کنند قسم خوردن تنها راهی است که حرفشان را باور کنند متنفرند.

 💠 سلطه گری

بیشتر خانم ها مردی می خواهند که از آنها محافظت کند و به آنها احساس امنیت دهد اما به دنبال دیکتاتوری که به آنها دستور دهد چه بکنند و کجا بروند و ... نیستند. زنان از مردانی که قصد کنترل دارند می ترسند و از آنها فرار می کنند.

 💠 متعهد نشدن

خیلی مهم است که مرد ها درک کنند که وقتی همه چیز جدی می شود، زن ها توقع دارند که شما دو نفر خودتان را محدود به همدیگر کنید. زن ها از اینکه بازیچه کسی قرار بگیرند و با کسی بمانند که از متعهد شدن می ترسد متنفر هستند.

 💠 رمانتیک نبودن

زن ها عشق واقعی همراه با حس ارتباط عاطفی به مردشان را می خواهند. اگر طرفتان احساس کند که فقط بخاطر رابطه جنسی سراغ او می آیید خیلی زود از شما دور شده و حتی اجازه دست زدن به خود را هم به شما نخواهد داد.

 💠نرسیدن به خود

با اینکه ظاهر, همه چیز نیست اما زن جذب مردانی که به خود نمی رسند، موهایشان ژولیده است و ... نمی شوند. علاوه بر این، متناسب نگه نداشتن اندامتان به خانم ها نشان می دهد که احترامی برای خودتان قائل نیستید و هیچ انگیزه و نظمی در زندگی ندارید.